"Som hladná," povedala Luna.
"Luna, pred chvíľou sme jedli."
"To bolo ešte v nákupnom centre a to bolo už dávno."
"Pred dvomi hodinami," pozrela som na ňu a ona sa zasmiala, "veď počkaj za chvíľu prídu rodičia."
Videla som, že nám píšu ľudia na instagram, ale už sa mi to nechcelo pozerať. Pozriem si to neskôr aj s Lunou. Išla som sa osprchovať a potom sme si s Lunou pustili film. O asi hodinu prišli aj rodičia. Luna išla jesť a ja som sa rozhodla odpovedať na nejaké správy na instagrame. Boli fakt pekné, ľudia sú fakt milí. Snažila som sa odpovedať na čo najviac. Ako som išla dole bola tam správa od Marcusa a Martinusa. To je určite iba nejaká stránka čo nás sleduje a napísala nám, ale bola som zvedavá, tak som to otvorila.
marcusandmartinus
Ahojte, videli sme vaše musically a ste fakt super. Zlaté baby❤. Chceli by sme sa s vami stretnúť.Aha, takže toto stránka asi nebude. Rozhodla som sa im odpísať.
collinstwins
Jeeej ahojte, ďakujeme vážime si to. A mohli by sme sa stretnúť.😅❤Poslala som im to a vypla mobil. Bežala som to povedať Lune.
"Luna, Luna!!" bežala som do kuchyne ako keby horelo.
"Čo je," pozrela sa na mňa s plnými ústami jedla, no nezasmejte sa na tom.
"Vieš kto nám napísal na isntagram?"
"Ty si to už otvárala? Hovorila som ti, aby si na mňa počkala."
"Prepáč, ale tak nechcelo sa mi čakať na teba a je tam toho ešte dosť."
"No a kto nám napísal?"
"Marcus a Martinus. Písali nám, že máme super musically a že sa chcú s nami stretnúť."
"Mami môžme ísť do Nórska?" zasmiali sme sa aj keď to podľa mňa myslela vážne.
"A načo by ste tam išli."
"Mami veď sme to teraz povedali. Volali nás Marcus a Martinus."
"A kto je to?"
"Niečo podobné ako my len oni aj spievajú."
"Choď sa pozrieť či nám neodpísali," doslova mi to Luna prikázala.
Odišla som do obývačky kde som si nechala mobil a sadla si na sedačku. Mali sme upozornenia z instagramu a medzi nimi aj správu od MM.
marcusandmartinus
Mohli, ale to bude asi trochu problém nie? 😐collinstwins
Prečo by to mal byť problém?😊Nemusela som dlho čakať a už mi prišla odpoveď.
marcusandmartinus
No pretože my sme z Nórska a vy z LA, ale môžte prísť sem ;)collinstwins
Ten bol dobrý😂marcusandmartinus
To nebol vtip mysleli sme to vážne. Môžte k nám kľudne prísť aspoň sa konečne spoznáme😘. Spýtajte sa.Odložila som mobil a teraz som sa už vážne išla spýtať maminy či môžme.
"No čo odpísali," spýtala sa ma Luna.
"Že máme prísť k nim," zasmiala som sa a Luna na mňa vyvalila oči.
"Mamiiiiii?? Vieš tí chalani čo sme o nich pred chvíľou hovorili nás volajú k nim, ale oni sú z Nórska a potrebujeme, aby si nás pustila."
"Vy nie ste normálne. Ako vás môžem pustiť k cudzím ľuďom a ešte k tomu do inej krajiny? Čo by si o nás pomysleli."
"Mami to je v pohode veď oni nás volali," prekrútila som nad tým očami.
"Chcem vidieť to kde písali, že im to nevadí."
V tom momente som sa rozbehla do obývačky pre mobil a ukázala jej správy. Videla som na nej ako si to číta, že ju nakoniec zmäkčíme a pôjdeme.
"Viete, že vám vždy dovolíme najviac čo sa len dá, ale ešte sa o tom porozprávam s otcom dobre?" obidve sme prikývli a išli každá do svojej izby.
marcusandmartinus
No tak??collinstwins
Mama povedala, že sa o tom ešte porozpráva s otcom, pretože si myslí, že by sme tam zavadzali a že čo by si o nás pomysleli vaši rodičia, že nás až z Ameriky pustili do Európy😒marcusandmartinus
No tak nepomysleli by si nič a keby nám tu zavadzáte, tak vás nevoláme. Už sa na vás tešíme ;)collinstwins
Čo tí emojis??marcusandmartinus
To uvidíte keď prídete ;))😘Absolútne som nechápala o čom im ide, ale zasmiala som sa nad tým a išla za Lunou do izby. otvorila som dvere a videla Lunu že robí niečo na notebooku.
"Ahoj čo robíš?"
"Čau, no zisťujem si niečo viac o nich dvoch. Zistila som kopu nových vecí," musela som sa zasmiať. Vyzerala ako nejaký stalker, "čo myslíš pustia nás?"
"Neviem....dúfam, že áno, pretože tam chcem ísť."
Začali sme sa o tom rozprávať viac a viac. Púšťali sme si ich pesničky a videá. Sú fakt zlatí, ale to som Lune nepovedala to by bolo až moc trápne.
"Madison nebýva v Nórsku naša sesternica Emma?" spýtala sa ma Luna.
"Ano, ale neviem kde. Odkiaľ sú oni dvaja?"
"Z Troforsu."
"No tak to nie. Neviem kde býva, ale zase viem, že Trofors to nie je."
"Spýtame sa ocina poď," chceli sme sa spýtať ocina, pretože je to jeho brat, tak hádam bude vedieť kde bývaju.
"Tu ste, akurát sme vás chceli volať. Poďte si sadnúť na chvíľu," pozreli sme sa s Lunou na seba a išli si sadnúť pri veľký jedálenský stôl, "rozprávala som sa o tom s otcom, že chcete ísť do Nórska. Rozhodli sme sa, že vám to dovolíme, ale máme na vás ešte jednu takú otázku aj keď odpoveď už vieme. Chcete bývať u vašej sesternici Emmy alebo u chalanov."
"Ak vám to nevadí tak u chalanov," povedala Luna, "a kde vlastne býva Emma."
"Blízko mesta Trofors tak preto sa vás pýtame. Nie je to ďaleko, ale ak chcete takto tak dobre, ale žiadne neslušné veci" pohrozil nám ocino a my sme sa zasmiali.
"Ale keď už tam budete, tak by ste mohli ísť Emmu pozrieť," navrhla nám mamina.
"Jasné v pohode aj tak sme ju už dlho nevideli."
"A na ako dlho môžme ísť?" spýtala som sa.
"Maximálne na týždeň, zajtra to pôjdem povedať do školy a ocino vám už kúpil aj letenky, tak sa bežte pobaliť."
"Ďakujeme vám vy ste tí najlepší rodičia," rozbehli sme sa k nim a vyobjímali ich.
Bežala som hore schodmi do svojej izby, aby som im napísala, že prídeme. Strašne som sa na nich tešila hlavne na Martinusa.
YOU ARE READING
Famous love //M&M FF
FanfictionSlávne muserky a tanečníčky Madison a Luna Collins sú 15 ročné dvojičky z Ameriky, ktoré milujú tanec. Preslávili sa hlavne kvôli aplikácii Musical.ly, ktorá ich dostala tam kde sú. Na druhej strane od nich sú dve také isté dvojčatá. Tiež slávni, al...