5.Indiferența

231 12 0
                                    

-Neatza,Cheryl!spune Ashton intrând în camera mea.
-Pleacă!spun râzând.

  Eu și Ashton ne împrietenim din ce în ce mai mult.Aseară am rugat-o să mă trezească și pe mine atunci când pleacă.Se pare că m-a ascultat și a venit să îmi strice somnul.
-Vrei să întârzii și astăzi?mă întreabă.
-Chiar nu vreau!spun și mă ridic din pat.
-Așa ziceam și eu.Să cobori la micul dejun!spune și iese din cameră.

  Ugh...chiar nu aveam chef de muncă acum.Încă nu mi-a intrat în rutină chestia că trebuie să mă trezesc devreme și să mă duc la un străin în casă.Sunt sigură că în câteva săptămâni mă voi acomoda.Cât de greu poate să fie?

*after 2 hours
  Ies din autobuz împreună cu alți oameni care mă îmbrâncesc.Astăzi a trebuit să merg cu autobuzul.Ashton întarziase la cafenea și a luat ea mașină.Practic,este mașină ei și as fi făcut o și eu dacă în eram în locul ei.Mă bucur că uneori mi-o mai împrumută.Nu știu dacă aş rezista cu autobuzul ăsta plin, în fiecare dimineață.
  Bat la uşa casei lui Styles.Astept câteva minute privind geamul de la primul etaj.O lumină slabă se vede prin jaluzele.Nu am intrat acolo până acum.Cred că nici nu am observat camera.Astazi voi verifica ,dacă este pe lista lui Harry să fac acolo curățenie.
-Neatza,Cheryl!spune Harry.
-Neatza!zic și fac cu mâna.

  Intru și ne așezăm la masa ca și ieri.Harry începe să butoneze iar eu verific lista de pe masă.
-Ămm...tu o să fii acasă nu?îl întreb.
-Nu.Plec puțin acum dar mă întorc peste o jumătate de oră!spune zâmbind.
-Oh...ok...
-Te descurci?mă întreabă.
-Da...desigur!îi spun.
-Bine atunci!Am plecat!spune și merge spre camera lui.

  Mă descotorosesc de geantă și geacă și urmez lista.Prima cerință este :"Spală vasele de la seara trecută!"
  Nici măcar o farfurie nu poate spala?E ciudat.Merg în bucătărie și mă spăl pe mâini.Vad minunăția de vase de pe masă.Cred ca am învățat să spăl vase când aveam 10 ani.Mama și tata aveau treaba și făceam eu totul prin casă.Cred că m-am maturizat prea repede.
  Mă apuc de treaba liniștită dar după ceva timp sunt intrerupta de soneria ușii.
  Ies din bucătărie și îl văd în capul scărilor pe Harry ud leoarcă,îmbrăcat într un halat.
-Deschide tu,te rog!imi spune și urcă înapoi scările.

  Mă îndrept spre ușa și privesc pe vizor.Este o fată.Deschid ușa și o las să intre.Îmi sar în ochi ochelarii ei mari și felul în care este îmbrăcată.Inaintăm și întinde mâna spre mine cu un zâmbet adevărat ,sper.
-Numele meu este Jaqueline!Sunt secretara domnului Styles!spune zâmbind.
-Cheryl!spun și dau mâna cu ea.Domnul Styles v-a coborî imediat!îi spun.
-Cheryl,te-am rugat să îmi spui "Harry"!imi spune Harry din capul scărilor.

  Este îmbrăcat într un costum frumos ,parcă tocmai scos din cutie.Inaintează spre noi și îmi zâmbește.
-Noi plecăm!imi spune el.
-La revedere!zice domnisoara secretară a lui Harry.
-Pa!zic eu după ce au ieșit din casă.

  Mai privesc o dată vasele și brusc un sentiment de lene mă cuprinde.Se pare că am nevoie de o pauză.Merg în living și o sun pe minunata mea prietena cu care nu am mai vorbit de mult.
-Alo,Veronica!Bună!îi spun când răspunde.
-Bine că ai m-ai dat și tu un semn de viață!Ce faci?mă întreabă.
-Eu?Tu nu m ai mai sunat!Sunt bine!îi zic râzând.
-Mă bucur.Ți-ai găsit ceva?
-Da.
-Ce?mă întreabă.
-Spăl vase!spune râzând.
-Oau...o treaba de tocilară!Ți se potrivește...
-Ha Ha Ha,ce glumeam ești tu!Cum e la facultate?întreb schimbând subiectul.
-Naşpa!Tre'să plec,vorbim mai târziu!spune și închide.

  Se pare că nimeni nu are chef de vorbă astăzi.

#after 4 hours
  Mă spăl pe mâini și îmi iau geanta și geaca.A venit timpul să plec de aici.
  Mă îndrept spre ușă și dar se deschide înainte să pun mâna pe clanță.Harry s-a întors.Are o față tristă și palidă.Un tușit puternic îi iese și îmi dau seama cât de frig este afară.
-Bună,Cheryl!imi zice cu vocea răgușită.
-Bună!Cum este afară?întreb.
-Foarte frig!spune nervos.
-Mi e frică deja...mai bine plec până nu se face noapte!spun și ies din apartament.
-La revedere!zice Harry tusind puternic.
-Pa,Harry!spun și plec.

  Cred că l-a prins o răceală puternică.Poate că ar fi trebuit să rămân.Aş fi putut să îi fac un ceai sau altceva.Nu mai contează acum!Se descurcă el.

#after 12 hours
-Spor la lucru!imi spune Ashton ținându și cana în mana dreaptă.
-La fel și ție!îi spun zâmbind și deschid ușa.
-Nu ai uitat ceva?mă întreabă oprind ușa.
-Nu!Ce?întreb.

  Ashton îmi aruncă o privire de la picioare pana la cap.Imi face cu ochiul și pleacă în bucătărie.Mă privesc și eu și îmi dau o palmă mintal.Sunt în pijamale!
-Mercy Ashton!strig la ea.

  Urc în camera mea și îmi aleg niște haine.Din fericire m-am trezit mai devreme astăzi și nu voi întârzia.Asa că mă îmbrac așa ⬇ Simplu și drăguț!

Asa că mă îmbrac așa ⬇ Simplu și drăguț!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  Ajung în fața casei lui.Bat la uşă și tresar când văd cu ce viteză deschide.A deschis uşa așa repede de parcă era în spate și mă aștepta.
-Te am speriat?mă întreabă cu aceea voce răgușită dar de data asta mult mai groasă.
-Da,puțin.Pot să intru?il întreb.
-Desigur.Te așteptăm!spune în timp ce intru.
-Da?De ce?întreb îndreptându mă spre living.
-De aseară mă simt groaznic...am răcit puternic și nu mă descurc singur.Mama mea nu poate să vină așa că te aş ruga ,astăzi,să mă ajuți!imi spune ținându se de gât.
-Desigur că o să ajut.In primul rând du te în pat...o să aduc eu ceva ce o să te ajute!îi spun atingându I umărul.

  Nu mai spune nimic ci doar se îndreaptă spre camera lui.Merg în bucătărie și caut cutii cu ceaiuri.Intr-un dulap din colțul bucătărie găsesc multe cutii.Ceai de mușețel,de căpșuni,de mentă etc.Le iau pe toate și pun apa la fiert.

  Pun ceaiul într o cană drăguță și o pun pe o farfurie.Urc scările privind să nu cad.Mă țin strâns de bară și pășesc în continuare.Văd ușa de la camera lui deschisă și intru fără sa mai bat.Îl văd pe Harry stand în pat și căutând ceva.Pe jos văd câteva reviste și pe pat niște documente și dosare.Câteva tricouri sunt pe scaun alandala.Privesc tot și presupun că și el observă că privesc dezordinea lui.
-Cheryl iartă-mi camera.Aseară m-am simțit groaznic și nu am mai avut timp de nimic....Off la naiba,unde o fi?întreabă nervos trântind niște reviste pe jos.
-Vă rog să vă calmați...eu pot...
-Cheryl!strigă el la mine și tresar scap cana pe jos.

  Îmi privesc picioarele.Cana a căzut chiar acolo și niște dâre de sânge îmi ies din șosete.Cioburile mi au intrat în carne.Doare tare!Harry se ridică din pat și vine spre mine.Îl privesc și simt cum picioarele îmi amorțesc și cad.Harry mă prinde și simt ceva puternic.Este frică.Faptul că a tipat la mine n-a terorizat puțin far faptul că a sărit să mă prindă mă înfricoșează și mai rău.
-Îmi pare rău Cheryl!spune punându mă pe patul lui.
-Au!exclam eu.
-Eram puțin nervos.Eu...nu suport să îmi spui așa!imi spune punând patura peste mine.
-Îmi pare și mie rău...nu o să îți mai spun așa niciodată!îi zic.
-E ok,nu trebuia să strig așa și mă simt prost!spune tuşind.
-Trebuie să mă ridic și să îți aduc alt ceai!spun și încerc să mă ridic.

  Mâna lui mare îmi împinge pieptul și mă trântește înapoi în pat.Iese din cameră.O durere puternică de cap mă ia.Ce naiba s a întâmplat?

Seducție vânată (H.S.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum