Seznámení

22 1 0
                                    

Hned co jsme zaparkovali vyběhli dvě holky - jedna měla hnedo černé vlasy dokonale hnedozelenozlute oči a druhá měla světle černé vlasy dokonale oči a malou kukatou hlavu. Kromě svého otce jsem jiného vlkodlaka neviděla a taky jsem nikdy z hradu nevyšla a žádnou kamarádku neměla, ale ty dvě holky by se daly popsat jedním slovem DOKONALOST. "Ahoj já jsem Michelle a to je moje sestra Kattie, co potřebujete?" zneli mile a poslední otázka směřovala na Daniela. Nevnímala jsem o čem se baví, protože jsem něco ucitila, byl to podivný pach trochu jako pes a trochu člověk zatím jsem viděla jen jednoho cloveka když jsme byli na lovu. Najednou se za z domů vinoril velký vlk velký jak lev ale byl to vlk. Vlkodlak!!!

Daniel:

Povídal jsem si z Michelle o tom co se stalo, když v tom vidím Jacoba ve dveří ve vlčí podobě. A pak jsem jen viděl jak Mirka skočila do auta a zamkla se chtěl jsem se začít smát, když vidim jak nejmocnější a nejsilnější bytost utece před vlkodlakem a to ani ne před alfou, ale došlo mi, že její roduce ji nic neřekli, neučili ani ji nepouštěli ven a tak jsem šel k autu. "Vyjdi on ti nic neudělá je to Michellin přítel Jacob". Neochotně vyšla ven a z domu vyšel Tate, všichni se seznámili a vešli jsme do domu.

Ztracené dušeKde žijí příběhy. Začni objevovat