Merhaba. Masal ben. Bu sene 10. sınıfı bitirdim ve seneye 11. sınıf olduğumda sınava 1 yıl -tam bir yıl- kalmış olacak. Allah'ım şimdiden nasıl heyecanlıyım, nasıl stresliyim anlatamam. Bunu annem ve babamda anlamış olacak ki bu yaz sosyal bir aktiviteye katılmam konusunda ısrarcılar. Bana fikir olarak yüzme dersleri, fitness, dans kursu, gitar kursu, tenis, dağcılık, kano gibi fikirler sundular ama ben kampa gitmek istedim. Çünkü çocukluk hayalim ve zaten orda bir çok aktivite de var. Ailem güvenilir bir yer aramaya başladı. Bende oraya beraber gitmek için arkadaşlarımı ikna etmeye çalışıyorum. Çoğunun işleri var yazın, köyüne gidecekler, başka planları olanlar falan. Ailesi izin vermeyenlerde var. Bizimkilerde zorla bir yerlere göndermeye çalışsınlar. Neyse ki istediğim bir yere gidiyorum, memnunum yani. Tek korkum arkadaşsız kalmak. Umarım orda benim gibi forever alone takılan birini bulurum umuduyla yaşıyorum resmen.
Bir kaç gün araştırma yapan ailem sonunda bir yer bulmuştu ve yarın gidiyorum. 16 yıldır ailemden hiç uzun süreli ayrı kalmamıştım ama şimdi bir ay yokum. Bu durum beni biraz tedirgin etmiyor da değil hani. Arkadaşsız falan bi başıma. 'Yalnızııııığm doslarıığm yalnızığğğm yalnııığğz' a bağladım lan resmen. Haydi hayırlısı. Annemle alışverişe çıkıcaz, şimdi alışveriş boyunca bu yakışmadı Masal, bu giyilir mi Masal, buna baban kızar Masal gibi bir sürü tırıvırı yapcak bir sürü söylencek. Abiiğ kampa gidiyorum kampaaa deniz kıyısı, şehirden ve -doğal olarak- apaçilerden uzak bi yere gidiyorum. Noolcak şort giysem yani noolcak? Ben böyle söylenirken annem aşağıdan:
"Masaaaaaal" yerimden kalkmadan
"Heeeeeeaa"
"Masaaaaaaaaal" yahu bu karı beni delirtecek
"Neeeyyğ"
"Ne değil efendim, hazırsan in aşağı gidelim çok gezmem sende kıyafetsisaslks kalırsın oradhkaflk hem erken dönücesksşcn teyzedlkn gitcez oturasdhaşd" rapçi Ceza gibi mübarek takır takır söyledi ne söyleyecekse aşağıdan bağırıyor birde arada sesi gidiyor ulan karı az sabret de ineyim aşağı mübarek.
Kot pantolon beyaz lakos giyip belime de kot ceketimi bağladım indim aşağı. Annem 'hele şükür inebildi aşağıya hele bak ya ne giymiş elin kızı süslenir bizim kız oğlanlar gibi çekiyor pantolonu tamam' bakışıyla beni süzdükten sonra çantasını almaya odasına çıktı. Yahu anneciğim madem odana çıkacaksın ne için aşağıdan bağırıp beni indirip daha sonra yukarı çıkıp beni bekletiyorsun? Neyse ben ayakkabılarımı giyip arabaya gideyim diyim ayakkabı dolabını açtım ama beyaz converselerim yok?!?! beyaz converselerim?!?! lan yok?! alla alla?!?!
"Aannneeeeeeeeğeğeğe" duymadı heralde.
"Aaannnnnnneeeeeeeeeeeeğğğğğğğğ" böğürdüm lan resmen.
"Ne var?"
"Beyaz converselerim nerdeeeğğ"
"Cehennemin dibinde" derken merdivenlerden ayak sesleri geldi. Ben dolabı karıştırmaya devam ederken
"Bakma oralara boşuna eskimişti attım ben onları" 'Ne diyor lan bu bakışı' mı burdan anneme yolluyorum
"Al bak bunları Gülçin teyzen almış sana" diyerek önüme Kardeşler Kundura(!) yazan bir poşet fırlattı. Kesin çakma converse almıştır diye düşünüp poşeti açtım ki açmaz olaydım. Kırmızı babet nedir lan?
"Anne ben bunları giymem yeaa"
"Masal çorapla mı gelmek istiyon kızım? Eğer öyle bir isteğin vardı da mani olduysam af buyur." oflaya puflaya giydik babetleri. Lan bunlar hiç rahat değil ki. Neyse olum Masal gidiyon yarın işte 1 ay da olsa anne dırdırı yok kafa dinlersin diye düşünerek arabanın ön koltuğunda yerimi aldım. Annemde sanki düğüne gidiyor. Topuklarını tıkırdata tıkırdata geldi oturdu arabaya. Bu kadın bu ayakkabılarla nasıl araba kullanıyor hayret doğrusu.
Sonunda alışveriş merkezindeyiz. Önce bikiniden başlamayı tercih ettim. Annem her ne kadar evde bir bikinim olduğunu ve yenisine gerek olmadığını söylese de ona bikinimin küçüldüğünü zor bela anlattım. En son 7. sınıfta aldığımızı söylediğimde ise sonunda ikna ettim. Takım olan düz turkuvaz renkli güzel bir model beğendim ve aldık. Sonra kıyafet mağazasına girdik. Orada ne giyeceğim annem ve benim aramda tam bir devlet meselesi haline geldi. Lan herkes şortla, tulumla, elbiseyle gezerken ben eşofman mı giycem? Olmaz canım öyle şey. Neyse beğendiklerimi doldurdum sepete girdim kabine denemeye başladım. Hepsini üstüme oldu annemide ikna edince aldırdım hepsini. Şimdi eve gidip valiz hazırlama zamanııı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASAL
Teen FictionSelam arkadaşlar ben Masal. Masal Aydın. Lise 3e geçtim. Fazla bir güzelliğim yok, kumralım, kahve rengi saçlı, kahve rengi gözlüyüm. Orta boyluyum. Herşeyin ortası yani arada kalmışım. Dikkat çeken tek özelliğim erkeksi tavırlarım. Tabii öyle erkek...