Мама-Виж Викинце незнам как ше приемеш новината,но ние ще заминаваме.Заради работата на баща ти.И преди да си се ядосала заминаваме не къде , а при твоя приятел.-каза посочвйаки Тае.
Вики-Какво?Заминаваме за Южна Корея?-казах с паднало чейне.
Тати-Да и ше живеем в столицата.-тогава погледнах към Тае ,който се усмихваше до ушите.Погледнаме.Все едно досега беше в шок.Вдигна ме от стола и ме завътря във въздуха.След това ме целуна.Усетих се след няколко секунди,че и нашите са тук и се отдръпнах.Седнахмена масата.И двамата бяхме червени като домати.
Вики-Ам кога заминаваме?-попитах с широка усмивка.
Мама-След тази седмица.Мисля че, в сряда или четвъртък ще сме там.-каза с усмивка.
И така продължихме си закуската.След като закусихне с Тае отидохме в моята стая.Днес времето беше малко гадно и заради това ще си стоим в къши.Седнахме на леглото.
Вики-И сега какво ще прваим?
Тае-Айде да играем на нещо-каза както винаги като пет годишно с усмивка.
Вики-Добре.Ама не ми се играе на настолна игра......Айде да играем на истина или предизвикателство.
Тае-Добре-каза и се усмихна мазно потърквайки ръцете си една в друга-Хайде.Ти си първа.Питай.
Вики-Истина или предизвикателство?
Тае-Предизвикателство!
Вики-Предизвиквам те да спреш да показваш тази подмолна усмивка през пет минути.
Тае-Добре-каза и се усмихна по сладурския начин.-Добре сега е твой ред.Истина или предизвикателсто?
Вики-Истина.Страх ме какво предизвикателстов ще ми даде твоя болен мозък.
Тае-Истина ли ,че си била влюбена в Джимин.
Вики-Не.-погледнах объркано.Оле.Сега се усетих.Заради онова където майка ми вчера изръси.Е се пак не знае да ли съм била влюбена в него.
Тае-Ами в кого?-погледна пак с онази самодоволна усмивка и се приблежи до мен.
Вики-Какво казахме за мазната усмивка.Хайде да играем. Стига
си се лигавил.Тае-Не отклонявай темата-каза все още с мазна усмивка и се доближи до устните ми.Прошепна дрещу тях-знам в мен си била влюбена,както и сега.-каза и ме целуна.Целувката беше пълна със страст,желание и най-вече любов.Легнах на леглото ,а той върху мен като не спирахме с целувката.Исках да повторя нещото,което се случи в ноща след като бяхме на кораба.Изглежда , че и той искаше.Започна да слиза по врата ми с целувки.Оставяше смучки след всяка една целувка.Наслаждавах се на целувките му.Тръгна да маха тениската ми и изведнъж чух ме тропане на вратата.Отдръпнахме се един от друг и седнахме на леглото.
Вики-Влез-извиках се.И през вратата вкезна мама.
Мама-Ние ще излизаме навън.Ще се върем утре.Баща ти ми е приготвил изненади заради годишнината.-и тръгна да затворя вратата,но се спря заради викането
на мен и Тае:-Честита годишнина-се извикахме и двамата
Мама-Благодаря ви!-каза и излезна затваряйки вратата.След секунди се чу и затварянето на входната врата.
Тае-Е вече сме сами...
Съжалявам,че е толкова кратка.😌❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Детинстка любов!!!! (ЗАВЪРШЕНА)
RomanceТолкова сладникава история , че ще получите захарна болест , докато я четете.💘❤Наистина не се гордея с книгата , защото е много нереално написана.Четете на своя воля!