〖01〗 Running Man (Our First Meet) [Part 1]

480 84 33
                                    

__°Edited°__


⇠❀🌸❀🌸❀⇢


Before Running Man shooting start


🌸;Running Man's pov

❝Hyung! Jaesuk hyung! Saya dengar harini ada salah sorang daripada ahli Wanna One datang. Betul ke?❞ Soal Haha yang mendengar khabar angin bahawa ahli Wanna One akan menjadi tetamu episod kali ini.

❝Tak tau lah. Mana  Baru saja Jaesuk mahu menjawab pertanyaan Haha, ada seseorang yang tiba-tiba berlari ke arahnya dan mencelah.

Siapa lagi kalau tidak lain tidak bukan Ace Running Man, Song Jihyo.( ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)

❝Mwo?!😲 Wanna One?!😲 Kang Daniel datang?! (⊙o⊙) Jinjja?!!😍❞ Teriak Jihyo dengan terujanya sambil memeluk erat lengan Jaesuk.

Jihyo ni merupakan peminat fanatik Wanna One. Biasanya Jihyo tidak berapa fanatik sangat dengan group-group idol. Tetapi kali ini dia begitu tertarik dengan group Wanna One terutamanya dengan center mereka😆. Jadi, apabila Jihyo mendengar yang Wanna One akan datang, dia begitu teruja sekali.

❝Kamu ni tak menyempat-nyempat betul Jihyo.(¯―¯٥)❞ Jaesuk menggelengkan kepalanya melihat gelagat Jihyo yang terlalu excited.

❝Entah. Selak sangat dengan Wanna One tu. (¬▂¬)❞ Perli Kwang Soo. Memang nak minta kaki daripada Jihyo secara percuma ni.(͡° ͜ʖ ͡°)

Pantas Jihyo berlari ke arah Kwang Soo dan menendangnya. ❝ Yah Lee Kwang Soo!! Cugullae?!❞ ٩(๑'^´๑)۶

Haa.. Kan dah kena(¬‿¬)

❝Argg.. Appo appo. Mianhae(꒦໊ྀʚ꒦໊ི )❞ Kwang Soo yang ditendang oleh Jihyo itu mengerang kesakitan.

❝Tau takut.❞

Seusai itu Jihyo menoleh ke arah Jaesuk semula. ❝Oppa, betul ke Wanna One datang? (✪ω✪)❞ Soal Jihyo. Kelihatan matanya bersinar-sinar menunggu jawapan daripada Jaesuk.

❝Tak tau la. Sebab Wanna One sekarang ni busy. Schedule dorang dah padat.❞ Ujar Jaesuk.

❝Alooo (╥ω╥')❞ Keluh Jihyo sambil mencebik mulutnya. Mata bersinarnya itu mula hilang.

❝Oppa rasa betul lah yang dorang datang. Cuba tengok tu. Ramai staff² yeoja datang.❞ Sampuk Seokjin sambil menunjukkan tangannya ke arah staff² yeoja yg dikatakannya itu.

Dan mata Jihyo pon kembali bersinar semula. (✪ω✪)

(͡° ͜ʖ ͡°)

❝Tu lah. Ada yang muka tak pernah tengok pon datang.❞ Sampuk Jongkook pula.

❝Entah² Saehoo oppa datang kot macam haritu.❞ Seloroh Somin.

Mendengar kata-kata Somin itu, terus lesap kembali mata Jihyo yang bersinar tadi dan ia digantikan dengan raut wajah yang begitu marah sekali. (。-'ω-)ー

Jangan~ Jangan buat dajjal. Haritu dia baru je datang. Tak kan nak datang lagi kot.

Hahahaha. Tengok muka Jihyo noona. Marah sungguh tu.❞ kata Saechan sambil ketawa terbahak- bahak.

S
K
I
P

⇠❀✿❀✿❀⇢

Shooting Running Man dimulakan. Guest pertama yang keluar dari khemah adalah Noh SaYeon yang diiringi dengan lagu ❛The Godfather. Guest yang kedua pula adalah Ha YeonSoo yang diiringi oleh lagu tema ❛The Smurf❜.

[H]【NOTHING WITHOUT YOU】Where stories live. Discover now