-VIVIIIIIIII-Sikitóttam és nyakába ugrottam legjobb baránőm nyakába.- Neked nem Magyarországon kéne lenned?!-kérdések ezrei forogtak le rövid idő alatt a fejemben.
-Elösször is. MIA TÜPTÜRÜPPÖS FRANCOS CSINÁLNTOK?! Másodszor. Én is örülök neked. HARMADSZOR PEDIG. Gondoltam meglátogatom a legjobb barátnőmet.... de mint látom valamit nagyon megzavartam-mondta fapofával végig a legjobb barátnőm mire elengedtem a nyakát és hátrább léptem Georgihoz.
-Vivi, ő itt Georgina Lewis. Georgi, ő pedig a legjobb barátnőm Erdélyi Vivien.-mutattam be őket egymásnak mert gondolom bekellene. Illemtan azért még ennyire megy.
-Szia. Vivi vagyok, ennek a lököttnek a legjobb barátnője..fogott kezet a legjobb barátnőm Georgival.
-Szia Georgina vagyok. De hivj nyugodtan Georginak. Örülök h megismerhettelek... akármennyire is kellemetlen volt ez az egész első találkozásnak-nevette el magát zavarában Georgi mire Vivi is molyosgott egy sort.-Viszont mint látom van mit megbeszélnetek szóval én megyek is. Örülök még egyszer a találkozásnak Vivi. Sziasztok!-azzal fogta magát és kiment a szobámból. Egy gyors bocsit makogtam Vivinek és lefutottam a lány után aki elvette az eszemet. Pont lépett volna ki az azjtón de becsuktam elötte és neki nyomtam annak egy csók keretében.
-Elsem köszöntél volna tőlem?-kérdem tőle a csókot megszakitva.
-Tudtam hogy utánam jössz-mosolygott rám miközben ajkába harapott.
-Nem is engedtem volna h elmenyj míg nem köszönünk rendesen el.-suttogtam fülébe. Lassan elengedtem és kinyitottam neki az ajtót.-Akkor majd suliba találkozunk. Szia!-integettem neki az ajtómból miközben ő egyre távolabb ment. Becsuktam az ajtót és felrohantam a szobámba ahol mit nem mondjak eléggé furcsa fejjel nézett engem a legjobb barátnőm. Lassan felált az ágyról és közelebb sétált hozzám. Lassan kezemért nyult és megszorította azokat. Már tudtam mi következik. Egy hosszúúú vallatás.
-Beka.... azt hiszem van mit mesélned nekem...-mondta szemembe nézve én meg csak bólogattam.-Ő a barátnőd?-kérdezte én meg zavarba jöttem a kérdésétől és lehajtottam a fejem.
-Még nem vagyunk együtt hivatalosan...-suttogtam erre Vivi elkiabálta magát.
-NEM VAGYTOK EGYÜTT DE MÁR MAJDNEM BASZTATOK??!!!?!?-Mondta teljesen meglepetten. Úgy tűnik kicsit kiakadt.
-Háááááááát.... igen mint látod. De még azt sem mondtuk egymásnak h szeretlek. Szóval ez az egész nagyon kezdetleges.. ami elöbb láttál azt túlfűtött vágynak mondanám...-mondtam neki miközben elszégyenleltem magam.-Egyszerűen nem értem h hogyan birtam ennyire belehabarodni... ilyen rövid idő alatt. De tényleg. Nem értem saját magamat...-könnyeim kicsordultak és leültem az ágyam szélére.. tenyerembe temettem az arcom és csak gondolkodtam... Lehet hogy szeretem? Ilyen hamar idő alatt beleszerettem volna Georgiba?? Vivi leült mellém és elkezdte simogatni a hátam. Közben mondta hogy nyugodja le meg hogy minden rendben lesz. Közben lefutott hozott nekem fel Nutellát meg csokit meg fagyit. Este filmet néztünk és abból az lett h végig aludtam mert igazából eléggé fárasztó egy napom volt.
Másnap reggel arra a csodálatos dologra ébredtem h a legjobb barátnőm konkrétan keresztbe fekszik rajtam és még csapkodja a fejem.... Éljen a szombat reggel... óvatosan leszenvedtem magamról az alvó lányt és kimentem rendbe tenni magamat a fűrdőben. Hagy ne mondjam borzalmas látvány fogadott a tükörbe nézve.. fél óra elteltével sikeresen normalizáltam a képem. meg fel is öltöztem.
A hétvége többi része unalmasan telt. Vivi vasárnap haza utazott Budapestre én meg tanultam a hétfői napra.
Hétfőn mrá fél 8 kor az osztályteremben voltam és a padok fekve aludtam. Arra keltem fel hogy VALAKIII a combomat simogatja. Nah ki volt az??? Georgi. Felkeltem és egy puszit nyomtam az arcára mire kicsit elpirult.
BINABASA MO ANG
Impossible
Teen FictionRebeka egy 17 éves lány akinek az élete a feje tetejére fordul mikor kiköltözik édesapjával Amerikába. Új iskola, új barátok, új szerelem. Mennyi mindennel fog Rebeka megküzdeni? Olvasd el és megtudod