Ráno mě probudil táta. Vypadal smutně...
CHRISTOPHER AFTON
,,Charlie!" Zavolal na sestru... Za chvilku Charlie přišla na snídani. Tiše brečela...
,,Charlie copak se ti stalo?" Ozval se brácha. On ji měl rád. Nešikanoval ji, nezamykal ji... A taky proč? Každý den je s tátou v práci. Sedí v kanceláři a nebo čučí na Fredbeara. ,,A-Ale nic." Řekla ,,Jen se mi ztratil Fredbear a Springtrap.... A taky už nemůžu chodit s tátou do práce, prý mu překážím!" Dala se do breku.
,,Charlie! Golden Bonnie se nejmenuje Springtrap jasné?! A už jsme si říkaly proč nesmíš se mnou do práce nejmíň měsíc." Rozkřikl se táta až Charlie vylila pití. Zase brečela.... ,,Proč tu není máma? Ona by ti to vymluvila!" Řekla Charlie a to už jsem se do hovoru vložil i já ,,Máma by ti to nedovolila vůbec!"
Bylo ticho... Najednou táta vstal, chytil Charlie za ruku a odvedl ji pryč z kuchyně přes obývák do jejího pokoje... Byl tam pět minut a pak Charlie zase brečela. Michael se zvedl zasunul židli a šel si udělat horkou čokoládu. Najednou táta vyšel z pokoje a poručil Michaelovi ať jde do svého pokoje učit se a nedělat blbosti. Mě nechal sedět v kuchyni. ,,Tati, proč... Proč se mu občas říká... Sprin-" ,,Protože je to past... Už 4 mé kolegy pružiny rozdrtily... A neptej se kdy byl ten čtvrtý..." Otevřel si lednici a vzal si dvě flašky piva...
,,Nenalívej se zase! Pak budeš zlitý jako prase!" Řekl jsem a s obou pokojů se ozval smích. Dokonce i z pokoje Charlie. Až teď jsem si řekl že jsem řekl rým a že mě táta asi zabije...
,,Ku*va.. Vypadněte všichni!" Chytil mě a odvlekl do mého pokoje. Když jsem chtěl otevřít dveře, hodil po dveřích mého pokoje flašku od piva... Byla prázdná... Bál jsem se že mě něco udělá ale naštěstí Charlie zase brečela...
Šel jsem pryč...
Zítra je taky den...