3⭐

52 9 3
                                    

"Madiiii!!" vtrhla mi do izby Luna.

"Bože, vieš ako som sa zľakla? Ty sa snáď nikdy nenaučíš klopať."

"To je teraz jedno. Som tak rada, že ideme," dopovedala a bežala ma objať. Objatie som jej samozrejme opätovala.

"Aj ja ani si nevieš predstaviť ako."

"Na koho sa tešíš viac?" hodila na mňa Luna lyšiacky pohľad.

"Luna, veď ich ani nepoznám ako môžem vedieť, na ktorého sa mám tešiť viac," samozrejme že na Martinusa.

"No to je pravda, ale ja sa teším na obidvoch. Tento týždeň ubehne ako voda," vyšpúlila dolnú peru.

"To hej, ale neboj určite sa potom s nimi ešte niekedy uvidíme."

"A už si im písala?"

"Nie ešte nie. Ideme teraz poď," chytila som ju za ruku a ťahala ju na moju posteľ. Vlastne ani neviem, s ktorým z nich dvoch som si celý ten čas písala, ale bola by som radšej za Martinusa. Neodsudzujte ma mám rada aj Marcusa.

collinstwins
Zajtra sme u vás ;)

marcusandmartinus
To si robíš srandu!!!!😱😱

collinstwins
To ste na tých mobiloch stále keď odpisujete tak rýchlo?😂 Koľko je tam vlastne hodín?😛

marcusandmartinus
4 ráno prečo?💁

collinstwins
To vážne?? Prečo nespíš?😱🙈

marcusandmartinus
Čakal som kým napíšete😘

collinstwins
Čakal? Len ty?

marcusandmartinus
Yup, Marcus spí, ale hneď ráno mu to poviem.❤

collinstwins
Takže som si celý ten čas písala s Martinusom?😁

marcusandmatinus
Ano, problém? A smiem vedieť ja s kým si píšem?😏

collinstwins
Madison :)

marcusandmartinus
Ešte mám trochu problém vás rozoznať, ale asi viem ktorá.❤ A kedy prídete zajtra?😍

collinstwins
Niekedy večer.....

Písali sme si ešte asi pol hodinu a potom už išiel spať. Písali sme si o zajtrajšku, že ako to bude.  Zajtra letíme ráno, tak sa musím pobaliť ešte dnes. Odložila som mobil a začala sa baliť. V Nórsku je zima, tak som sa musela pobaliť tak čo mi dosť vadilo, pretože zimu moc nemusím. Asi po dvoch hodinách som skončila, ale čakala ma ešte Luna. Síce je staršia odomňa, ale oveľa neschopnejšia. 

                                                                                           .......................

"A dávajte si tam pozor."

"A nezabudnite zavolať keď prídete," kričali na nás rodičia keď sme už odchádzali. Zakývali sme im a usmiali sa. Chytili sme sa s Lunou za ruky a spolu išli do lietadla. V lietadle som si pustila hudbu a zaspala. Z cesty som tak nič nemala.

"Madi, vstávaj už budeme pristávať," budila ma Luna, "Madison."

"Veď dobre už som hore."

Vystúpili sme z lietadla a zobrali sme si naše batožiny. V diaľke som videla dve povedomé blonďaté hlavy.

"Madison môžeš mi vysvetliť načo si chcela sedieť pri okne keď si aj tak spala? To som tam mohla sedieť ja. Chcela som sa pozerať cez okno, ale nie napcháš sa tam lebo povieš, že sa chceš  pozerať von oknom a hneď zaspíš. A chceli sme natočiť musically, ale nemohli sme, pretože princezná musela spať," no jasné typická Luna teraz nás musí strápňovať.

Famous love //M&M FFWhere stories live. Discover now