Mieganti Rožė
1 Dalis
Pabudau nuo triukšmo. Tėvai vėl riejasi. Pakišau galvą po pagalvę. Dar viena vasaros diena praleista veltui. Atsisėdau ant lovos krašto. Keistas jausmas mane persmelkė kiaurai. Net nežinau koks tai jausmas. Nemoku apibūdinti, bet keistas.
Papurčiau galvą.
-Tai kvaila. ,-sumurmėjau ir nuėjau į balkoną. Ten gulėjo vienas juodas rožės žiedlapis. Apsižvalgiau. Aplink nieko nebuvo. Keista. Išmečiau žiedlapį pro balkoną. Mano gatvėje buvo visiškai ramu. Turbūt visi dar miega. Nuėjau į savo nuosavą vonios kambarį, pasidariau viską ką norėjau ir grįžau. Pravėriau savo spintą ir į ją įėjau. Mano tėvai pasiturintys, bet visiškai pamiršo, kad aš egzistuoju, jiems svarbu tik darbas.
Iš spintos išsiėmiau tamsiai mėlynus džinsus su ilgu liemeniu ir paprastą baltą maikutę. Vis svarsčiau ar verta eiti į apačia ir nutraukti jų barnį, kol nusprendžiau, kad neverta.
Visą likusia dienos dalį praleidau savo kambaryje skaitydama knygą, o saulei leidžiantis nusinešiau kėdę į balkoną ir stebėjau saulėlydi. Kaip ir sakiau dar viena diena praleista veltui.
Iš džinsų kišenės išsitraukiau telefoną. Jokių pranešimų. Visi mano draugai linksminasi. Be manęs. Bet turbūt ir gerai, nemėgstu vakarėliu ir triukšmo. Esu namisėda.
Galiausiai saulei nusileidus grįžau į kambarį. Užsimoviau savo pižamą ir atsiguliau. Mane vėl apėmė tas keistas jausmas. Stengiausi į jį nekreipti dėmesio.
Padėjau telefoną šalia savęs ir užmerkiau akis. Vos po kelių akimirkų mano telefonas suvibravo. Paėmiau jį.
Žinutė nuo nežinomo numerio. ''Labanakt".
-Kas per.. ,-sušnabždėjau. Nedvejodama nubėgau prie lango. Lauke nieko nebuvo. Mano širdis drebėjo, bet ne iš baimės, o jaudulio. Griet suspaudžiau atsakymą ''Ammm... Labos?". Turbūt kažkas supainiojo numerius, nes daugiau taip ir nebeatrašė.
Po daugybės svarstymu užmigau.
Vos tik ryte pramerkiau akis mano žvilgsnis nukrypo tiesiai į balkoną. Pro stiklines duris buvo matyti juoda rožė dailiai gulinti prie pat balkono kašto. Iš baimės kone pašokau, kai mano telefonas suvibravo..
Na ir štai mano nauja istorija! Verta tęsti ar ne?
YOU ARE READING
Mieganti Rožė
Mystery / ThrillerRožės. Senovėje jomis buvo išreiškiami visi jausmai. Raudona-meilė. Juoda-mirtis. Rožinė-žavesys. Esmė puikiai žinojo gėlių reikšmes, bet kaip reguoti balkone radus juodą rožę?