Multimedya:Belemir ASAF
Sizi çok seviyorum lütfen bana destek olun❤
Gözlerimi açmakta zorlanıyordum. Gün ışığı gözlerimi adeta yakıyordu.Evet yine bir alarm sesiyle uyanmıştım ne kadar güzel.Herkes annesinin sesiyle sıcak bir evde uyanmak isterdi.'Anne beş dakika daha'demek isterdi ama o benim için geçerli değildi.
Gözlerimi açtım ve şu lanet olası alarmı kapattım.Üstümde simsiyah bir gecelik vardı.Anladığınız üzere öle ayıcıklı pijamaları olan mutlu kızlardan değilim.
Çişim gelmişti ve hemen tuvalete koştum.Ahh....hadi ama bigünde kimse olmasın bee."Hadi yaa çişim geldi."dedim. Ya hazan cadısıydı yada Cihat abi."Kızım çatlama bi yaa çıkıyoz heralde."Hazan cadısıymış."Kızım altıma işicem şimdi hadi ama."dedim.Ve kapı açıldı zamanlama mükemmel.Yoksa don filan kalmıyacaktı.Kapıdan ittirdim ve içeriye girdim."Yavaş bee kızım."dedi.
Takmadım. Çünkü mühim işlerim vardı değil mi. Günlük işlerimi hallettim ve mutfağa geçtim. Hazan ayısı nutella yiyordu."Günaydın birtanem"dedim ve yanağından öptüm."Günaydın."dedi ve elindeki nutellalı ekmeği bana uzattı."Al şunu ye hazırlan geç kalıyoruz okula."Lise son sınıftık ve sınavımız vardı. Derslerim o kadar iyi olmasada kötünün iyisiydim yani."Hadi ama bugün gitmeyelim ya."mızmılanmaya başlamıştım yine çünkü dersler çok sıkıcıydı ve bu hazan cadısının benim için katı kuralları vardı.Hanımefendi okula gitmessem benim ölmekten beter yapıyor çünküde. "Kızım bugün şu çok konuşulan yeniler gelcek."dedi. Evet bide yenilerimiz vardı demi."Bizene onlardan yaa inş severimde sınıfta bide olay olmaz."diyerek hayıflandım."Hadi hadi hazırlanda çıkalım." Dedi. "Tamamda. Cihat abi nerde?"diye sordum.Çünkü Cihat abi bu saate işe gitmiyordu. "İşi varmış.Ama ne olduğunu bana söylemedi."dedi."Hmm"dedim.
El mecbur odama paytak adımlarla yürüdüm. Üstüme okul formasının tek yakaları gözükecek şekilde siyah bir kazak geçirdim. Altıma dizimin 1 karış üstünde olan okul eteğimı gecirdim.Uzun kestanr rengindeki saçlarımı at kuyruğu yapmıştım. Makyaj yapmayı sevmezdim ama maskara ve hafif bir rujla dudağımı renklendirdim.Siyah supralarımı gecirip salona geçtim. "Hazan ! HADİ kızım ben hazırlandım. Çıkalım" Hazan hanım çok süsüne düşkün bir kızdı.Genelde oda benim gibi siyah giyinmeyi severdi."Vayhh kızım yanında sönük kalcam ama" diye benle dalga geçti. Oda ben gibi siyah bir sweat giymişti. Eteğiyle süperstarları uyum içerisindeydi.Sarı uzun saçlarınıda salmıştı."Fazla yavşama lan."deyip kıkırdadım.Her zaman ifadesiz yüzümü korurdum.Ama bu kızın yanında ciddi olamıyordum.Ama HAZAN bana göre daha neşeliydi ve hayatta hiç bir zaman üzülecek kadar zamanımız olmadığını söylüyordu.
Okul eve fazla uzak değildi onun için hergün yürürdük.Zaten yürümek en sevdiğim şeydi.Çünkü sadece kendimi özgür hissedebiliyordum ve geçmişimi sadece böyle unutabiliyordum.
Okula vardığımda yine yüzumde ifadesizlik hakimdi."Acaba bizim sınıfa mı gelcekler?"dedi Hazan."Aman nereye giderlerse gitsinler yaa."dedim.Hazanla kıkırdadıktan sonra sınıfa doğru ilerledik.
Sınıf yine sessizdi herkes kendi halinde takılıyordu.En arka sıradaki sıramıza ilerledik. Oturduk.5 dakika sonra kopyacı Senem hoca yani edebiyatçı derse girdi.En sevdiğim derslerden biri edebiyattı.Tam o sırada kapı açıldı ve içeriye 3 erkek ve 3 kızdan oluşan bir grup girdi.Heralde meşhur yenilerdi.Edebiyatcı"Kapıyı çalsaydınız isterseniz"Ordan kumral olan gözleri kahverenginin en güzel tonunda olan çocuk hocaya umursamaz bir bakış atıp."Fazla uzatma hoca."deyip en arkadaki boş sıraya oturdu. Bu arada yanındaki sarı saçlı sırfıntıda hemen cocuğun yanına oturdu.Diğerleride dağılıp ön taraflara oturdular. Bu arada edebiyatçımız onlara inanmaz bir bakış yollayıp derse devam etti.Kumral çocuğun dersle ilgisi yokmuş gibi dik bir şekilde karşısına bakıyordu.Değişikti saçları dağınıktı ve uzun boyluydu.Atletik vücudu içine giydiği boğazlı kazaktan belli oluyordu.Sakalları tam çıkmamıştı. Ve çok güzeldi. Ne diyom ben yaa'
Ders bitmişti. Bende bitmiştim.Hazan çok mutlu gibiydi.Buna noluyodu ya."Kızım hayırdır ne bu mutluluk?" Tek kaşımı kaldırarak sordum."Kızım görmüyon mu?"diye heyecanla sordu."Neyi görmüyom mu kanka?"diye bilinmezlikle sordum."Kızım bunlar taş değilde ne? Esmer olana bayıldım.Bittim."Bende kumral olana ama bilmesine gerek yoktu deilmi?"Cihat abi bunları duyarsa seni doğduğuna pişman eder biliyorsun deil mi?"diye sordum. Çünkü Cihat abi çok kıskanç bir insandı.Hele hele bize karşı."Söylemessen duymaz yavrum."diyerek yanağımdan makas aldı.Dua eder gibi elimi kaldırdım."Allahım bana sabır ver."Hazan kıkırdadı."Hadi ben acıktım kantine inelim yenilerde inmiştir belki"diyerrk bini kantine çekistirdi.
Tam tahmin ettiği gibi meşhur yenilerimiz burdaydı. Gözlerim nedensizce kumral çocuğu aradı.Hah orda işte yine yanında şırfıntısıyla.Sırf bu çocuğu şırfıntıdan dolayı sevmeyebilrdim.Hazan'ınkide yanındaki bir kızla bildiğin koklaşıyolardı."O kız kim yaa ayh sinir oldum bildiğin cocuğu yicek ya"dedi bi sinirle sandelyeyi çekerken."Kızım ne sıkıyon canını erkek milletini bilmiyonmu?"diye uyardım."Neyse ben çok acıktım bi tost alıp geliyorum"diyerek ayağı kalktım.Tam arkamı döndüğüm zaman bay kumralla gözlerim kesişti.Hemen gözlerimi kaçırdım.Kantin sırasına doğru yürüdüm.Ne olduğunu anlamadan bianda ayağım masaya takıldı ve bir el beni düşmekten kurtardı.Gözlerimi bana tutan kişiye cevirdim.Ayy bide ne göreyim sarı saçlı bir çocuk.Çok yakışıklıydı yani hep bu çocuk kaldıracaksa yerde süriniyim.Ne diyom ben yaa."Ahh sağol"diyerek topladım kendimi."Rica ederim ama biraz dikatli olmalısın sanırım"diyerek elini uzattı."Ben Cem memnun oldum" diyerk kendini tanıttı.Bi şok geçirsemde ifadesiz yüzüme zoraki bir tebesüm bahşettim."Bende Belemir.Memnun oldum "dedim ve elimi uzattım. Tam o ara üzerimde bir bakışın ağırlığını hisettim. BAY Kumral bana bakıyordu.Yüzü ifadesizdi.Gözlerimi kaçırdım."Neyse görüşürüz Çok acıktımda "diyerek yürümeye başladım.Cem'in bana şaşkınca baktığını hissedebiliyordum.Onu takacak halde değildim ve sıraya girip bir karışık tost aldım.Hazan'ın yanına doğru ilerledim. Telefonuyla ilgileniyordu."Hayırdır kız o kim di?"diyerek bana kuşkulu bir şekilde baktı."Cem"dedim."Ooo Belemir hanım hemen isimler filan" diye kıkırdadı."Kendi söledi lan"diyerek tostumu yemeye başladım."Hmm neyse pek inanmadım ama şu yanında sarışın bir kız olan çocuk kural olan varya sana bakıp duruyordu.Masanın altından ayağına tekmeyi geçirdim. "Saçmalama hazan."dedim."Enenenee"diye özürlü taklidi yapınca kıkırdadım ve tostumu yemeye geri döndüm.
Ben tostumu tam bitirdim bu aradada zil çaldı.Sınıfa doğru yürüdük.Sınıfa vardığımızda yerimizde kumral çocuk ve yanındaki şırfıntı vardı.Bunlar kimde benim sırama geçebiliyolar yaa.Yolarım ben bu kızı.Sinirle yanlarına gittim ve ' hayırdır siz?' der gibi baktım."Niye geldin canım"ağzını geve geve konuştu sarışın."Şuanda poponuz benim sıramdada ona bakıyorum"ifadesiz bir şekilde cevapladım."Haa artık bizim sıramız burasıda"dedi."Sen kim oluyon kızım kalkın şurdan "diye atladi Hazan.Kimin kardeşi bee."Aybars şu yavşaklara söyler misin burdam gitsinler"diyerek yanındaki çocuğa sırnaştı.Demek ki bizim kumralın adı Aybars'mış."Ben kalkmıyorum sen kalkabilirsin Efsun."dedi."Saçmalama bu kızla mı oturacaksın yaa."diyerek mızmızlandı adı Efsun olan sırfıntı."Ne zamandan beri kararlarıma karışır oldun Efsun."diyerk başını çevirdi.Bu onun için konuyu daha fazla uzatma gibi borşeydi heralde.Bizim Efsun şırfıntısıda mosmor olmuş bir şekilde bizim yanımızsan ayrıldı."Hadi sende kalk şimdi "diyerek elimle kalk isareti yaptım."Hayır.Gelde kaldır "dedi.Rabbom bunları bana teker teker mi gönderiyo yaa."Kalk şurdan fazla uzatma."dedim."Dediğim gibi gelde kaldır."dedi.Sonra Hazan"Kanka neyse burda otur sen bende şu boş yere geçerim "dedi ağzım açık kaldı. Bu beni sattımı şimdi .Boş olan yere baktığımda sabahki esmer çocuğu gördüm.Hazan cadısı göstereceğim bunu sana.'Tamam mı' der gibi bana baktı.Bende gözüme gözükme der gibi bakış attım ve gitti.El mecbur Aybars'ın yanına oturdum.Ona döndügümde telefonuyla uğraşıyordu.Yüzu pürüsrsüzdü ve sakalları yeni yeni çıkıyordu.Saçları kumral ve dağınıktı.Çok yakışıklıydi ama şimdiden sinir olmuştum bile.
Hoca derse girmişti.Yoklamayı almaya başladı.Bu sayede hepsinin adını ögrenmiştim.Aybars'ın soyadı Bala 'ydı.Hazanınkinin adı ise Erim Gökalpti.Dıgerlerinin adı sırasıyla sarışın çocuğun adı Ediz Dilhan,Kahberengi saçlı cocuğun adı ise Bora Erkan dı.Sırfıntın yanındakilerde Vera ve Elif ti.
Hocaa derse devam ederken canım çok sıkılıyordu ve elimle sırada ritim tutuyordum."Artık yapma şunu."diye söylendi kusursuz sesiyle."hah"diye birşey çıktı ağzımdan."Başım şişti yapma şunu."diye umursamazca telefonuna döndü."Emredersiniz efendim. Çok rahatsızsan benimle değilde şu sarışın yosmayla otursaydın."diyerek önüme döndüm."Kızımız çokda küfür ediyo haa."dedi umursamazca."Hee ediyom napcan."dedim sinirle."Hihi"diyerek telefonuyla oynamaya devam etti.Ve zil çaldı oh bee.
Gün çok çabuk geçmemişti.Hem dersler çok sıkıcıydı hem de Aybarsla oturmak beni geriyordu.Bölüm sonu canlarım❤İlk kitabım ve bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Sizi seviyorum❤
Karekterler nasıl?
İnsta:whoisellif
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimliksiz
Teen FictionO çok küçük yaşta babasını ve annesini kaybeden bir kadın.O herşeyiyle mahvolan,katil bir annenin rahminde 9 ay kalmış bir kadın.O hiç bir zaman annesi tarafından sevilmeyen sadace bu dünyada babası için yaşamış ve onuda o katil anne yüzünden elinde...