Losing my mind.
"Ya! Se Lin-" , m-a împins Taehyung şi am sfârşit pe podea.
"Au! Idiotule!" , mi-am frecat ochii şi i-am deschis. M-am uitat în jur şi am realizat că eram în camera lui.
Era încă fără cămaşă de noaptea trecută şi părea că se simte mai bine.
"Oh..eşti bine" , am căscat
"Ce mi-ai făcut ?! , s-a acoperit cu perna şi s-a încruntat la mine.
"Taci!", nimeni nu ți-a făcut nimic .Nu îți aminteşti că ai băut aia în locul meu după ce tipul ăla a pus ceva în ea ?
"...De ce eşti în camera mea ? , De ce sunt gol ? , s-a ridicat şi şi-a pus un tricou pe el.
"C-cee!? , credeam că mori aşa că am încercat să te ajut , tu m-ai pus să îți dau hainele jos din moment ce transpirai foarte rău ", mi-am dat ochii peste cap , am ieşit din camera lui şi m-am dus la baie.
"Mi-am făcut un duş şi am ieşit repede lăsându-l pe el să intre.
Ce coleg de cameră ciudat am...
_____
După ce a ieşit s-a dus să îşi verifice telefonul .
Ochii lui s-au mărit şi era foarte încruntat.
Ce era atât de şocant ?
"Cineva mi-a distrus maşina!", a spus el
"Cred că va trebui să îmi cumpăr alta mai bună "
A ridicat din umeri apoi s-a trântit pe canapea punându-şi picioarele pe măsuța de cafea.
"Să ieşim să mâncăm ..!", s-a plans el apoi a oftat
Am început să râd apoi am aruncat cu un ursuleț de pluş în el, "De ce?" , pot pregăti eu ceva."
"Nu..nu vreau să dai foc întregii case...haide ", s-a ridicat şi şi-a luat haina .
_____
Ne-am aşezat la o masă după ce am comandat şi aşteptam . Taehyung se uita urât la cineva în timp ce îşi sorbea sucul cu paiul.
"Ai făcut ce ? I-ai pus droguri în băutură ? " , am auzit un tip vorbind în spatele meu
M-am dat mai în spate în aşa fel încât să aud mai bine ce spune.
"Da..dar tipul ăla a băut-o în locul ei , plănuiam şi eu ceva ..." , a spus dezamăgit
"Cui îi pasă? ...era bună ? "
"Nu prea , era cam proastă" , au pufnit ei în râs
Taehyung s-a oprit din a-şi sorbi sucul şi a început să îşi plimbe degetele prin păr iritat.
"Aish..devin nervos ", a oftat apoi s-a uitat la mine asigurându-se că sunt bine.
A rânjit înainte să se ridice sus şi să se îndrepte către masa lor.
Am încercat să îl opresc dar a ajuns acolo mai repede decât am crezut.
"Ya...Ce vreți voi idioților ? ", Taehyung a zâmbit apoi a aruncat gunoi pe masa lor , "Eşti ceea ce mănânci ."
Am încercat să îl trag de braț şi să îl i-au de acolo dar el nu s-a clintit.
"Omule , ce naiba? ", s-au ridicat ei şi au început să se uite urât la el
" Nu încerc să încep o dispută ." , a zâmbit Taehyung , "Dar ...doar spun , un bărbat adevărat nu ar vorbi niciodată o femeie de rău.
"Desigur cap de p*** , Fă-ți cale până afară "
"Cel puțin eu am unul ", îi făcu Taehyung din ochi
Cei doi s-au enervat şi l-au apucat pe Taehyung de guler împingându-l în mese şi scaune el sfârşind pe jos.
"Opriți-vă !" , am țipat şi l-am ajutat pe Taehyung să se ridice
"Esti slab ," , au spus ei în timp ce se suflecau pregătindu-se să lupte.
Erau serioşi în comparație cu Taehyung care râdea .
"Vom vedea ..Oamenii deştepți nu dau primii cu pumnul , Taehyung s-a apropiat de ei şi a primit un pumn de toată splendoarea.
_____
Am fost la secția de poliție , iar după ne-am îndreptat către casă.
Taehyung ținea o pungă de gheață pe față , la sprânceană unde era vânătaia şi s-a aşezat pe canapea.
"Aish..gangsterii ăştia...", a oftat el în timp ce mă aştepta
M-am dus după trusa de prim ajutor apoi m-am întors la el , m-am aşezat şi i-am spus să se întoarcă cu fața la mine.
"Doare...", s-a plâns el
Am scos crema şi i-am aplicat-o cu grijă pe rană în timp ce el încerca să suporte durerea.
"...Ai fost curajos ", l-am complimentat eu , el a zâmbit puțin iar după a pufnit în râs
"Ce te-ai fi făcut fără mine ?" , a spus el .., m-am aplecat şi am încercat din nou să aplic cremă cu grijă.
"Totul e gata " , m-am uitat la el si l-am surprins holbându-se la mine
Se uita în ochii mei fără ca măcar să clipească.
"Mulțumesc , apropo " , i-am mulțumit şi m-am uitat din nou la el
Era o linişte ciudată între noi .
"Cu plăcere ", a şoptit el
Înebunesc ....inima mea o luase razna.
Ce naiba?
E atât de frumos.
Hi My Gucci's mersi de voturi şi sper să vă placă în continuare 😊