Guysss im back!!!
Sorry sebab dah lama tak update.. Maklumlah idea tak nak mari... Chwaesonghamnida..
Btw
⭐Selamat membaca."Kang daniel, which team awak nak pilih?"
"Mungdol team."
⭐⭐⭐
[ JIHYO POV ]
Yeayy Kang Daniel pilih team kitorang🌼..
Alahai.. Adakah ini mimpi?🙉
Ya mimpi yg indah di mana kang daniel sedang berjalan ke arah aq😆.. *berangan*
Whattt?!! Kang daniel berjalan ke arah aq??!! Σ(゚Д゚)
*tersedar drp berangan*-
"Anyeonghasaeyo sunbaenim."
Ouh Kang daniel tegur aq la.(。>﹏<。)
Ommaaa tolonggg kenapa suara daniel ni cute sangat😆..
Ommo otokkae kenapa tiba² rasa malu pulak ni🙈
"Ouh anyeonghasaeyo🙊"
Aq tundukkan sedikit badan dan kepalaku sambil menyapa daniel.
Aq jeling² sikit muka dia..
Ommo dia tengah tersenyum laa.. Dan senyumannya itu menampakkan dua batang gigi ditengahnya itu..
Kyaa😆😆
Ya ampun anak siapa ni💞..
Kenapa cute sangat macam rabbit ni💕.. Rasa nak panggang² pulak😆..
Lol sorry.. Terover pulak🙊😂
⭐⭐⭐
[ NO ONE POV ]
Selepas daniel memilih kumpulan Mungdol, shooting diteruskan dengan permainan yg dicadangkan oleh Yeonsoo iaitu The Best Smile. Siapa yg dapat mengekalkan senyuman selapas dijentik pada kepala dialah pemenangnya dan berpeluang untuk memilih team yg diingini..
Semua peserta tidak dapat mengekalkan senyuman mereka termasuklah kang daniel. Hanya yeonsoo saja yg dapat mengekalkan senyumannya. (Lol.. Ayat apakah yini?😂)
Selepas itu mereka meneruskan shooting dengan permainan Wrist Wrestling dan seterusnya Sweet Word in Dialect yg dicadangkan oleh daniel..
⭐⭐⭐
[ JIHYO POV ]
Waduh² aq suka betul permainan macam ni ahakss(≧▽≦)...
YOU ARE READING
[H]【NOTHING WITHOUT YOU】
Fanfic❏Song Jihyo ❖ Kang Daniel❏ 🌸 🌸 🌸 🌸 ❝Waaaa wanna one!!!😱 ❞😍 ❝Saya peminat noona😚❞ 🌸 🌸 🌸 🌸 ❝Noona, saya suka noona.... Noona suka saya tak?❞ ❝Emmm.......❞ 🌸 🌸...