cap 4

368 22 0
                                    

De doua ore mama sperge tot ce prinde si tipa.E normal sa se supere dar asta e o reactie exagerata.
-Mama,o sa fie bine doar calmeaza-te.
-Cum sa ma calmez,Alex?Cum?Cand persoana careia i-am datorit coroana,doi copii si iubirea ma insela cu aia.
Este numai vine mea.Daca nu ii spuneam mamei de aventura lor asta nu se mai intampla.Andrei vorbeste cu tata,iar eu cu mama.
-Intelege ca nu e bine sa te consumi.O sa fie bine?
-CUM?
-Poate pe moment nu crezi dar o sa iti demonstrez.Promit.
-Nu ai ce demonstra.
Tata coboara pe scari cu un trandafir rosu.
-Draga,te rog sa ma ierti.
-Pleaca naib de jegos!Dupa toate astea crezi ca daca vi cu un trandafir la mine o sa te iert?
-Da.
-Atunci esti dus cu pluta.Ia-ti catrafusele si iesi din casa mea,gunoiule!
-Am avut momente bune si rele dar mereu ne impacam.
-Pacat.Acum ai intrecut masura.Pleaca!
-Bine.Dar iti spun ca o sa vi la mine in genunchi ca sa te iert.
Tata chear exagereaza.De ce ar veni in genunci?
-Tu chear esti prost.Dupa ce ca ma inselai tot eu gresesc.Hai ca asta-i buna.
Tata pleaca sus unde isi face bagajul dupa care pleaca.Am distrus o casnicie.Mai bine nu veneam aici.Amanda isi face aparitia speriata.
-Ce s-a intamplat?
-Mama si tata au avut o cearta dupa care mama l-a gonit.
-Oh nu.
-De ce?
-Ei conduc imparatia si daca divorteaza Lucifer o sa se infurie si o sa distruga Pamantul.
-E numai vina mea.
-Ce ai facut?
-I-am spus mamei de relatia lui cu Kora.
-Ai...Ea facea asta din doua motive.Primul ca sa primeasca ce vrea de la el si al doilea ca sa nu divorteze de mama ta.El isi dorea de mult sa plece dar ea a facut o invoiala cu Diavolul.
-Si eu am stricat tot.
-Lasa asta.Acum trebuie sa ne gandim cum sa ii facem ca sa se impace.
-Ce am putea face noi?
-Multe.Acum cheama-l si pe Andrei.
Merg spre camera lui si ii spun ce si cum dupa care coboram in sufragerie.
-Am o idee.zice vesela Amanda
-Cum ar fi?intreb eu
-O sa le trimitem cadouri cu scuze la ambi si o sa spunem ca celalat a tremis.imi raspunde Amanda
-Ai vazut la televizor?intreaba in badjocora Andrei
-Da.
Am cumparat niste cosulete frumos decorate unde am pus parfum,ciocolata,flori si uni biletel pe care scrie"te rog sa ma ierti.Nu stiu ce a fost in capul meu.Te iubesc si te voi iubi mereu."
-Eu ii duc mamei voastre,iar voi tatalui vostru.spune Amanda
-Bine.raspundem noi doiAjunsi la noua lui casa lasam vosuletul dupa care batem la usa si ne transportam.Doamne ajuta.Am uitat ca sunt drac.Cu Lucifer inainte.

Fiica regelui IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum