Ben Buğlem Aksoy daha 18 yaşındayım lise 4. Sınıfı okuyorum. Ailemle İzmir de oturuyoruz,annem, babam ve benden bir yaş büyük olan abimle beraber.
Ben 10 abim 11 yaşındayken bir küçük kardeşimiz vardı ama onunda benim gibi astımı olduğu için bir gün kriz geçirmiş ve evimizdeki hizmetlilerin ihmali yüzünden vefat etmişti. O krizi geçirip ölmeden önce bana bir bileklik yapmıştı, O gün bu gündür o bilekliği asla çıkarmam hatta birisi bakmak isterse bile izin vermem neyse ondan sonra çok acı çekmiş ve çok üzülmüştük ailecek.Bu sene de babam çok yakın bir arkadaşının yakınına taşınmayı düşünüyordu. Aslında bizim için fark etmiyordu ama yinede burada çocukluğumuz geçtiği için taşınmakta fazla gönüllü değildik.
Babam önemli bir iş adamı annem ise avukat babamla nasıl tanışmış derseniz annem bir aralar Haluk dedemin avukatlığını yapıyormuş. Aslında babamla annem fazla görüşmüyormuş o aralar ama babam annemden hoşlanmaya başlayınca hep birşeyleri bahane edip yanına gidermiş hatta babam anneme açılıp çıkma teklifi ettiğinde annem bir kaç kere reddetmiş ama babam yılmayıp tekrar tekrar edince annemde aşkına yenik düşmüş. Annemle babamın bu kadar güzel bir aşk hikayesi varken ben aşka inanmam desem inanırmısınız? Evet aşka inanmıyordum birkaç sene önce ikinci sevgilim tarafından aldatılmıştım. Ve onun üzerinden sonra hiç kimseyle çıkmayacağıma dair kendime söz vermiştim. Doğrumu yaptım bilmiyorum ama zarar görüp yıpratmaktansa hiç bu işlere girmemek gözüme daha cazip geliyordu.
SADECE TANITIM YAYINLADIM. BEĞENİ GELİRSE HEMEN YENİ BÖLÜM YAYINLAYACAĞIM. (AYRICA YAYINLARSAM SÜPRİZ BİR KARAKTERİ EXO - L YAPACAĞIM BENİM GİBİ! 😂😇😇😍😘)
Bu benim wattpatteki ilk kitabım uzun yıllardan beri kitap okuyorum yazıyorum da ama ilk defa paylaşıcam umarım beğenirsiniz eğer beğeni gelirse ilk bölümü yayınlayacağım kendinize dikkat edin BYS! :-):-)<3
HAMİDE GÜNEYSU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUĞLEM
Novela JuvenilAğlamak... Bu kadar mı acıtıyordu her zerreni. Her gün soluduğun hava haram geliyordu mesela... Yaşamak istemiyordun ama korkuyordun. Korku dört bir yanını sararken pes ediyordun.Ağlıyordun... Her cümlede özne olmaktan sıkılıyor...