Желанието

1.2K 67 14
                                    

Г.Т.Вики

Тае-Искам.... да спя при теб!-каза с усмивка.

Вики-Добре.

Тае-Хайде.-каза той лягайки до мен.

Вики-Чакай ама сега ли?Нали ти се говореше и не ти се спеше?

Тае-По-скоро не ми с е спеше без теб-каза като ме придърпа в прегръдка.-Лека нощ-каза като ме целуна по бузата и после загаси нощната лампа.

Вики-Ам добре лека и на теб-тъкмо затворих очи и нашия Тае се обади.

Тае-А за мен няма ли целувка-попита като малко дете

Вики-Ох добре-тъкмо се насочих да го целуна по бузата,но усетих устни , а не буза.

Тае-Лека-каза след като се отделихме от целувката , а аз бях бясна.Ама не ми се занимаваше.

Вики-Лека- казах с изнервен тон.

Тае-Някой е изнервен-и тогава затегна хватката си-може ли да те попитам нещо?

Вики-Давай!

Тае-Какво точно изпитваш към мен?

Вики-Не съм много сигурна какво е.Може да е привличане,харесване може би любов.-това последното го казах мнго тихо,но все пак той ме чу.-Ами ти?

Тае-Амииии.... аз не се чувствам така.-това ме разби,стана ми толкова тъжно.Усещах сълзи
да напират от очите ми-Аз не съм влюбен в теб-усещах как щях да избухна в плач-Аз съм обсебен от теб.-ето,че разбитата Вики се събра отново цяла.

Вики-Оле ще те убия.-избърсах си очите,защото бяха насълзени.

Тае-Хей-помилва ме по бузата ми-защо плачеш?

Вики-Недей да поставяш толкова дълги паузи между изреченията си.Ясно!?

Тае-Да сър,ааа тоест мадам.-аз се изкикотих на глупчото до мен.

Вики-Знаеш че си тъпчо нали?

Тае-Кой,аз?Добре.-каза и след това се обърна с гръб срещу мен.

Вики-Ама това не е обида-казах като се преметнах над него и отидох пред лицето му.Той беше с затворени очи-Хей сърдитко.Знам че не спиш-казах като го боцнах по нослето.-Еми аз пък ще си те гушкам.Лека нощ.- обвих ръце около него и затворих очи.След малко усетих чифт ръце да обгръщат тялото ми и да ме придърпват все по силно към притежателя им.Отворих очи и видях мазната усмивка на Тае.-Тъпчо-изшептях-Моя тъпчо-казах и го придърпах повече в прегрътките ми.Неусетно така сме заспали.

Детинстка любов!!!! (ЗАВЪРШЕНА)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ