Giulia merse în cameră să vadă dacă geamul e deschis dar nu era, când vru să iasă se întoarse și văzu pe pat un tricou de-a lui Matt. Îl luă in mână și îl mirosi apoi îl împachetă și il puse în dulap dar nu observă că un cercel se prinse de el. Văzu o poza cu Matt si un bărbat pe care ea nu îl vazuse niciodată dar ignorând ieși din cameră imediat. Merse la ea in cameră și se culcă Caty era plecată cu Jay la curse așa că Giulia nu avea ce face .
Cand se trezi era într-un loc întunecat nu putea să-şi miște picioarele și nici mâinile. O voce fermă îi spuse.
-Nu te mai zbate degeaba.
-Cine ești și ce vrei?
-Mergi și spunei șefului că sa trezit....îi spuse el bărbatului de lângă el. Acesta dădu din cap aprobator.Dimineață când veni în cameră Caty nu o găsi pe Giulia ci doar insigna demonilor. Fugi repede și îi anunță pe toți. Atunci sună Matt și spuse că terminase cu demoni plus că mai veni unul și îl termină și pe ăla. Apoi când află că Giulia fuse răpită de demoni simți că cade jos. Până când ajunse înapoi la palat avuse un stres continu.
-Unde e Giulia!? țipă el.
-A fost răpită de Edgar ...uite insigna.
-Ai promis că o să ai grijă de ea,zise și îl privi amenințător pe Baqloo
-Îmi pare rău.
- De ce ?
-Cred că a aflat tatăl tău că o placi și vrea....spuse Cleo dar fu întreruptă de Matt.
-Să mă duc dupa ea.
-Da mai bine nu te du....continua Cleo
-Cum să nu mă duc,ce vrei să îmi trimită cadavrul ei,o iubesc da și o să mă duc după ea.
-O iubești. ...întreabă ea.
-Da o iubesc și o să fac orice pentru ea....spuse cuvintele astea plecă în cameră si izbucni in plâns.În cameră intră un demon cu coarne de două ori mai mari decât ale celorlalți:
-Tu ești Giulia. .....zise el cu o voce aspra.
-Cine întreabă. .....răspunde tăios Giulia.
-Demonul Edgar....spuse asta și se aplecă mai tare spre fată.
-Te-am mai văzut. .....
-Serios.
-Da tu semeni cu cel din poza lui....
-Matt ....raspunse el completând propoziția.
-Da ,de unde. .....
-De unde îl cunosc pe Matt?
-......
-Asta nu contează contează doar că el va veni după tine.
-Ce vrei să-i faci.
-O să-i fac ce mia făcut și el mie.
- Nu înțeleg ce vrei de la noi.
-De la tine nimic .....de la Matt.
-Ce vrei de la Matt și de unde îl cunoști.
-Ți-am mai spus asta nu contează.
-Ba da .
-Liniște, țipă și simt cum îmi tremura tot corpul dar nu mă las și continui să-l întreb.
-Spune-mi
Cu o furie în ochii de nedescris răspunde cu un calm înfricoșător.
-Este fiul meu.
Pentru câteva secunde nu mai realizam nimic ,eram confuză. ..
-Si de ce vrei să îi faci rau fiului tău.
-Ma tradat.Tradat....? La ce se referă?
-Întunericul a pășit aici din cauza lor iar .......
-Ba nu......încerc să spun dar mă opresc la intersecția privirilor noastre.
-Nu atunci cum se face că la ei e mereu lumină. ....dar nu mai contează.
-Nici ei nu știu cum sa întâmplat dar dacă mă intrebi pe mine cred că are treaba cu aoni....
-Aoni?
-Da...-Nu, nu o să mă las păcălit de voi
***
Stând în cameră Matt se gândește ce ar putea face ca să o salveze pe Giulia, știe că tatăl sau așteapta să mearga să o salveze.Dar asta trebuia să facă și o va face.
Ridicandu-se de pe pat merse spre șifonier îl deschise și caută un tricou cu care sa se îmbrace. Luînd la întâmplare hainele se îmbracă dar deodată ceva îl zgari în zana gatului pune mana si ce să vezi .
-...un cercel? E al Giuliei.se gândi el dar niște ciocănituri in ușa îl fac să tresara usor.
-Intră.
-Matt ce faci ești bine....?
-Jay tu ,nu am timp de vorbit trebuie sa plec .
-Nu .
-Cum adică nu ?
-Adică nu o să pleci singur venim cu tine.
-Veniți?
-Da eu Caty si Cleo.....glasul serios al tânărului îl facu pe Matt sa zâmbească amuzat.
-Fie.
Spunând asta pleacă împreună.
CITEȘTI
ÎNGERUL DIN ÎNTUNERIC
RomanceCartea poate contine clișee,greșeli gramaticale și de ortografie,dar nu sunt intenționate. .