BAB 1

33 3 0
                                    

Dengan wajah dingin , dia masuk ke dalam bilik kebal yang dipenuhi darah serta bau hanyir yang amat tidak menyenangkan , dengan pistol ditangan dia mengacukan dikepala orang itu dan berkata

"Kau tak penat ke asik kena belasah ?aku tanya ni , siapa hantar kau " lalu dia menarik rambut orang tersebut

"Sakit la sial , lepaskan aku la bodoh , kau siapa hah " berkata sambil berlumuran darah keluar di tepi bibir yang sudah pecah itu .

"Aku raja , raja segala setan , Jack habiskan terus , aku malas nak kotorkan tangan untuk orang yang tak guna macam kau " Carl berkata lalu terus keluar dari pintu bilik kebal itu

"Yes boss" selepas mendengar arahan dari Carl , Jack terus melakukan kerja itu terhadap orang yang diseksanya tadi , dia mengacukan pistol di tengah kepala orang itu lalu

Banggg

Carl tersenyum sinis diluar pintu sambil berkata "bodoh" . Dia terus keluar dari rumah agam milik keduanya lalu terus berdiri di kereta Lamborghini kelabu asap miliknya

Kau cari pasal dengan aku , sekali kau kacau singa yang tengah tidur , kau takda jalan balik yang selamat , welcome to the hell

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kau cari pasal dengan aku , sekali kau kacau singa yang tengah tidur , kau takda jalan balik yang selamat , welcome to the hell .

Dia membuka pintu kereta miliknya lalu masuk dan terus keluar dari rumah agam kedua miliknya itu , satu tempat lagi yang harus dia tuju , iaitu kediaman rumah daddy dan mummynya .

                              ×××××

Dia memasuki perkarangan rumah mummynya , dengan selamba dia keluar dari pintu kereta sambil melihat kereta adik lelakinya di garaj kereta dan ia tiada . Esh campak kunci kereta kepada salah satu bodyguard ayahnya dan terus masuk ke dalam rumah dengan memberi salam.

Melihat tiada siapa di ruang tamu , dia menuju ke dapur untuk melihat mummynya , biasa petang minggu macamni mummynya membuat kek . Dari melihat lenggok seseorang membasuh di singki dapat dia mengagak itu mummynya .

"Mmy , buat apa"

Terperanjat puan sri kamelia bila ditegur macam itu. "Ya allah esh ni cuba bagi salam ni tak terperanjat Mummy "

"Sorry mmy , esh dah bagi salam kat depan , Mummy tak dengar , daddy mana mmy ? " soal eshrick sambil melihat bondanya yang sentiasa kelihatan muda itu walaupun usia di anjak 40 an lebih .

"Daddy pergi office sekejap , katanya ada file penting yang dia kena ambil then siapkan , ni esh apa mimpi balik ni ? Selalunya kemain payah nak suruh balik , suruh eshril pujuk pun belum tentu esh balik " kata puan Sri kamelia.

"Ala mummy esh sibuk sikit kebelakangan ni tapi esh tetap balik kan ? Oh pasal ril , dia mana , kereta tak nampak pun dekat garage ? "

"Dia sama sama keluar dengan daddy tadi , daddy ajak dia teman sekali tapi naik kereta ril , kereta daddy kan dekat workshop "

"Ohhh , mmy esh naik dulu la nak bersihkan diri " mana taknya tidur di office dan tetiba mendapat panggilan dari orang bawahannya bahawa mereka dapat menangkap orang yang menyamar masuk ke dalam kumpulannya , yang menyamar itu budak musuhnya yang amat dia benci , dengan belum mandi , terus dia bergerak ke rumah keduanya itu lalu menguruskan budak dari kumpulan sial itu dan akhirnya budak itu mati .

"Dah siap mandi , esh turun makan , Mummy ada buat kek coklat sikit ni , okay "

"Okay mmy , esh naik dulu "

Melihat anaknya berlalu pergi , puan sri kamelia menggeleng kepala perlahan kerana dia tahu aktiviti seharian anaknya itu , sudah ditegur , sekadar mendiamkan diri tanpa berlawan , penat puan Sri kamelia , dia tahu anaknya bukan sahaja sebagai CEO yang berjaya malah seorang mafia , pun Sri kamelia tidak merungut kerana dia tahu dalam perniagaan mesti ada yang sabotaj sama seperti syarikat suaminya dahulu , ada sahaja orang yang tidak puas hati . kesian melihat anaknya , ibu mana yang tidak kesian , dia berharap agar ada seorang wanita yang mampu mengubah Carl eshrick yang heartless dan dingin itu kerana Carl eshrick sekarang berbeza dari dulu , dulu seorang yang ceria happy go lucky , kerana satu kejadian dia berubah menjadi workaholic , dan selalu menjaga keluarganya dari bahaya dan selalu berwajah bengis bila dihadapan umum mahupun siapa siapa sahaja bila berhadapan dengannya .

ESHRICK EILROSEWhere stories live. Discover now