cap 3

443 23 0
                                    

Nu trebuie citit neaparat
Ma indrept spre camera lui Andrei.Cand intru il vad cum sta si se uit la un meci de flyball.Merg la el si incep sa il sarut.El imi raspunde dupa care ma tranteste pe pat si stiti continuarea.Ma trezesc langa Andrei.Pe el am cum sa il folosesc.E lafel de prost ca si tatal lui.Urmatorul e Alex.Ma imbrac dupa care merg spre camera lui Alex dar sunt prinsa de tatal sau.
-Ce faci,iubire?
-Bine.Tu?
-Acum ca te vad.Minunat.
Yak.Asta crede ca m-as uita la unul ca el?Ha ha ha.Ce amuzant.
Il sarut,iar el ma lipeste de perete.
-Te iubesc.spun dupa care dispar
Gata ❗
Ei doi chear sunt prosti.Nu isi dau seama ca ma prefac ca ii iubesc ca sa obtin ce vreau.E pacat ca Alex nu se da batut asa usor.Dar nici un baiat sau barbat nu ma poate refuza.Sunt perfecta.Ajunsa in camera lui vad ca inca doarme asa ca ma asez langa el.Alex deschide ochii,iar cand ma ved ema arunca pe geam.Imi desfac aripile si intru inapoi in camera.
-Ce a fost in capul tau sa ma arunci pe geam?
-Intrebarea buna e ce a fost in capul tau sa vi la mine in camera.
-Am vrut sa imi vad iubitul.
-Nu mai minti.Am aflat planul tau.Vrei sa te culci cu diferite persoane ca sa faca ce vrei.Caci poti sa le spui iubetelor sau sotiilor.
-De ude sti?Cum ai aflat?
-Pai tu mi-ai spus.
-Cand?
-Acum.
Fuck.Cum de nu mi-am dat seama.Se pare ca baietelul asta are creier dra nu mai mult ca mine.Aud cum cineva bate in usa.
-Intra!spune Alex
El nu isi da seama in ce bucluc ma baga daca ma vede cineva?Aaaa...asta vrea el.Pe usa intra tatal lui.
-Ce faceti aici?intreaba el
-Dama ta de companie se da la mine.
-Cum mi-ai spus?
-Cum ai auzit,diavolita mica ce esti.
Este un porc.Cum sa imi spuna asa.Nu isi da seama ca ma jigneste?
-Am venit sa iti spun ca maine va avea loc balul  pebtru intoarcerea printiilor.
-Biene,tata.spune Alex
Kavin,adica tatal lor ma trage de par pana in camera noastra.Yak!Nu spun ca e  urat.Din potriva.E minunat.Dar e prea batran.
-Sti ce pot sa iti fac?
-Nu o sa faci nimic caci regina se poate sa afle de infidelitatea ta.Nu-i asa?
-Scorpie ce esti.
-Mersi.Apropo.Vreau 10000 de milioane ca daca nu o sa afle regina de sti tu ce.spun dupa care zambesc
-Esti mai sireata ca Lucifer
-Mersi de complimet.spun duoa care plec la Alex
-Bun,iubire.
-Pleaca!
-Nup.spun dupa care dau sa il sarut dar imi pune piedica si cad pe gea.Alex spune o vraja si negru.

Pov Alex.

Nu credeam ca am sanse sa o omor cu vraja pe care am gasit-o in cartea asta.Cartea are o multime de vraji interesante.Aud cum cineva bate la usa.
-Intra!
Dupa care isi face aparitia Amanda cu o tava plina.Aveam cafea,ceai,suc,peajituri,mancariri,salata de fructe,mare si multe alte delicatese.
-Tu ai gatit?
-Da.
-Miroase si arata de milioane.
-Multumesc.
-Dar de ce ai gatit atat?
-Cum sunteti noi nu stiu ce va place asa ca am facut mai multe.Si daca nu te supara intrebarea mea.Ce ai vreau sa iti fac de acum in colo.
-Orice.Nu sunt mofturos la mancare.
-Bine.Pa,Alex.
-Pa,Amanda.
Acum imi dau seama ca Amanda e mult mai frumoasa decat pitipoanca aia.Si pe interior dar di pe exterior.Dar eu tot nu inteleg ce cauta Kora in castel.Nu e ruda dar nici vreo persoana care munceste in palat asa ca eu tot nu inteleg.Duoa ce mananc duc tava la bucatarie.
-Nu trebuia sa te derajezi.Trebuia sa suni din clopotel si veneam sa o iau.
-Am picioare,Amanda.Nu inteleg de ce tu faci toata treaba.
-Pentru asta am fost angajata.
-Sa faci tot?
-Defapt.Ca bucatareasa si chelner dar imi place sa ajut lumea asa ca le ajut si pe restul cand am timp
-Ar trebui sa iti iei o zi liber.
-Dar...
-Fara dar.Azi vei avea liber.
-Cine va gati?
-Eu.
-Dar nu va pot lasa.
-Te.Si ba da.O sa iti tin locul pentru o zi.
-Dar este treaba mea.
-O zi.Daca vrei poti avea mai multe.
-Dar regele ce parere are.
-O sa fie de acord cu ce spun.
-Va multumesc dar nu trebuie.
-Nu a fost o intrebare.
-Multumeac.
Urca sus,iar cand  coboara o vad cu o rochie cu o palma peste genunchi si un mic de tot decolteu.Rochia este du culoare rosie.
-Iti multumesc inca o data,Alex.Dar daca e nevoie de mine sa ma aninti ca vin cat pot de repede.
-Azi e ziua ta libera.Distreaza-te.
-Multumesc.spune dupa care pleaca
Fata asta e fenomenala.Nu am intalnit un om care sa lucreze mai mult si sa nu accepte o zi libera.Ma uimeste pe zi ce trece.Acum...trebuie sa gatesc.Dar ce?Stiu.O sa gatesc spaghete.Dupa o buna bucata de vreme cei 3 isi fac aparitia,iar eu le pun farfuriile.Ei inca nu stiu ac eu an gatit vreu sa le stiu parerea.Dupa ce iau o gura.Toti fac niste fete de milioane.
-Draga,ar trebui sa o dam afara pe Amanda.Gateste oribil.
-Asta o sa fac.spune mama sigura
-Yak!
Mama vreau sa plece la bucatarie dupa Amanda dar eu o opresc.
-Stati!
-De ce?
-Eu am gatit,nu ea.
-Si mai rau.spune tata
-Ea e servitoarea,nu tu.spune iar tata
-Am vrut sa aiba o zi libera.Nu ati vazut cat munceste?M-am rugat de ea in jur de doua ore ca sa accepte o zi.Deci o zi.Libera.Intr-un final a fost deacord si mi-a multumit de minim 20 de ori.Si a spus ca daca e nevoie de ea sa o sunama.Ce persoana ar face asa.Daca i-ai spune de liber nici nu ar mai sta sa te asculte.Ar pleca.Dar ea nu a facut asa.Si voi ati angajato penrru a face mancare si sa duca mancarea la masa dar ea face tot pe cati bani?50 de lei pe zi?Nu e corecr pentru ea.Amanda munceste zi si noapte,iar voi cum ii multumiti?Dandu-i mai mult de munca?Spuneti ceva,iar ea face.Nu mi se pare corect.Ii dati fucking 50 de lei pentru o munca extrem de grea.Fuge ca sa poata face mai mult.Ea este unica,iar voi nu o pretuiti cum trebuie.Ganditi-va!Asta e tot ce vreau sa spu.
-Ce ai spus?Nu am fost atent.spune tata
-Pe bune?Sti ceva?Nu meriti respect.Nu meriti respectul nimanui.Esti un jeg care se gandeste numai la el si la cea ce vrea.Nu te gandesti la cei din jurul tau.Nici macar la persoanele apropiate.Te gandesti numai la tien.
-Ai grija cum vorbesti cu tatal ta.
-Adica persoana care te-a inselata si ar fi facuto si acum daca nu o luam pe aia.Persoana care s-a culcat cu Kora?Ambi se iubeau pe la spatele tau,mama.
-Kora s-a culcat cu tata?intreaba Andrei
-Da,iar duoa s-a dus la tine si la mine.Dar eu am respins acea persoana nu ca tine.

Fiica regelui IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum