Capitolul 2

7 4 0
                                    

-Matt ce faci.
Atunci în fața lor au apărut 3 fete una care statea mai in față iar celelalte 2 în spatele ei.,, Vai nu...... e ca la liceu"se gandeste Giulia ...."Nu-mi place la liceu,,
-Bine Cleo voi.
-Eram prin preajmă și am zis să te salut.
Fata nu era foarte înaltă avea un păr blond cu vârfurile roșcate prins într-o coada , purta o pereche de pantaloni scurți negri tăiați cu un tricou roșu destul de decoltat pe care scria ,, Vino mai aproape" era machiată foarte strident și avea un zâmbet prefăcut dar era un zâmbet perfect.
-Iar te-ai pricopsit cu...
-Da !!!exclama furios Matt dar apoi cu o voce placuta spune: dar mă bucur că nu e chiar atât de plictisitoare precum ceilalți.
Giulia zâmbi la auzul vorbelor dar zâmbetul lui Cleo pieri nu era învățată ca Matt să vorbească așa despre cei cu care se pricopsea.
-Vii diseară nui așa?
-Tu ce crezi.
-Bine atunci să îți păstrez un dans ??
-Ca de obicei.
-Bine noi plecăm.
Fiecare plecă in drumul lor.

-Mereu reușești să dansezi cu Matt....
-Da și cu Jay.
-Da uneori uiți până si de noi.spune Lola supărată(fata care statea mereu in partea dreapta) .
-Scuze fetelor promit că nu se mai întâmplă,acum haide.....
-Ce crezi despre fata noua.
-E ca celelalte...spune Ema(fata care statea mereu in partea stângă)
-Nu nu e ca celelalte.....zice Cleo oarecum iritată. Trebuie sa avem grijă cu ea.

-Haide mai repede.
-Merg cât pot de repede.
-Nu destul.
Giulia se opri în loc .
-Ce faci.
-Stau.
-Dar ne grabim.
-Dacă nu îți convine cum merg atunci nu mai merg.
-Rămâi aici atunci.
-Bine și îi voi spune lui ăăă lui Bqloo că mai lăsat aici.
-Bine dar să vedem dacă mai ajungi înapoi. Zise baiatul chicotind cu o voce răutăcioasă.
-Stai să vezi.
Atunci trecea pe acolo un băiat înalt cu mușchi lucrati, un par negru țepos îmbrăcat cu o pereche de blugi albaștri si un tricou alb care se mula perfect scoțându-i în evidență pieptul .Pe tricou  scria ,, Just for you''și avea și o  geaca de piele neagra.
-Hei bună poți te rog să mă duci la palat.spune Giulia ca și cum ar fi speriata....Sunt nouă si nu știu pe unde trebuie sa o iau.
-O Matt ce faci.
O nu Jay coșmarul lui Matt.
-Mult mai bine decât tine.
-Mai ești supărat de atunci, când te-am batut la curse.
-Nu mai bătut ai trișat.
-Of, of Matt ,dar cine e această fată frumoasa.
-Păi sunt nou venită... am mai spus.
-O atunci trebuie să îți explice cineva cum stau treburile pe aici.
-Eu i le explic spune suparat si repezit Matt iar în ochii lui se citea că tare ar fi vrut să îi dea una lui Jay.
-Acum plecăm.
-Mai stai puțin.
-Nu am tim...
-Diseară triburile dau o petrecere, iai păstrat vreun dans cuiva .o întreabă Jay pe Giulia .
-Da mie. spune Matt din ce în ce mai furios .
-Serios. răspunde Giulia surprinsă.
-Da .
-Pastreaza-mi și mie unul.....
-Nu poate va sta toată seara cu mine. Zice Matt gata să-l atace pe Jay.
-O dar Cleo....?
-Ce e cu ea.
-M-am întâlnit cu ea și mia zis ca iti păstrează ție un dans apoi .....va sta toata seara cu mine .
-Haide Giulia .
Matt o ia de mână și pleaca.
-Hei stai mai incet.
-De ce trebuia să intri în vorbă cu Jay.
-De unde era să stiu eu că tu nu te înțelegi cu el.
-Nu puteai să mergi și gata,acum trebuie să stau cu tine toate seara.
-Chiar așa de ce nu l-ai lăsat să mă invite la....
-Pentru că nu am vrut.
-De ce.
-Nu ......mai bine e laso baltă
-Nu spunemi.
-Ce vrei ,lasă mă în pace.
-De ce nu l-ai lăsat. .....
-Taci .....țipă Matt întrerupând o pe Giulia.
-Nu zimi.
-Vai credeam că dacă nu ești așa netoată ca ceilalți e bine dar m-am înșelat,..... uite nu-l suport ,bine și nu-i suport nici pe cei care vorbesc cu el.
-Ooo,vezi așa e mai bine am înțeles.
-Dacă știam ca e așa de ușor ziceam asta mai înainte și cei doi au început să râdă.
-Dar Cleo ? Întreabă Giulia  și apoi se lasă o liniște de speriat.
-Cleo ea e ....
-Ce .
-E o fată frumoasă așa ca tine. ..zice băiatul avand un loc fix unde se uita iar apoi dânduşi seama de ce a spus revine....ăăă doream să spun că. ...
-Matt băiete ce mai faci. seaaude o voce care-l întrerupe dar nu cred că Matt sa supărat așa tare că a fost întrerupt.
-Bine tu ce mai faci Michael.
-Încerc să găsesc un daemon pentru băiețelul acesta și cred că l-am găsit.
-Un păianjen.
-Da vă potriviți perfect.
-Spunemi ce dorești ?
-Păi ea e nouă aici și am venit să își găsească,bine să îi găsești un daemon .
-Ooo dar ce fata frumoasă nui așa.
-Da...adică cred.zice el rusinat.
-Ce daemon ți sar potrivi? Se întreabă el.
Era o încăpere foarte mare în care erau o grămadă de animale unele pe care nu le vazusem nici la gradina zoologica.
-Păi ție ți sar potrivi....barbatul se opri și se uita la Giulia ca si cum ar fi scanato.
Era un barbat în vârstă,parul cenușiu,purta un fel de şort de bucatari foarte curat cei drept ,avea niste ochii negri străpungători și era scund.
-Tu tu ești potrivit.
-Care ce...tot întreba fata încercând să vadă.
-Un jder ?
-Da e perfect.
-Chiar crezi.
-Da de ce?
-Păi. . .
-Giulia vrea să spună că e perfect nui asa.
Fata dă din cap aprobator.
-Haide să mergem.
-Plecați deja.
-Da ne cam grabim căci am întârziat. Vi la petrece nui așa.
-Nu aș ratao.
-Bine atunci ne auzim.
-Pa.
- Spune mi Ce nume îi vei da ?
-Ăăââhh păi cred ca Pan e perfect nu .
-Pan? Da e un nume frumos.
-Acum spune-mi ce ai vrut să imi spui înainte să ne întrerupă Michael.
,, ooo nu a uitat"zice in gândul său Matt.
-Ziceam ca Cleo e .....apreciata da apreciata pentru că e deșteaptă și stie să se apere singură.
-Cine nu stie sa se apere.
-Nicio fata de aici.
-De ce?
-Pentru că nu stiu.
-Am o idee.
-Ce idee .
-Îți voi spune mai târziu.
-Bine.
-Unde mergem acum .
-La palat .
-Stai eu unde voi sta.
-Fiecăruia i se da o camera ,casa depinde.
-Cameră? ??
-Da o cameră la palat .
-Cred ca ar putea sta toata lumea la palat la cat de mare e ar încăpea si 5.000 de oameni și oricum nu prea vad mulți pe aici.
-Nici nu te-ai aștepta.
-La ce .
-Aici sunt peste 20.000 de oameni.
-Si de ce nu e nimeni pe străzi abia daca am văzut 15 oameni ar trebui să fie foarte aglomerat.
-Stau fiecare la ei acasă..... au treabă presupun.
Fata se uita la Matt cu o privire răutăcioasă.
-Dacă spui tu.
-Așa spun...
-Bine acum spunemi de ce nu îl suporți pe Jay .
-Jay e un trișor nemernic.
-Haide să ne așezăm aici pe bancă și povestește mi...dacă vrei
-Abia ai venit și am nevoie de mai mult timp ca să am încredere în tine....adică nu te supără am vrut să spun că nu stiu cum esti of ce e cu mine.
-Nu e nimic nu ma supăr o să-mi spui când o să crezii tu de cuviință,bine?
-Serios nu te-ai supărat.
-Hei ce e cu tine unde e băiatul ala rău,căruia nu-i pasă.
-Nu sunt chiar așa.
-Așa ai lăsat impresia....
-Așa am vrut să las impreaia....
-Oooo de aia,bine acum unde mergem.
-Păi mergem la palat sa vedem unde o să stai.
-Dar tu unde stai ?
-La palat cu Cleo ,Ema și Lola...fetele care erau cu Cleo explica Matt vazand expresia Giuliei și cu nemernicul ăla..
-Jay?
-Da .
-Tu cred că vei sta tot la palat până înveți regulile.
-Dar voi nu sunteți noi atunci de ce stați la palat
-Păi Jay si alți sunt pricepuți la mecanica unele fete fac curat Cleo e singura fata care se lupta toți au câștigat încrederea lui Bqloo.....
-Asta se va schimba.
-De ce spui asta.
-Stii că ti-am zis ca am o idee nu mă pot abtine trebuie să îți spun.
-Da.
-Păi eu stiu sa lupt și. ......
-Serios . țipă Matt.
-Da și aș putea antrena femei care..
-Au copii și nu cred ca vor vrea.
-Nu neapărat femei pot si fetele si copii si băieții. ..
-Băieții glumești.
-Toți băieții și bărbați stiu sa lupte nu vor dorii lectii de la tine.
-Nu conteaza eu vreau să antrenez femeile și dacă mi-am pus asta în gand o să o fac.
-Si crezi ca vor veni?
-Dacă le voi spune ca pot fi  ,,INDEPENDENTE" până si soțiile ăstora regilor vor veni.
-Ce malefică ești.

ÎNGERUL DIN ÎNTUNERICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum