4.Prima zi

259 15 2
                                    

  Nu mai imi amintesc cum am ajuns în pat.Stiu ca m-am întâlnit cu Ashton și că după ce a închis cafeneaua,am servit împreună câte un shot de la barul din colț.Probabil că  am plecat imediat după,acasă.
  Mă dau jos din pat.Observ că sunt îmbrăcată doar într-un tricou scurt și o pereche de pantaloni,tot scurți.Mă privesc în oglinda de pe uşă.Arăt groaznic.
  Ies din camera mea și o văd pe Ashton gătind în bucătărie.Inaintez ușor și mă așez pe canapea.Atunci îl observ pe Archie care stătea chiar lângă mine.
-Archie?întreb când îl văd.
-Neatza iubire!imi zice.
-Neatza!zic fără nicio vlagă.
-Cheryl!strigă Ashton și scapă tigaia.
-Ce-ai mă de țipi?o întreb.
-Noul tău servici!strigă ea.

  În momentul în care pronunța cuvântul "servici" îmi trec prin minte toate momentele de ieri.Imi amintesc de interviul cu mrs.Styles.Imi amintesc de biletul pe care mi-a scris adresa casei lui,numărul lui și la ce oră să vin la el astăzi.Pot sa jur ca trebuia sa fiu la el la ora 9 dimineața.Acum este 10:30.Imi amintesc ca am fost cu Ashton la bar și că am leșinat la al treilea shot.M-am trezit la un moment dat în mașină lui Archie.Ashton îl sunase să vină să mă ducă acasă.
-Nu mai sta așa!imi spune Archie și mă trezesc din transă.

  Alerg spre camera mea și iau primele haine pe care le apuc.Fug în baie și îmi desfac parul.Ma spăl pe față și mă dau cu cremele mele obișnuite.Aplic puțin rimel și ruj nud și mă imbrac așa ⬇

Aplic puțin rimel și ruj nud și mă imbrac așa ⬇

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Îmi iau telefonul și ies din cameră.Îi salut pe cei doi și plec.Am uitat sa o întreb pe Ashton dacă pot sa îi iau mașina dar nu mai contează.Nu mă omoară doar pentru că azi va trebui sa meargă cu autobuzul!Eu,în schimb cred că o să fiu concediată înainte să încep să lucrez.
  Urmez indicațiile de pe bilet și ajung în fața unei case mari.Parchez mașină intre alte două care erau acolo.Probabil sunt ale lui.Bat la uşă după ce o găsesc.În fața mea apare mrs.Styles așa cum nu credeam ca îl voi vedea vreodată.Este îmbrăcat intr-un tricou strâmt care îi face mușchii să iasă în evidență.Poartă niște pantaloni scurți aproape pana la genunchi.Îşi freacă puțin ochii ca să mă vadă mai bine.După câteva secunde întinde mâna spre mine.
-Ai întârziat!zice continuând să țină mâna întinsă.
-Îmi pare rău!Aseară am fost plecată...iar acum nu m-am trezit și..
-Nu am nevoie de detalii.Intră și să nu se mai repete!zice şi intră înăuntru lasandu-mă la uşă.

  Întru încet privind în pământ.Îl văd cum se îndepărtează de mine și ridic capul.Îl văd pe mrs.Styles aşezandu-se la masa din living.Îşi ia revista de pe masă și începe să se uite pe ea.Mă apropii de masă și îl văd cum ridică capul.
-Vreau să îmi demonstrezi ca nu am greșit când te-am ales!imi zice nervos.
-Desigur,domnule!îi zic.
-Pe lista aceasta ai treburile pe care vreau să le faci astăzi,spune întinzându-mi o foaie.
-Vă mulțumesc!îi spun și iau lista.

  Privesc lista profund și mai arunc câte o privire lui Styles.Citesc toate cerințele și o pun pe masă.Imi las geanta și geaca pe scaun și mă uit la mrs.Styles.
-Puteți să îmi faceți,va rog,un tur al casei?îl întreb.
-Desigur!zice și lasă revista.

  Îl urmez în timp ce îmi prezintă cele 3 dormitoare,2 băi,camera de jocuri cu un mini bar şi bucătăria extrem de mare.În tot acest timp încerc sa mai ridic ochii și poate să spun și eu ceva.Nu reușesc!Doar el vorbește cu aceea voce răgușită.După ce termină mă conduce înapoi jos în living.
-Eu mă duc să mai dorm.Mă trezisem când trebuia să vii tu dar...așa cum bine știi,ai întârziat!Scuza-mă!spune și pleacă.
-Somn ușor!zic nedandu-mi seama ce cuvinte mi au ieșit din gură.
-Mda...mercy!spune și zâmbește.

  Este prima dată când a zâmbit astăzi.Chiar mă bucur că am reușit asta.Sunt mandră și ca am reușit sa spun ceva.Iau lista și o mai citesc încă o dată.
1.Şterge praful din living
2.Pregareste un meniu deosebit pentru seara aceasta
3.Mergi la magazin și cumpără un cadou special pentru o aniversare de 5 ani etc.

  Toate aceste cerințe sunt pentru o cina în seara aceasta.Cred ca invitatul este iubita domnului Styles.Mă înroșesc și scap lista.Nu știu de ce am reacționat așa.Nu e felul meu.Probabil m-a făcut sa mă gândesc la ultimul cadou pe care mi l-a făcut Archie.A fost cel mai handicapat lucru pe care mi l-am văzut vreodată!

*after 3 hours
  Mă spăl pe mâini și ies din baie.Imi scutur mâinile și îmi iau telefonul din buzunarul.Nu am primit nimic.Il închid și îl pun la loc.
  Verific lista și văd ca ultima mea treaba este să fac curat în camera lui.Chiar și după atâta timp el încă mai este acolo.Cum naiba sa fac eu curat acolo?
  Merg în fata ușii lui și bat încetișor.Nimic.Bat puțin mai tare și aud niște sunete din-înauntru.Mă departez de ușa instinctiv iar mrs.Styles deschide și mă privește mahmur.Nu pot să zic nimic.Gura mea este blocată.Simt un nod în stomac care mă oprește sa vorbesc.
-Ce s-a întâmplat,Cheryl?mă întreabă încrucişandu-si mâinile.
-Eu...
-Domnișoară Cheryl trebuie să aveți mai multa încredere în mine și în dumneavoastră!Nu poți continua să lucrezi aici dacă te rușinezi când vorbești cu mine...sau cu oricine altcineva!imi zice el cu o față care arată bunătate.
-Îmi cer scuze!îi zic privind în jos.

  Îl văd cum își dă ochii peste cap și se apropie de mine.Mă dau mai în spate dar mă lovesc de perete.Îmi las capul în jos privindu-i șosetele albe imaculat.Se apropie de mine încă un pas și îi simt mâna pe bărbie.Mi-o ia în mâna lui fina și îmi ridică capul ca să îl pot vedea.
-Este mai bine așa,nu?mă întreabă privindu-mă în ochi.
-Da!spun cu vocea tremurândă.

  Își ia mâna de pe fața mea și se îndepărtează.Îmi aruncă un zâmbet și mă face sa mă simt ciudat.Îl privesc dar știu sigur că nu zâmbesc.Am tendința să las capul în jos dar de acum nu o voi mai face în fața lui.
-Stiu de ce ești aici!zice și îmi face semn să intru în camera lui.

  Întru ,de data asta cu mai mult curaj,și privesc în jur.Este o cameră mare dar nu asta îmi atrage atenția ci faptul câ este perfect curată.Mă miră deoarece credeam ca dormea.Podeaua strălucește și văd un mop lângă pat.El a făcut toate astea dar nu înțeleg de ce.
-De obicei când scriu pe lista ca servitoarele să facă curat în camera mea,ele niciodată nu îndrăznesc sa mă trezească și sa mă dea afară ca să îmi facă curățenie aici!imi explica el așezându se pe patul aranjat.
-Asta este de bine?îl întreb.
-Este perfect.Domnisoara Cheryl,sunt sigur că meritați acest post!imi zice zâmbind.
-Ați putea va rog sa îmi spuneți doar "Cheryl"?îl întreb cu putină teama.
-Doar dacă...și tu îmi vei spune "Harry"!spune zâmbind.
-Ok,Harry!spun și eu zâmbind.
-Ok,Cheryl!spune cu un zâmbet molipsitor pe buze.

  Îi mai zâmbesc așa câteva secunde.Se pare ca am făcut o treaba buna astăzi.Domnul Styles,adică Harry,are încredere în mine și mă consideră o alegere bună.Este de bine,presupun.Iar el este un om bun și îngăduitor.De dimineața mi-era,sincer,teamă de el dar acum totul este perfect!
  Scutur din cap.Ohh nu...am stat prea mult pe gânduri!Cred ca m-am și holbat la el.
-Eu o să plec!spun și mă îndrept spre uşă.
-Ne vedem mâine,Cheryl!
-Pa,Harry!Succes la întâlnire!spun și ies afară din camera lui.

#Harry p.o.v.
  De abia am făcut o pe Cheryl să aibă mai mult curaj în fața mea.Este o fată frumoasa și deșteaptă și nu suport ca cineva să nu mă privească direct în ochi.Este enervant și stânjenitor!

Seducție vânată (H.S.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum