3.kapitola

111 9 0
                                    

Postavila som sa z postele. Zišla som dole, dnu však nikto nebol
"Super, už asi odišiel" povedala som si pre seba
"Kto?" ozval sa za mnou Kyle.
A do prdele, to si robiš srandu.
"Nik-k noo vlastne som sa ti prišla poďakovať že si sa ma vtedy zastal" jemne som sa usmiala a čakala čo bude ďalej
"Aha to, myslim že to by spravil každy." vyceril na mňa zuby
"Hej no, okej tak ja idem hore a mimochodom kde je Mason?"
"V bazene"
"Aha ok"
A zdrhla som hore. Zabuchla som dvere v izbe. Pozrela som sa von oknom, kedže ho mam nasmerované na zahradu tak vidím bazén a v ňom plávajuceho Masona. Zrazu sa k bazenu postavil Kyle. Bol len v plavkach. O moj bože teraz vam prisahám mam asi ten najlepší výhľad.
"Heej Emma, neslintaj!" zkričal na mňa moj brat z dola, mala som okno otvorené na vetračku. Ukazala som mu prostredník a posledný krat sa 'nenapadne' pozrela na Kyla ktory sa mi pozeral do okna a smial sa.
O moj bože trapas storočia. Môj brat je totálny pako. Zasa som sadla na posteľ a pisala niečo ani neviem čo do notebooku asi o necelých päť minút mi niekto zaklopal.
"Hmm"
"Nerušim ?" dnu vošiel Kyle. Počkať čo ? Kyle ?. Čo ten tu chce
"Nie" neodvratila som zrak od notebooku lebo som vedela že je len v plavkách a keby na neho pozriem tak by som bola červená ako rajčina. Zobrala som si pohar s vodou z nočného stolíka a napila sa. Neprehltla som, čo bola osudova chyba
"Jaa som sa len chcel opýtať či by si dnes večer nešla niekde von"
A to bol koniec, vodu som vyprskla na notebook ktory zda sa že žije.
"Povedal som niečo zle?" opýtal sa keď videl môj výraz
"N-nie, chcem povedať že rada niekam pojdem"
"Okej tak večer o 20:00 ťa vyzdvyhnem, ale teraz sa poď troška schladiť" ani nestihol dopovedať a už ma bral na ruky ako nevestu
"Nie, Kyle! opovaž sa hodiť ma do bazéna" prisahám vtedy som videla svoj koniec.
Kyle sa len smial. Keď došiel k bazénu tak ma chcel hodiť ale nepustila som ho takže tam padol so mnou.
Skoro som dostala infarkt keď som zacítila studenu vodu na mojom tele.
"Kyle, ty si totálny pako!" povedala som keď som sa vynorila.
"Čo, musel som ti to vrátiť za to ako si na mňa zízala" shit, vravim vam že vtedy som presne vedela čo sa bude diať. Červeň som cítila až v zadku.
"Si rozkošná keď sa červenáš"
A do piče, môžem si spraviť zoznam trapasov za svoj život.
Pozrela som sa ne neho, on sa začal približovať. Nie, že nejde spraviť to čo si myslim že ide spraviť.
"Kyle bracho, ešte dlh-ho" počula som Masonov hlas, Mason stal v dverách a pozeral sa na nas.
"Preboha Kyle netušil som že si až taký prijebaný a ideš po mojej sestre"
"Mason, netušim čo zlého na nej vidíš, veď ti nič nespravila"
Mason len pokrútil očami a zmizol v dverách.
"Pozri" Kyle chcel niečo povedať ale ja som ho predbehla
"Dnes o 20:00 ťa čakám pred domom" žmurkla som na neho a išla k dverám, ešte som si stihla všimnúť že sa usmial.

                       °•°•°•°•°•°•°•°•°
Takže dnes tu mame ďalšiu kapitolu, musim sa priznať že nemala som žiadne napady a tak to asi aj vyzerá. Uvidime zajtra
10.2.2018
Laf ju❤👑

JEDINEČNÁWhere stories live. Discover now