4

166 21 0
                                    

"95, 96, 97.." Sana berusaha menghabiskan ketuk ketampinya.

"Ppali Cutie. Sikit je lagi" kata Sehun. Didalam bilik rahsia Exo itu, mereka menonton Sana 'didenda' oleh mereka sendiri.

98, 99.. 100!
Akhirnya Sana berjaya menghabiskan dendanya. Seusai itu, Sana rebah, berlakon pengsan.

"Alolo pengsan pulak dia" kata Sehun lalu bangun dari sofa kemudian mengangkat Sana duduk di sofa. Sana masih berpura-pura pengsan.

Kai memerhati Sana yang berpura-pura pengsan yang duduk di sebelahnya. 'Comel.' Puji kata hati Kai ikhlas sambil melihat muka Sana.

'Macam mana aku nak lari ni' Sana bermonolog sendiri.

"Bangun, Cutie. X payah berlakon" Sehun menarik hidung Sana.

Sana membuka mata perlahan-lahan- "Saya mintak maaf sebab saya kotorkan baju awak. Tapi saya mohon, lepaskan saya pergi" nada suara Sana seperti mahu menangis.

"Mana boleh lepas Cutie macam tu ja. Cutie dah kotorkan baju oppa. Ni tengok" kata Sehun sambil tunjuk kesan air sirap yang tumpah dibajunya.

Sehun melihat Sana atas bawah. Kemudian matanya tertancap pada jam tangan di pergelangan tangan Sana. Dengan pantas, Sehun mengambil jam tangan tersebut dari pergelangan tangan Sana.

"Hey? Bagi balik jam saya!"- Sana.

"Nope. Jam ni akan jadi tebusan. Kalau nak balik jam ni, ada syaratnya"- Sehun angkat kening.

"Apa?"- Sana.

"Cutie kena panggil kami semua oppa. Kami nak buat Cutie jadi adik angkat kami. Sebab Cutie ni comel sangat, geyam tengok. Eh, jadi adik angkat kami kecuali Kai. Kai x boleh ada hubugan dengan mana-ii perempuan"- Sehun.

Sana memandang Kai disebelahnya. Kai juga turut memandang Sana.

"Whatever lah abang angkat ke apa ke. Janji saya boleh pergi dari sini. Tapi, tapi kenapa Kai x boleh ada hubungan dengan perempuan? Kunyit ke?"- Sana masih memandang Kai.

"Sebab dia.."- Sehun.

Tiba-ii Suho buat isyarat kepada Sehun supaya diam.

"Emm.. sebab dia tu playboy" -Sehun.

Sana memandang Kai disebelahnya. Dia teringat akan kata-ii Jennie. Adakah betul dia werewolf?

[Complete✔] Wolf's Love Never Die [Short Ver.]Where stories live. Discover now