Sessizlik

40 3 2
                                    

Altın kural olan sessizlik.
Hani derler ye sessiz olandan korkucaksınız diye, işte o siz olucaksınız.
Benim her zaman yaptığım ve işe yarayan bir taktiktir. Şimdi dersiniz biz bunları biliyoruz ben ne yapayım, size ilk önce yaşanan olay, kavga, suçlama vb. şeylerde önce kendinizi sessiz bir yere kapatın ve orda yaşanan tüm olayları ama sizin içiniz doluysa sizinde kendi beyninizde eklemek istediğiniz şeyler varsa onlarıda ekleyin ve kendinize bir A planı kurun. A planınız ise o kişilerin yanına sokulup normal insanlar gibi davrancaksınız ki bu sizin illaki işinize yarayacak ve onunla ilgili açıkları yakalıyacaksınız. En önmeli olan ise sessizlik ama çok sessiz olursanız olayın şüpheleri sizin üstünüze kalır o zaman öğrenmek istediğiniz veya çözmek isteyeceğiniz bir gizemi ortaya çıkarmanız biraz zor olacak. Neden mi ?
Karşı tarafın siz sessiz olunca beyni otomatik olarak bu hiç konuşmuyor ve neden böyle gibi korkutucu bir ifade verecektir, karşıdaki insanı kendinizden soğutmayın. Ben kendim yaşadığım bir olayı ortaya çıkaracağım.
Biz hep birlikte toplanmışız baya bir kalabalık ve bir olayın üzerine konuşuluyor ben 3 sene önce çok sessiz ve karakteri oturmamış birisiydim bu olayda benim de olasa küçük bir hedefim vardı ama o hedef yanlış oldu her şey tersine tepti ve ben küçük düşürüldüm. O nedenle bu şekilde her sevdiğim, sevmediğim insanları sokakta ilk defa gördüğüm insanlara karşı bile beynimde ön yargılı düşünceler olurdu. Bu kesin şunula çıkıyor yok bu şöyle bu kesin orosbudur diye düşünüyordum. Ama ön yargının kötü bir kavram olduğunu öğrendikten sonra önce tanıyıp sonra yargılamaya başladım. Ve tabikide aramızda bir olay olduğunda ifşalamak benim işim derim ve onu nerden vururum diye aramaya başlarım ve her zaman bir adım ilerde olurum.
Kendi olaylarımdan birisini anlatacağım.
Arkadaşımın doğum gününde toplanmıştık ve herkes ayrı bir kafada bir köşede dedikodu yapılıyor (bensiz) başka bir köşede ise şarkı söylüyorlardı diğer kalanlarda geri zekalı gibi oturuyordu bende içinde olmak üzere. Bir şeyler oldu ama ben sessizim neden çünkü olayı kavramaya çalışıyorum o ara ne olduysa iki kişi sevgili olmuş diğer iki kişi ise konuşmaya başlamış bu arada o 4 kişi ilk geldiğinde kimse kimseyi tanımıyordu ve evden boş bir şekilde çıkmadılar ben olayı kavradım ama onuda sonra açıklayacağım.
Zaten bir insanın sessizlik seviyesi vardır o seviyeyi aştıktan sonra o kişi ya sinir krizi geçirir yada bağırıp sağ sola atlar. Eğer sizin başınızın altından çıktıysa o kişinin üstüne çok gitmeyin. Sessizlik konusunda daha çok bilgi vereceğim artık bizim sesimiz yükselmeli ve onların sesi kısılmalı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umut umutgil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin