Ako každé ráno aj dnes mi zazvonil budík, ktorý som hneď vypla. Dnes mi škola začína až o deviatej a je sedem. Vypla som preto budík, že si ešte trochu pospím.
Možno sa pýtate, že prečo idem do školy až tak neskoro, ale dôvod je taký, že nechodím na takú klasickú školu ale na umeleckú a dnes mám skoro celý deň tréning, takže mám čas.
Bývame v LA a tu je to celkom normálne. S takýmito školami myslím. Som vlastne normálne dievča aj keď mi viacerí hovoria, že ja a moja sestra sme slávne. Možno na tom niečo je, pretože na Musical.ly máme okolo 6 miliónov fans. No ja to až tak nevnímam aj keď musical.ly mám veľmi rada.
Asi po hodine mi zase zazvonil budík. Tentokrát som už vyšla z postele a šla rovno do kúpeľne. Urobila som rannú hygienu a dala si iba jemný make-up ako vždy. Čiže korektor, špirálu a jemný matný rúž. Učesala som si moje dlhé, rovné, hnedé vlasy a usmiala sa na seba do zrkadla.
Otvorila som skriňu a začala som vyberať. Vždy mi to trvalo dlho, ale dnes som vybrala celkom rýchlo. Mali sme tréning, takže som vybrala niečo pohodlnejšie.
Bola som práve polonahá keď mi do izby vtrhlo moje dvojča.
"Ježiš Luna nevieš klopať!?"zakričala som na ňu a začali sme sa obidve smiať.
"Prepáč, ja len, že či už si nachystaná,"spýtala sa ma a začala sa mi hrabať v skrini.
"No pracujem na tom ak si si nevšimla a prečo sa mi hrabeš v skrini?!"
"Len som niečo pozerala, neboj dám ti to tak ako si mala," zasmiala sa, "prečo si taká strašná perfekcionistka."
Zasmiali sme sa nad tým, ja som si ešte zobrala šiltovku z poličky a odišli sme do kuchyne.
Luna bola moja sestra. Alebo lepšie povedané moje dvojča. Bola staršia len o pár minút a aj tak mi to vždy vyhadzovala na oči. Vyzerali sme tak isto a to bol dôvod prečo si nás ľudia mýlili. Jediný kto nás rozpoznal aj z diaľky sú naši rodičia. Povahovo sme ale neboli nikdy rovnaké. Ja som bola oveľa väčšia perfekcionistka ako ona a taktiež som asi aj zodpovednejšia. Vždy sme si dobre rozumeli a a to bolo pre nás podstatné.
"Dobré ráno mami, oci," povedali sme zborovo.
"Ahojte," pozdravili nás, "čo chcete na raňajky a na desiatu?"
"Na raňajky cereálie ako vždy a desiatu si kúpime a pôjdeme aj na obed, takže nám daj viac peňazí prosím."
"Ano, a taktiež chceme ísť s babami nakupovať, tak by si nám mohla pripraviť peniaze pred tým ako pôjdeš do práce," so smiechom sa Luna pozrela na mňa a potom na mamu. Mama sa na nás len pozrela a pokrútila nad nami hlavou.
"Dobre baby tu máte každá 50 dolárov ja už musím ísť ahojte," podala nám peniaze, poďakovali sme a odišla.
"Ja musím už tiež ísť. Madison tu máte ešte 100 dolárov, ale mame to nemusíte hovoriť," zasmiali sme sa a poďakovali.
Po 15 minútach sme si obuli naše vansy a odišli sme aj my. Cesta nebola taká dlhá, ale aj napriek tomu nudná.
"Madi nenatočíme musically?" spýtala sa ma Luna.
"Teraz? Mohli by sme na tréningu nejaký tanec natočiť," pozrela som sa na ňu a ona prikývla.
Na tréningu sme natočili musically, tak ako som jej sľúbila. Natočili sme ako tancujeme a potom aj normálne na pesničku Girls od Marcusa a Martinusa. Po tréningu sme si šli na obed a nakupovať. Kúpili sme si dosť vecí. Rodičia nám vždy hovoria, že je to zbytočné, pretože toho máme dosť. V tomto majú pravdu, ale aj tak stále nakupujeme a ony to chápu. Kúpili sme si aj nejaké rovnaké veci. Normálne nechodíme oblečené rovnako väčšinou sme tak oblečene iba keď robíme nové musically.
Konečne sme boli pre naším domom. Luna otvorila dvere a ja som išla hneď do obývačky sa hodiť na gauč. Zobrala som mobil a išla si pozrieť čo ľudia písali na naše nové musically.
"Čo robíš?" spýtala sa ma Luna a sadla si vedľa mňa tak, že mi videla do mobilu.
"Čítam si komentáre. Pozri tí dvaja Marcus a Martinus nám to okomentovali a aj nás začali sledovať," usmiala som sa sama pre seba.
"To sú tie dvojčatá z Nórska?" prikývla som.
Martinus POV
S Marcusom sme chceli natočiť nové musically, tak sme sa pozerali a trochu brali inšpiráciu. Niektoré boli fakt dobré, ale na tom sme sa zhodli, že sa nám nechce s tým toľko robiť. Áno viem, sme leniví.
"Aha Marcus na tieto dievčatá," ukázal som mu mobil.
"Čo s nimi," pozrel som sa nechápavo naňho no po chvíľke dodal, "wow, úžasne tancujú a sú fakt pekné," zasmiali sme sa.
"A majú aj musically na našu pesničku,"usmial som sa. Fakt sa mi páčili a myslím, že Marcusovi tiež. Dali sme im follow a lajkli sme im pár videí.
Našli sme si ich aj na instagrame a rozhodli sme sa, že im napíšeme.
___________________________________________________________________________
Ahojte💞, začala som písať nový príbeh o M&M. Neviem čo k tomu viac povedať, ale koment a vote by potešili.😂 Dúfam, že vás bude aspoň trochu baviť.
Chcela by som poďakovať LansyMckeen , že mi spravila úžasný cover. Ďakujeem💞❤
Ešte by som chcela popriať chalanom všetko najlepšie k dnešným 16tim narodeninám ❤❤💞
Za chyby sa ospravedlňujem
YOU ARE READING
Famous love //M&M FF
FanfictionSlávne muserky a tanečníčky Madison a Luna Collins sú 15 ročné dvojičky z Ameriky, ktoré milujú tanec. Preslávili sa hlavne kvôli aplikácii Musical.ly, ktorá ich dostala tam kde sú. Na druhej strane od nich sú dve také isté dvojčatá. Tiež slávni, al...