Ráno ma zo sladkého spania vedľa Martinusa prebudil Marcus, ktorý doslova vtrhol do izby.
"Martinnnn-," vyzeral, že chcel niečo povedať, ale zasekol sa. Hmm fakt vtipné, "ouu sorry neruším?" fakt práve žmurkol na Martinusa?
"Áno rušíš. Pre boha veď je pol 9," povedal chrapľavým hlasom Martinus zatiaľ čo si pretieral oči.
"Ja som sa len chcel niečo spýtať, ale to počká čaute," rýchlo vyšiel z izby a buchol za sebou dvermi.
"Ako si sa vyspala?" spýtal sa ma Tinus.
"Ja výborne a ty?"
"Aj ja, teda až na pár kopancov, ktoré som od teba v noci schytal," zasmial sa.
"Kopla som ťa? To vážne? Prepáč ja som nechcela. Ja som ti vravela, že mám ísť spať k sebe, fakt prep," nedohovorila som, pretože mi skočil do reči Martinus.
"Veď sa nič nestalo kľud," uchechtol sa, "som rád, že si tu spala," po tomto som sa k nemu ešte viac natiskla.
"Čo si mohol Marcus myslieť?" zasmiali sme sa.
"Nič prečo. To skôr Luna, myslíš, že je už hore?" veď mal pravdu. Nechcem, aby to Luna vedela, pretože by ma len podpichovala.
"To pochybujem, ona vždy spí do takej 11-12 takže v pohode."
Ešte sme tam chvíľu ležali a potom som sa konečne vytrepala z postele Martinusa. Asi najťažšia vec. Po ceste do mojej izby som stretla Marcusa, ktorý sa na mňa pozeral s úškrnom na tvári. Išiel Martinusovi do izby....ako inak. Zavrela som potichu dvere na našej izbe keďže Luna ešte spala. Prezliekla som sa do trochu pohodlnejšieho outfitu keďže sa aj tak nikam nechystám.
Vyšla som z izby a stretla Maca a Tinusa.
"Luna ešte spí?" spýtal sa Mac a ukázal na naše dvere.
"Hej prečo?" zasmiala som sa a nechápavo sa na nich pozrela.
"Pôjdem ju zobudiť."
"Tak to veľa šťastia," potlapkala som ho po pleci a už zaliezol do našej izby. Ja s Martinusom sme išli do kuchyne.
"Dobré ráno," pozdravili sme ostatných. Emma sa hneď hodila na Martinusa.
"Dobré ráno a kde máte ostatok?" spýtal sa Kjell-Erik.
"Marcus sa snaží zobudiť Lunu," povedal Martinus.
"Fúha, ale keby ho pošlem, aby zobudil teba, tak to by nešiel," dodala Anne a krútila hlavou na čo sme sa zasmiali, " ináč dnes budete vy štyria sami dúfam, že vám to nevadí."
"Prečo?"
"Pôjdeme pozrieť jedných známych a ešte pôjdeme aj nakúpiť. Nebude vám to vadiť?" Martinus pokrútil hlavou, pozrel sa na mňa a usmial sa. Myslím, že si to Anne všimla, pretože sa na nás fakt divne usmiala. Dúfam, že si nemyslí, že spolu niečo máme, alebo také niečo.
Keď už sme sa najedli, áno aj ja som dnes ráno jedla, tak Mac s Lunou tu ešte stále neboli. Celkom som sa divila, pretože sme tu už dosť dlho. Odložila som svoj tanier a išla aj s Tinusom do našej izby. Pomaly som pootvorila dvere, ale aj tak si ma všimli. Marcus sedel na zemi, ale tak, že hlavu mal položenú na Luninej posteli a ona sa mu hrala s vlasmi.
"Ahaaa, takže vy takto," podpichla som ich a oprela sa o dvere.
"Vy dvaja sa neozývajte. Neviem koho som dnes ráno našiel v Martinusovej izbe," povedal na obranu Mac a Martinus sa len usmial a položil si hlavu na moje rameno keďže stál za mnou.
"Ty si nespala tu?"
"Nie Luna, ona spala u Martinusa," začal sa smiať Marcus. Niekedy mi fakt lezie na nervy, ale aj tak ho mám rada. Luna sa na mňa pozrela pohľadom ala "good sis" a znovu si ľahla do svojej pozície.
"Ináč čo budeme dnes robiť? Vaši idú aj s Emmou preč a budeme samí."
"No von už asi nechcete ísť, tak čo napríklad si spraviť filmový deň?" navrhol Mac a my sme všetci súhlasili. Vyhnali sme chalanov z izby, aby sa Luna mohla prezliecť a ako inak hneď ako vyšli začala vyzvedať. Nakoniec som jej povedala všetko, predsa len je to moja sestra a sľúbila mi, že to nebude vyťahovať. Keď odišli ich rodičia aj s Emmou, tak sme začali pozerať. Samozrejme sme predtým pripravili asi kilo popcornu a čipsov. To nemôže chýbať😂. Sadla som si vedľa Martinusa, na jeho druhej strane sedel jeho brat a samozrejme vedľa neho Luna. Pozerali sme už asi štvrtý film. Bolo niečo okolo piatej poobede, ale vonku bola už tma. Ich rodičia s Emmou ešte stále neboli doma. Pozrela som sa smerom na Lunu, ale ona aj spolu s Marcusom spali. Vážne? Oprela som si aj ja hlavu o Martinusa a on ma objal cez ramená. Z tej jeho vône už asi fakt odpadnem. Práve som si spomenula, že s chalanmi musíme ešte natočiť musically, fotiť sa a podobné veci.
"Baví ťa to?" pošepkal mi Martinus do ucha a začal mi jemne škrabkať chrbát.
"Áno, prečo? Teba nie?" pozrela som sa naňho.
"Ale baví len..."
"Len?"
"Neviem," zasmial sa a viac si ma pritiahol k sebe. Pozerali sme sa jeden druhému do očí. Má ich tak krásne. Síce by niektorí povedali, že sú obyčajne hnedé, ale nie sú. Sú také iné.
"Máš pekné zelené oči," stále sa mi pozeral do očí. Pomaly sa začal približovať a keď to už vyzeralo, tak, že sa pobozkáme.....
"Sme doma!" zakričala Emma a my sme sa od seba rýchlosťou svetla odtiahli.
"Ahojte," pozdravili sme ich.
"Ahojte, ako ste sa mali?" spýtala sa Anne a dala Martinusovi pusu
na líce."Dobre a čo vy?"
"Aj my, ale Emma už chcela ísť domov, tak sme museli ísť," zasmiala sa a už k nám bežala Emma. Najprv objala Tinusa potom mňa a nakoniec zobudila aj Lunu a Marcusa. Všetci sme sa spoločne najedli a potom sa rozprávali. Aj ony aj my sme im rozprávali rôzne zážitky. Keď už bolo niečo po desiatej išli sme každý do svojich izieb. Luna s Marcusom išli do Emminej izby, pretože chcela, aby jej prečítali rozprávku aj keď Luna jej toho asi veľa nenačíta.
"Madison počkaj," potiahol ma za ruku Martinus keď som otvárala dvere. Nič nepovedal proste ma pobozkal. Bola som trochu zaskočená, ale potom som spolupracovala. Keď sme sa odtiahli tak ma objal.
"Ja som len chcel dokončiť čo sme nestihli. Dobrú noc," dal mi pusu na líce, usmial sa a odišiel do svojej izby s úsmevom aký som na ňom ešte nevidela.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Heyyy loves👼
Po trochu dlhšej dobe nová časť😇 je trochu dlhšia ako som ju plánovala, ale hádam to nevadí 😅. Dúfam, že sa vám páči 🌈.
xoxoxo👼
YOU ARE READING
Famous love //M&M FF
FanfictionSlávne muserky a tanečníčky Madison a Luna Collins sú 15 ročné dvojičky z Ameriky, ktoré milujú tanec. Preslávili sa hlavne kvôli aplikácii Musical.ly, ktorá ich dostala tam kde sú. Na druhej strane od nich sú dve také isté dvojčatá. Tiež slávni, al...