#6 - Edukacja filmowa

239 31 2
                                    

Idąc przykładem Rogersa, Stark postanowił przybliżyć Jamesowi nowoczesność i drastyczne zmiany w kulturze i wartościach na przełomie lat poprzez dzielenie się z nim najsławniejszych ekranowych dzieł ostatnich dekad.

1) Podczas oglądania „Draculi" oboje zgodnie stwierdzili, że facet powinien pójść na porządny manicure.

2) Gdy przyszła kolej na „Gwiezdne Wojny", Tony zauważył, że niedługo zarost Bucky'ego przebije Chewbacce.

3) Po „Szczękach" James ostro uprzedził, że nigdy nie pojadą razem nad morze.

4) „Lśnienie" zaś sprawiło, iż zrezygnowali z wycieczek w góry.

5) „Donnie Darko" został wyśmiany przez Starka, ale w ciszy i zamknięciu Barnes poczuł niewytłumaczalną więź z tytułowym bohaterem.

6) „Pulp Fiction" nakłoniło dużych chłopców do zainwestowania w garnitury i okulary przeciwsłoneczne z ciemnymi szkłami.

7) Przez „Titanic" Anthony dopiero po tygodniu skończył nucić soundtrack z owego filmu.

8) „Kevin sam w domu" był powodem wzrostu szacunku do bachorów (nie licząc Parkera).

9) „King Kong" wydawał się niezłą podróbą rosyjskiego zmutowanego goryla (kto czytał komiksy ten wie).

10) „LOTR" i „Hobbit" przypadł im obu do gustów i wywołał kłótnię, gdyż Bucky uważał Gimliego za najlepszą postać, a Stark - Legolasa.

11) „Krzyk" popchnął ich do zapalania światła w nocy przez najbliższy miesiąc.

12) „Forrest Gump" wywołał u Barnesa wspomnienia z wojska i przyjaźni z Rogersem.

13) „Harry Potter" zainspirował ich do używania pseudonimu „Ten, którego imienia nie wolno wymawiać" w kontekście do Peter'a, ponieważ dziwnym trafem zawsze gdy ktoś wypowiadał na głos jego nazwisko, od razu się pojawiał.

14) „E.T." wykształcił opinię Jamesa na temat kosmitów... a niedługo później „Obcy" lekko je zmienił.

Planuję zrobić jeszcze jeden/dwa rozdzialiki na ten temat więc chętnie przyjmę zamówienia na tytuły filmów (lub seriali!).

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 25, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

winteriron // wszystko i nicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz