V životě občas přijdou chvíle, kdy si uvědomíte, jak je všechno pomíjivé. V posledních dnech se mi stali věci o kterých nejsem schopná mluvit a nevím, jestli vůbec o nich budu někdy schopná mluvit. Upřímně? Otřeslo to mnou až tak moc, že jsem jednu chvíli myslela, že se vším seknu. A jak se říká, na všem zlém je něco dobré. A víte co? I když přijde jedna z nejtemnějších nocí vašeho života, tak co si budu nalhávat, ráno je daleko horší. Ale ještě ten den poznáte, kdo za to ve vašem životě stojí a kdo ne.
Takže pro výčet. Na prvním místě je moje MAMINKA. Ta mi dělala psychickou podporu a dělá ji dál a ještě dlouho bude dělat. Protože já jsem jediná holčička, která viděla její srdíčko zevnitř. A může mi říkat kdo chce co chce. Ona je pro mě vším.
Pak je tady někdo.. teď nevím jak to formulovat. Nebudu říkat o koho jde. Ale od toho člověka jsem do poslední chvíle čekala někde ránu pod pás. Ještě když mi druhý den volala mamka, myslela jsem si, že někde dostanu ránu. Ale víte co? Ať se člověk chová jak chce a víte, že vás má rád. Vždycky se za vás postaví. Mile mě překvapil a budu se snažit mu vycházet vstříc. Možná není úžasný. Možná má plno chyb. Ale pořád pro mě znamená mnoho.
Jako jeden z moji top 5 je můj nejlepší kamarád. Je pravda, že se nepídil po detailech. Ale poradil mi, nechal to chvilku vyšumět a po pár dnech se mě snaží jeho typickým humorem rozveselit. Díky bohu za něj.
A teď člověk, za kterého bych po tomhle tom všem dala ruku.. ..co ruku? Skočila bych celá do ohně. Můj strýc. Postavil se za mě. Tak jak bych to od něj nečekala. Jeho slova.. mě dokážou do dneska rozbrečet slzy štěstí za to, že někoho jako je on, mám na své straně. Do očí mu to asi nikdy nebudu schopná říct. Ale není lepší člověk než on. Jsem ráda, že mám jeho krev. Díky za takového člověka.
Tímto bych chtěla říct, že miluji svou rodinu a svého kamaráda. Jsou to lidi, kteří tady budou i když já budu na dně a dostanou mě z toho. Takže nikdy nezoufejte. Vždycky je tady někdo, pro koho je žít. I když to není přítel, nebo manžel. I když.. co já vím?