Capitolul 5

0 4 0
                                    

După terminarea petreceri toți au urcat în camerele lor. Matt îi deschide ușa Giuliei și îi spune:
- Dacă ai nevoie de ceva sau dacă vrei să te ajut cu ceva te rog să mă chemi.
-Sigur.
-Da perdelele pe geam să nu fie așa mare lumina.
-Bine mulțumesc.

Dimineață Giulia coboară jos și îl vede pe Jay .
-Te-ai trezit?
-Da dar Matt.
-Cred că e obosit.
- Aha bine.
- Azi sunt curse siameze vrei să vi cu mine?
-Ce sunt alea curse siameze ?
-Nu știi.
-Nu.
-Păi sunt curse de motociclete ......iar fetele trebuie să stea in spatele baietilor
-Nu nu sunt eu de curse ....
-Haide o să-ți placă.
-Nu .
-Laso dacă nu vrea.....spune Matt coborând scarile.
- Auzi nu trebuie să fi dădaca ei.
-Nu sunt ți-am spus să o lași dacă nu vrea.
-Mi-a spus Cleo că vei veni și tu.
-Păi. ...
-Sau te-ai răzgândit aducându-ți aminte cum te-am bătut data trecută.
-Sigur că vin si nu mai bătut ai trișat.
- Și pe cine o să ei cu tine....Cleo merge cu mine.
-Voi vedea eu....haide Giulia.
-Paa.

-Îți plac cursele.
-Oarecum.
-Cum adică.
-Îmi plac dar merg mai mult când sunt provocat.
-De ce spui mereu că Jay a trișat.
-Pentru că a trișat.
-În ce fel.
-La cursa aceea am luat-o pe Ema cu mine ,am pornit iar când aproape să ajung nu știu de ce dar am început sa încetinesc și Jay mi-a luat-o înainte și a câștigat. Nu aveam pană dar am mers foarte încet. ...bine nu mai contează. Vrei să vii și tu?
-Păpușă nu vine îi este frică. .....o nu Cleo a atins una dintre corzile sensibile ale Giuliei.
-Cine a spus asta? Chiar acum .......ăăă discutam cu Matt căă....euuu voi merge în spatele lui Matt
-Serios .....stai Matt nu mă ei pe mine .
-Nu ....te ia Jay.
-Fie abia aștept sa o văd pe păpușică la cursă.
-Încetează.
-Fetelor Încetați.
-Ea a început. .....ripostează supărată Giulia.
-Bine ne mai vedem....păpușico.
-O să te....ohhh.

-Laso Giulia ți am zis că e rea și caută ocazi să îi supere pe toți.
-Bine Pan.
-Matt uite o pisică neagră.
-Fereștete.
-De ce.
Atunci Matt taie capul pisici iar aceasta scoate niste sunete care iar speria până si pe cei morți.
-Ce e, ce se întâmplă?
-Un demon.
-Ce  ?
-Un demon.
-Era doar o pisică.
-Demoni se reîncarnează in pisicile negre.
-Dar cine sunt acești demoni?
-Haide să iesim putin din palat și să îți povestesc oricum micul dejun se servește mai târziu.
-Bine stai să mă îmbrac.
-Bine.

M-am dus în cameră și m-am îmbrăcat într-un tricou mov cu buline negre cu franjuri și putin decoltat o geacă de piele neagra subțire,o pereche de blugi negri ,m-am machiat simplu,iar părul prins într-o coadă. Culoarea parului era șaten cu rădăcini blonde. Când am coborât Matt mă aștepta era îmbrăcat cu o bluză de trening și o pereche de blugi negri....oarecum ne asortam.
-Crede-am că ai uitat să mai cobori.
-Nu fi așa ironic m-am îmbrăcat foarte repede.
-Dacă la tine asta e foarte repede nu te mai întreb cât înseamnă încet.
-Haide să mergem.
-Și spunemi cum a ajuns acea pisică aici.
-După cum am spus demoni se reîncarnează în pisicile negre. Sunt trimiși de demoni cu coarne.  Nu știu cum sa strecurat in palat.
-Dar de ce vor să ne facă rău.
-Regele lor se numește Edgar înainte trăia și el in pace cu noi până când   regatul lui a devenit  întunecat. Stii cum mai întrebat tu de ce e mereu lumină. ...sunt 3 aoni, aonul lumini care face lumină aonul întunericului care face întuneric și aonul transformări care nu l-am văzut niciodată funcționând
Fiecare aon trebuie să lucreze dar nu știu de ce acum aonul întunericului nu mai funcționează în regatele noastre iar aonul lumini nu mai funcționează în regatul lor. În ziua acea a venit Edgar și a spus "Ce ați făcut în regatul noi i-am spus că nu știm ce se întâmplă iar el tot nega. Nu am vrut să-l contrazicem ca să nu se simtă ofensat iar el a crezut că daca nu răspundem asta înseamnă că noi am facut asta. Ne-a mai spus că ,, Voi ați lăsat intunericul să pătrundă in regatul meu de aceea el va intra si in inima mea și a supusilor mei. Toți au vrut să ii explice dar nu a vrut să asculte.  Apoi peste ceva timp când ne învățasem cu toate lucrurile acestea ne-au atacat.
-Supuși lor?
-La început nu am știut cine sunt doar până ce ne-a privit în ochii era schimbat .....era demon .....și nu orice fel de demon. După acel atac am rămas foarte puțini .....de asta sunt așa entuziasmați toți de școala de lupte.
-Nu știam cred că te simți rău nui așa.
-Da îmi pare rău pentru cei ce şi-au pierdut viața dar.....
-Ați incercat să aflați de ce sa întâmplat asta.
-Dacă am încercat. .....cu siguranță am citit toate cărțile biblioteci celor trei regate ne-am documentat de peste tot dar nu ne-am dat seama.
-Dar poate aonul transformări.....ai grija strigă Giulia atunci când un om îmbrăcat în negru vrea sa-l atace pe Matt.
Are norc că sa ferit la timp își scoate sabia din teacă au încep să se lupte. Văzând că acel om era mai puternic am luat un bolovan și i l-an aruncat in cap. Acesta sa lovit iar in momentul de neatenție Matt ia tăiat capul. Corpul acestuia sa transformat în praf și a zburat .
-Demon...
-Ce vrea de la tine ....spun speriata.
-Nu știu ma luat la întâmplare cred.
-Nu mă minți Matt l-am tot văzut în spatele nostru dacă ar fi vrut să ia pe cineva la întâmplare ar fi facut asta de mult plus că au trecut pe langa el vreo 20 de oameni putea să îi atace pe oricare dintre ei.
-Ce vrei să insinuezi.
-Nu..... te întreb de ce te urmarea.
Atunci când vrut să răspundă lui Matt îi sună telefonul.
-Unde ești Matt?
-Sunt cu Giulia.
-Bine mi-am făcut griji....haide vino.
-Bine Bqloo venim imediat.
-Pa.

ÎNGERUL DIN ÎNTUNERICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum