Mieganti Rožė
19 DalisGulėjau lovoje, tarsi per migla galvoje prisimenu pastarųjų dienų įvykius. Daug ašarų, skausmo ir laidotuvės. Su močiute niekada nebuvome artimos, bet skausmas nuo to nemažesnis.
Gulėjau ir tiesiog galvojau, kol pajaučiau tą taip senai jaustą jausmą. Ankščiau nesuprasdavau kodėl tas jausmas mane aplanko, bet dabar žinau. Tai Harry.
-Žinau, kad tu čia. ,- užsimerkusi pasakiau ir jau po poros sekundžių jutau kaip lova įdumba.
Lėtai atsidūsau. Padėjau savo galvą vaikinui ant krūtinės. Iškart pajaučiau jo ranką mane apsikabinant. Saugesnios vietos nei Harry glėbys turbūt nėra.
-Man patinka, kad su manimi jautiesi saugi. ,- tyliai sušnabždėjo vaikinas gulintis šalia. Niekaip negaliu priprasti prie to,kad jis gali skaityti mintis.
-Greit priprasi. ,- vėl sušnabždėjo ir nusijuokė. Šyptelėjau
-Džiaugiuosi, kad atėjai.
-Žinau, kad tau dabar sunku Esme, bet mums reikia iš čia išvykti. Ir kuo greičiau. Pasklido kablos, kad mes vėl kartu. Taigi dabar prasidės paieškos ir negaliu leisti, kad jie tave surastu. Esme neleisiu,kad jie tave nuskriaustų. ,- nemirtingasis viską man išdėstė žiūrėdamas į akis. Lėtai palinksėjau. Neturėjau jėgų kalbėti, todėl apie viską tik galvojau.
-Tavo tėvais pasirūlinsiu aš. O tu eik pasiimk visko ko tau reikės kelionei. Tik nesiimk rūbų nupirksiu naujų, nes jie prisigėrę tavo kvapo ir taip bus lengvą mus surasti. ,- vos tai pasakęs Harry dingo.
Į kuprinę įsidėjau tik būtiniausius dalykus. Telefoną, pakrovėją, ausines, šiek tiek kosmetikos, bei dantų šepetėlį.
Viską kas vyksta normaliai suvokiau tik kai atsisėdau ant lovos. Suvokiau, kaip kvailai elgiuosi išvykdama su beveik nepažįstamu vaininu. Ir visgi, kaip kvaila tikėti, kad nemirtingieji egzistuoja. Bet aš tikiu, ir su juo išvykstų velniai žino kur. Tuo vaikinu pasitikiu labiau nei savim. Tai juokinga, bet tuo pat metu ir graudu.
Kaip ir įprasta Harry pasirodė iš niekur.
-Laikas. ,- pasakė.
-Ar mes čia dar sugrįšim? Ar dar pamatysiu savo šeimą? ,-paklausiau.
-Jei liksim gyvi tada taip. O jei ne..,-Harry nespėjo užbaigti sakinio pasigirdo klyksmas iš apačios...
YOU ARE READING
Mieganti Rožė
Mystery / ThrillerRožės. Senovėje jomis buvo išreiškiami visi jausmai. Raudona-meilė. Juoda-mirtis. Rožinė-žavesys. Esmė puikiai žinojo gėlių reikšmes, bet kaip reguoti balkone radus juodą rožę?