Capitolul 22

2.9K 208 75
                                    

I'm Sorry

M-am trezit şi l-am văzut pe Taehyung părăsind dormitorul.

Lumina puternică îmi bătea în ochi şi am decis să mă ridic din pat.

M-am dus să fac un duş şi să îmi fac rutina de dimineață. După ce am terminat, l-am văzut pe Taehyung stând la birou în camera sa.

M-am dus înapoi la mine în cameră să îmi fac patul.

Taehyung a intrat dintr-o dată având o expresie serioasă, m-a luat de gât şi m-a împins în perete.

"Tu..ai încercat să scapi de mine?", a întrebat V şi s-a apropiat de fața mea

Nu puteam vorbi , mă tinea prea strâns de gât. Ştiam că era V , el era cel violent şi agresiv.

Îmi dăduse drumul într-un final.

M-am îndepărtat de el şi am început să tuşesc în timp ce mă țineam de gât.

M-a strâns foarte tarr, gâtul meu s-ar fi putut rupe.

"Nu trebuie să faci asta-"

"Taehyung nu e aici acum, dar mă voi asigura că când se trezeşte ," tu nu vei mai fi", a spus V

A ieşit afară şi a închis uşa după el.

Mi-am scos repede telefonul şi l-am sunat pe Jungkook.

"Elooo", a răspuns el

"Jungkook, am nevoie de ajutor", m-am ascuns după pat şi îmi țineam genunchii la piept.

"De ce? Ce s-a întâmplat?", a întrebat

"Taehyung-nu, V.  E V ", mă țineam de gât din cauza durerii

"Ajung imediat", a spus Jungkook

"Ai grijă".

Apel încheiat.

-

____

Jungkook a ajuns în siguranță şi a intrat la mine în cameră ca şi cum totul era bine.

"Noona,eşti gata?", a zâmbit el apoi m-a ajutat să-mi împachetez lucrurile ",el e încă acolo aşa că prefă-te că te vei întoarce repede înapoi."Am dat din cap şi mi-am luat geanta.

"Hyung, noi ieşim până afară", a spus Jungkook .

Taehyung se uita la noi-la mine.

"Te-a rănit?", s-a uitat Jungkook la gâtul meu

Mi-am acoperit gâtul cu o eşarfă şi nu i-am răspuns.

_____

Ajunsesem acasă la Jungkook , el încerca să se gândească la o cale să rezolve toate astea dar nu avea nicio idee.

I-a sunat şi pe băieții să se asigure îi ține la curent.

"A vrut să mă omoare", l-am privit pe Jungkook

"Nu o va face", a mormăit el

Şi-a încleştat maxilarul şi se plimba înainte şi înapoi îngrijorat.

"Mă întreb de ce", am oftat în timp ce mă jucam cu eşarfa de la gât."

"Există o singură cale de a-l ține pe Taehyung înăuntru. Dacă te omoară pe tine e ca şi cum i-ar distruge lui Taehyung propria lume.Asta l-ar face pe V să preia controlul şi să pună stăpânire pe tot.", s-a gândit Jungkook la o teorie

"Crezi că Taehyung se va întoarce?", am întrebat

Jungkook a dat din cap şi s-a aşezat jos apoi şi-a trecut degetele prin părul său castaniu.

Colegi de Cameră|KTH Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum