Co je normální?

4 0 0
                                    

Už jsem se dlouho neozvala. A proč? Asi jsem neměla nic na srdci. Měla jsem zkouškové období, které už mám delší dobu za sebou a nic mě nenadchlo k tomu abych si vylila své srdíčko. Dneska mě to ale zase nakoplo. 

Jak někdo může říct nebo určit, co je normální? Jak to někdo ví? Kdo ví, kdy je NORMÁLNÍ mít první dítě, vdávat/ženit se, poprvé se opít, poprvé kouřit, poprvé se zhulit,poprvé mít pohlavní styk. Kdo to ví? Jasně. Zákon nám dává nějaký nákres. 

Ale když nám dovoluje mít sex od 15, je NORMÁLNÍ mít ho v 15? Některé země ho dovolují až od 18 nebo ještě později. Pití alkoholu je legální v naší zemi od 18. Třeba Amerika má pití alkoholu legální až od 21. Tak co je tedy NORMÁLNÍ? 

Co když se rozhodnu, že prostě pít nebudu a poprvé se napiji až ve 22? Budu divná? V očích ostatních určitě. Ale proč tomu tak je? Proč se musím řídit ostatními? Proč mi někdo určuje věk, kdy jsem schopná pít, kouřit, řídit auto, mít sex? 

Každý z nás má jedinečný vývoj. Někdo je na řízení auta připravený v 16-ti, někdo až ve 20-ti a někdo není připravený nikdy. A co? Je to jeho přístup a čistě jeho věc. Bohužel v tomhle se s naším státem asi neshodneme. Ale řidičák si můžeme udělat od 18-ti kdykoliv. A proč by ne? Proč bych musela hned v době, kdy je to podle ostatních NORMÁLNÍ? 

Nesnáším tohle škatulkování. Je ti 15, musíš mít sex. Je ti 18, musíš začít pít, kouřit a řídit auto. Proboha proč? Každý jsme připraveni na určité věci jindy. 

Nevím co k tomu napsat, ale jsem z toho docela naštvaná. Proč někteří berou jako ostudu, že někdo v 18-ti nemá řidičák, v 18 nepije, v 15 se s někým nevyspí? 

Když Vám to vyhovuje, začněte řídit klidně až v 50. Pít až ve 30. A mít sex, až najdete toho s kým ho mít chcete. 

Tímto nechci říct nic o sobě, protože i já jsem kdysi byla ten "škatulkující zmrd". Ale čím jsem starší, tím více vidím jaká je to blbost. Když se holka necítí mít sex ani ve.. já nevím v kolika letech... JE TO PROBOHA JEJÍ VĚC! 

Když někdo nechce pít? Nenuťte ho! Prostě se na to necítí. 

Když někdo nechce řídit? O co jde? Ne každý se cítí na to být zodpovědný minimálně za 1 život v té pojízdné rakvi. Tímhle nechci nikoho pobouřit. Sama už nějaký ten pátek řídím. A sama vím jak mi to kdysi připadalo jako pojízdná rakev. Je jedno jak máte drahé auto. Stačí setina nepozornosti a je po všem. Někdy můžete mít pozornost jakou chcete a někdo ji nemá a je konec. Proto vím, jaká je to zodpovědnost a každému, kdo je schopný sednout za volant a řídít obrovsky smekám! 

Já to celé chápu a věřím, že i hodně z Vás to chápe. Prosím nikdy nikoho neodsuzujte. Nikdy nevíte, proč má dotyčný k určitým věcem přístup jaký má a proč se zrovna k této věci nedokáže postavit čelem. Nesmějte se lidem, protože ty nevíš čím si prošli. 

Treat people with kidness.

JednodílkyKde žijí příběhy. Začni objevovat