〖04〗Angel 💘 Evil [PART 1]

313 57 23
                                    

⭐Selamat membaca👌



🌸Wanna One Dorm🌸


11-11-2017 | 6:00 pagi

Jisung yang bangun awal disebabkan ada schedule pada hari ini terus siap berpakaian bersih.

Sementara itu..

Seongwoo yang sudah bersiap lebih awal daripada Jisung sedang menikmati drama paginya sambil menghirup kopi kegemarannya bersama Minhyun di ruang tamu.

Itulah rutin pagi hariannya.. Drama🎭 dan secawan kopi hangat 🍵 .

Minhyun hyungnya itu sajalah yang selalu menjadi penemannya untuk menonton drama pagi.

Kalau nak harapkan member² nya yang lain.. Hmpp.. Waktu² macam ni dorang still tengah sedap² mengangkang dekat atas katil sambil bekerja keras mengumpul tahi mata.(͡° ͜ʖ ͡°)

Jadi setiap paginya, Minhyun sajalah yang sentiasa menemaninya.

Baginya, lagi bagus kalau member² nya yang lain diulik mimpi waktu pagi² sebegini. Lagi aman dia dengan Minhyun tercongok menonton drama tanpa gangguan member² nya yang riuh mengalahkan pasar. Dorang ni bila buka mata je terus memekik telolong (¯―¯٥).

Nasib member² nya jenis yang payah nak keluar dari mimpi masing².

Tetapi pada pagi ini..

Malangnya kenikmatan di pagi hari Seongwoo hanyalah sementara saja apabila Jisung tiba² menyergah belakangnya dan pantas menarik tangannya tanpa berkata apa². Dibawanya ke hadapan cermin besar yang tersergah di sudut tepi ruang tamunya.

Seongwoo yang tidak rela ditarik oleh Jisung terkebil-kebil saja mukanya kerana tidak tahu apa motif dirinya dibawa ke hadapan cermin.

Dipandangnya muka Jisung dengan mata yang membulat dan kening yang terangkat sedikit (°ー°٥).

"Seongwoo-ah. Tolong stylekan rambut hyung. Hyung nak style macam Daniel. Baru kacak sikit"

What the heck?! 😨

Jisung hyung tarik aku semata-mata nak suruh aku mengstylekan
rambut dia je!


Ottokae! 😱


Drama aku!! 😲


Kopi hangat aku!!! 😨


PAGI AHAD YANG AKU TUNGGU² SELAMA NI!!!!! \(º Д º)/

[H]【NOTHING WITHOUT YOU】Where stories live. Discover now