מסך אפל- זיאם

4.1K 132 98
                                    

לפני שאתן קוראת, יש כאן קטע כחול מי שמעוניניית לדלג זה בין הכוכבית ה-3 ל-4 אז תדלגו 

תהנו בנות 

א'נגל 

מסך אפל

שעת צהרים מאוחרת, רוב הכיתות ריקות בבית הספר, חוץ ממספר מועט של תלמידי תיכון שלומדים כמעט אין אף אחד בבית הספר.

זאין יוצא מהשירותים לאחר סקס פראי שקרה שם ומסדר את חולצתו, הבחורה כבר הלכה מזמן.הוא מנער את חולצתו ומחליק את ידיו מעל המכנס לאחר שהוא מרוצה מעבודתו הוא מעביר פעם נוספת יד בשערו מסדר אותו היטב, בוחן פעם אחרונה את מראו ומתכוון לצאת.

אך שנייה לפני שידו נוגעת בידית, הדלת נפתחת בתנופה ומולו עומד ליאם, ליאם פיין הנער עם העיניים החומות היפות ביותר, אבל זאין וליאם לא מסובבים באותם חוגים, הם לא חברים אפילו לא קרובים לכך.

פניו של ליאם היו חבולות, מתחת לעינו היתה חבורה גדולה שכבר החלה לשנות את צבעה, ומעל הגבה הייתה שריטה מדמת שנמשכה עד למצחו.

הוא היה לבוש בברדס כהה שכיסה את רוב ידיו והוא רכוס עד הסוף ולראשו היה הכובע, נשימותיו היו מהירות ולא סדירות, זיעה קרה בצבצה על מצחו, הוא ללא ספק רץ כרגע.

שליאם ראה את זאין הוא מיד הרכין את ראשו ומסיט את מבטו ממנו, הוא דחף מעט את זאין שצעד לכיור, זאין היה כל כך מופתע שהוא עמד שם כמה שניות בלי לנוע.

ידיו של ליאם מצאו את הברז ופתחו אותו בחוזקה נותנת לזרם לפרוץ ידיו נעו אוטומטית מתחת לברז ושתפו את פניו, ואחרי שסיים הוא הפשיל את שרווליו שריטות וחבורות עמוקות הפיעו שם.

שזאין ראה את זה הוא סוף סוף יצא מהלם שהוא היה שקוע בו, וניגש לליאם "מה קרה?"

ליאם מעיף בו מבט נוקב וחוזר למעשיו "מה אכפת לך?!" הוא אומר בקול קריר

"אתה צריך לחבוש את זה" זאין מציין, ומתעלם משאלתו הבוטה של ליאם

"פשוט לך, אני יכול לדאוג לעצמי" קולו מלא בכעס, ועיניו רושפות

"תן לי לעזור לך" זאין מתחנן

"למה? שאח"כ תלך ותספר לחברים שלך ותעשו את זה שוב" הוא משיב בבוטות

וואן שוטים על זיאםWhere stories live. Discover now