4.bölüm Hazar ın sakladığı sey ne

11 3 1
                                    

Hazar a gülümsedim fakat icimde kötü bir his vardı Hazar ne saklıyordu  ?
    Oturduk biseyler içtik parkta eskisi gibiydi yine . Sonra hazar 'ın telefonu yeniden çaldı bi rahat yoktu . Hazar ekrana baktı.  5 saniye kadar telefona baktı hazar açacak mısın dedim . Önemli değil ya deyip telefonu cebine koydu. Hazar in neyi vardı . bir kaç dakika sonra tekrar çaldı telefon arayan aynı kişiydi sanırım. Hazar bu kez açtı . hazar sadece sonra konuşalım dedi karşısındaki kişiye . sonra Hazar arabasından ceketini almaya gitti . o yokken telefonuna sesli mesaj gelmişti . gönderen kişi aşkım diye kayıtlıydı.  Başımdan kaynar sular dökülmüştü , ama dinlemeyecektim. Sedef mesajı açtı bir kız sesi duydum. "aşkım yarın dönüyorsun değil mi . ve neden telefonu aniden kapattın yanında kim var mesajlara da cevap vermedin . yarın gelince beni ara. Meydanın arkasındaki night club ta buluşacağız unutma . seni seviyorum aşkım"  mesaj bitince sedef le birbirimize bakıyorduk donmuştum . Sedef " sakin ol öykü " dedi ne sakin olacaktım . hazar ı seviyordum o da beni yani ben şu ana kadar öyle sanıyordum . Hazar gülerek geliyordu telefonu aceleyle bıraktık Allah'tan fark etmedi. Hazar gelince ben somurtup kalktım gidiyoruz sedef dedim. Sedef kusura bakma Hazar dedi biraz sinirli bir şekilde . Hazar şaşırmıştı. Biz giderken koşarak geldi . öykü ne oldu dedi. Bende telefonuna bak istersen dedim. Kollarımı bağlamış bir kaşımı hafiften kaldırmıştım.  Sinirlenince bu hali alıyordum . Hazar sesli mesajı dinledi. Bende bu kim hazar diye bağırdım . yere bakarak sevgilim tuğçe dedi . yıkıldım resmen ben o geldi diye sevinmiştim. Hayallerim yıkıldıı 💔.

     Umarım beğenirsiniz 🤗😊

Öykü...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin