cap 4

1.2K 45 0
                                    

T-Cartea a fost creata de o vrajitoare blestemata acum multi multi ani.Mai precis acum 3896 de ani.Acea vrajitoare a pacatuit prin neascultare.
E-Adica?
T-Nu a ascultat regula stra stra stra stra....bunicului tau.
E-Din partea cui?
T-A mamei tale.Si a închis vrajitoarea in carte.Ea a jurat sa se razbune pe toate rudele de gen feminin ale stra stra...
E-Lasa asta!Continua!
T-Toate fetele,femeile au fost moarte din pricina aceste carti.Si asa se v-a intampla si cu voi.Poate sa va omare acum sau cand o sa faceri mostenitori.
E-Nu pot sa cred.
T-Arunca cartea!
E-Bine...
Normal ca nu o sa arunc cartea.Daca o arunc cum o sa ma mai razbun pe cei care imi ies din vorba.Il las pe el sa creada asta.Dupa ce pleaca din camera iau cartea si încep sa vb cu ea.
E-Buna.Nu stiu la ce ma aateptam.Ma asteptam sa raspunda?
Cartea se deschide la final unde e alb.Apoi incepe sa scrie ceva.
C-Buna,Kaira.
E-Ce faci?
C-Bine.Dar tu?
E-Eh...Vroiam sa te intreb daca ai vraji de dezlegarea unei vraji.
C-De ce?
E-Vreau sa îl dezghet pe Hanrry.
C-Si dupa folosesti o vraja de dragoste?
E-Nu,nu am nevoie de o vraja ca sa ma placa cineva.
C-Daca spui tu.
Se deschide la pagina cu dezvraja.
E-Vraja am gresit.Si am parasit.
Ce ciudat.E o vraja cringi.
H-Ce s-a intamplat?
E-Nimic?
H-Tu m-ai înghetat.
E-Ti-am spus ca o sa regreti.
H-Cum ai facut asta?
E-Secretul meu.
H-Esti vrajitoare?Nu are cum.Toate vrajitoarele au fost arse pe rug.Dar tu ce esti?
E-Pe naiba sa te ia.

Au trecut trei saptamani de la incident.Sunt impreuna cu Hanrry,ma inteleg din ce in ce mai bine cu cartea si sa spunem ca Odet era sa moara.Poate va intrebati de ce.Pai un pian mai avea putin si o strivea ca pe un gandac.Cartea mi-a spus sa o omor pe Odet dar nu am vrut.Mi-am dat seama ca vrea sa ma omoare.Dar dupa ce invat toate vrajile ea o sa dispara din peisaj.
H-Kaire,asi vrea sa te intreb ceva.
E-Spune!
H-Vrei sa fi sotia mea?
E-Da.

Peste o luna.Nunta a fost de vis.Pacat ca nu a fost cu persoana iubita.Sa nu uitam ca m-am casatorit cu el deoarece am fost obligata.Cu Odet nu mai vb.S-a suparat ca m-am casatorit cu Hanrry.Este ciudat ca pe zi ce trece incep sa tin la el.
H-Trezirea,iubire.
E-Inca o ora.
H-Trebuie sa ii vizitam pe tatal si sora ta.
E-De ce?
H-Vror sa ne spuna ceva important.Apropo o sa fie si parintii mei acolo.
E-Ok.
Imi fac rutina zilnica dupa care iau o rochie rosie cu geaca mea de piele.Parul îl ondulez si îl las pe spate.
E-Sunt gata.
H-Si eu.De o ora.
E-Bine.Sa mergem.
Ajunsi la castel vad tot felul de graduri de diavoli la masa si pe parintii nostri dar si pe Odet.Langa masa erau o multime de paznici.
E-Ce s-a intamplat?
T-Trebuie sa vorbim cu tine.
E-Despre ce?
H-Despre carte.
E-Deci tu stiai.
T-Trebuie sa renunti la ea.
E-NU
H-E pentru binele tau.
O-Ințelege!
E-NU
Fac o vraja ca toti sa dispara înafara de tata.
E-Nu pot sa cred ca ai facut asta.
T-Cartea te poseda.
E-Nu e adevarat.
T-Renunta la ea.
E-NU.

Dupa un an am nascut o fetita.Numele ei este Karina.Hanrry este mandru de fetita.Este desteapta si frumoasa.M-am prefacut ca am aruncat cartea ca sa nu ma mai dispere.Odet a încercat de un miliard de ori sa ne desparta dar nu a reusit.Spunea ca am pe altul sau ca Hanrry are o amanta dar nu a reusit.Intee timp s-a casatorit si a facut 4 copii.3 fete si un baiat.
E-Ce faci?
C-Bine.Ce vraja vrei sa cauti?
E-Vreau sa vorbesc cu tine.
C-Despre ce?
E-Vrei sa te scot de aici?
C-Normal.
E-Da-mi o vraja!
Cartea se deschide la pagina 666.
E-Daca cartea-i bantuita vreau ca fantoma din ea sa vina afara fara ea.Cartea sa ramna si stapana sa strapunga.WTF
Intr-o fractiune de secunda o fata de maxim 21 de ani apare in fata mea.
F-Multumesc,Kaira.
E-Pentru putin.
F-Numele meu e Peny.
E-Ce nume dragut.
P-Sincet eu vroiam sa te omor dar cand am vazut ce ai facut nu o sa ma mai razbun pe nimeni.
E-Multumesc?Cred?
P-Inca o data multumesc.Pa.
E-Pa.
Dupa o buna bucata de vreme Amanda isi face aparitia.
A-Doamna,Odet a venit sa va viziteze.
E-Spuine-i sa vina aici!
A-De sigur.

Fiica regelui IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum