7.kapitola

78 6 0
                                    

Niekto mi otvoril dvere do izby, robila som sa že spím aby som nemusela zbytočne otvárať oči.
"Emm, obleč sa a poď sa naraňajkovať"
Po celej izbe sa rozľahol hlas môjho otca.
"Uhm"
Potom som len počula zatvorenie dverí.
Asi 5 minút som sa rozvaľovala no potom som to vzdala a sadla si na posteľ, pretrela som si oči a snažila sa postaviť. Prisahám taka dolámana som ešte nebola. Podišla som k prvému oknu a roztiahla žalúzie. No super, prší. Toto najviac neznášam, vonku je teplo ale prši. Podišla som k ďalsiemu a zasa roztiahla žalúzie. Ustlala som si posteľ tak aby to na oko vyzeralo k svetu a pobrala sa do kúpeľne, ešte predtým som si však obula svoje jednorožčie papuče ktoré mi kúpila Esme. Ach, mohla by som sa jej aspoň ozvať naposledy som to spravila v prvý deň príchodu tu.
Otvorila som dvere a prešla cez chodbu, postavila som sa pred zrkadlo a prekonala každodenný ranný infarkt. Pustila som studenú vodu a oplachla si tvár vlasy som si dala do drdolu. Zasa som išla do izby kde som sa prezliekla do niečoho pohodlného a to u mňa znamená tepláky a kratke tričko. Zišla som dole po schodoch a zamierila si to do kuchyne.
"Dobre ráno" povedala som keď som vošla
"Dobré" povedal otec s Masonom naraz. To že mi odpovedal Mason ma prekvapilo ale rýchlo som to hodila za hlavu.
"Čo máme na raňajky"
"Praženicu"
Ocko robi tu najlepšiu praženicu ak si dobré pamätám.
"Mňam"
Sadla som si pred tanier s praženicou.
"Emm, včera sme nedokočili konverzáciu ktorá ma pravdu povediac dosť zaujíma"
"Akú" ďalej som sa venovala mojej praženici.
"Prečo si tak náhle prišla"
Mason zrejme videl ako sa môj výraz zmenil tak mi to povediac 'uľahčil?"
"Vyhodili ju zo školy"
Pozrela som neisto na otca ktory spravil to isté, nevedela som vyčítať z jeho pohľadu čo chce povedať.
"Prečo?"
Ani poďla tónu hlasu som nevedela vydedukovať na čo myslí.
"Kôli môjmu správaniu"
Chvíľku bolo ticho.

"Emma, ale tu sa budeš správať tak ako ostatné decká, jasne?"
Prikývla som na znak súhlasu a ďalej jedla praženicu ktorá mi zázrakom prestala chutiť. Otec odišiel do firmy a doma sme ostali zasa len ja a Mason.
"Počuj" už vtedy som vedela že sa na niečom dobré baví
"Pri otcovi si nejak zmäkla"
"No a ty by si bol určite frajer".

Nezaujimalo ma čo povedal lebo som bežala hore do izby za mobilom ktorý mi vyzváňal, na obrazovke svietilo meno 'Kyle❤'
"Ano?"
"Dobre ranko princess, nechceš dnes zájsť do kina a zlepšiť si upršaný deň ?"
"Hmmm, to nie je zlý napad prince"
"Tak o 18. Si pre teba dojdem"
"Dobre, milujem ťa ahoj.
" aj ja teba"

Zložila som. Booože zasa ti za neho ďakujem, stačí počuť jeho hlas a hneď je človek spokojný.
Bolo niečo okolo 11.30 tak som sa rozhodla že si pôjdem dať rannu sprchu. Vzala som si osušku a vošla do kupeľne kde som vošla do sprchy.
Spokojne som z nej aj o pol hodiu vyšla, osušku som si obmotala okolo tela a začala si umývať zuby.
"Netušil som že si sexy aj s kefkou v ústach"
Bleskovo som sa otočila k dverám kde stal Kyle.
"Kyle padaj!!"
"Prečo" tváril sa smutne
"Lebo sa chcem obliecť"
"Ale veď to môžeš aj teraz"
Zložila som ruky na prsiach
"Nie nemôžem"
Zdyhol ruky do obrany a odišiel. Vtedy som sa zamkla a prezliekla sa.
Išla som do izby lebo som si myslela že Kyle je u mňa ale keď som prechádzala okolo Masonovych dverí započula som niečo čo mi nedalo v ten deň spať.
"Kyle nechaj ju na pokoji, nechcem aby skončila tak, ako Madison"
"Neskonči"
"Ale keď áno tak si ma nepraj."
Otvorila som dvere, obidvaja sa pozreali na mňa a ja na nich. Mason odstúpil od Kyla a nastalo hrobové ticho.

Heeey takže dočkali sme sa zas, ukončila som to v napäti ? Podľa mňa aj celkom hej. Neviem čo ďalej kecať asi len to že nezabudnite dať vote
22.2.2018
Laf ju👑❤

JEDINEČNÁWhere stories live. Discover now