Capitolul 10

3 2 0
                                    

Giulia P.O.V.

Totul mi se pare un vis urât,de fapt un coșmar din care nu mă pot trezi. Oamenii ăstia mă înspăimântă și nu prin coarnele lor ci prin privirile reci și dure.
- Ia și mănâncă! se aude pentru a mia oară vocea bărbatului care-mi aduce mâncarea.
-Nu vreau! răspunsul meu fiind mereu același. Bine tot timpul luam câte o gură fără să vadă acesta iar apoi o aruncam ca să nu își dea seama.

Nu înțeleg ce caut eu aici ,ce le-am făcut oamenilor ăstora. Știu că au treabă cu Matt ,sper doar ca acesta să nu pățească nimic.

Oare el ce face ,e bine , a aflat ca am dispărut. ......și mii de astfel de ganduri mă fac să fiu din ce în ce mai îngrijorată. Știu îmi place, îl visez mereu cum mă strânge în brațe și îmi șoptește mereu ca ma iubește. Știu și că asta e imposibil doar că îmi place sa visez.
Ușa se deschide iar fiori reci mă cuprind odata cu frica si tremuratul pr care nu le pot controla.

-Am auzit că îmi faci probleme. Nu vreau să aud că nu te-am îngrijit corespunzător
-Nu am nevoie de îngrijirile tale......
și nu mai pot spune altceva căci palma sa aspră si groasă se lipeste de obrazul meu.
Fără să vreau scap câteva lacrimi 
-Sa nu îndrăzneți să îmi vorbești astfel nu ști ce te așteaptă .....
-Majestate scuzați-ma ca va întrerup dar a sosit prințul. vocea răgușită a slujnicului întrerupe conversația.
-Bine ia-o și aduo jos.
-Desigur.
Astfel aceste fiind zise pleacă înainte lăsându-l pe slujnic să ma târasca dupa el până jos.

Matt P.O.V.

Pe drum nimeni nu a scos nici un cuvânt decât Caty care mai plângea din când in când simțindu-se vinovată pentru răpirea Giuliei.

Tot drumul m-am gândit la Giulia oare cum se simte ,oare a mâncat.....știu ca dupa moartea Miei nu am putut să mai fiu deschis in fața nimănui , uneori beam până uitam și cine sunt,uneori mă drogam până simțeam că nu mai sunt, singurul care știa toate acestea era Baqloo......uneori alegeam să stau in cameră și să plang până nu mai aveam lacrimi ,dar după ce a aparut Giulia totul sa schimbat am început ușor ușor să uit tot ce sa întâmplat,am început să comunic mai mult cu ceilalți. .....mai clar spus m-am îndrăgostit de ea.
   Când ajungem suntem așteptați de niște matahale groaznic de urate. Suntem conduși pe holul lung până ajungem într-o sală uriașă. Vocea groasă si dură a matahalei ne spune să așteptăm.
     După câteva minute de așteptare apare cel care ar trebui numit tată. Nu pot tata mereu a fost distant ,egoist ,foarte încăpățânat,foarte îngâmfat și lista poate continua. In urma lui un soldat care o târăște pe Giulia după el. Sincer imi vine sa îi sparg față nătărăului ,să-i rup mâna aia și să îl bat cu ea.
    Nu nu mai pot aștepta fug și o iau în brațe aceasta lipindu-se cu totul de mine. Plânge nu pot suporta,îi iau fața în mâini și îi sterg lacrimile sărutându-i ușor fruntea. După ce se liniștește puțin o întreb dacă e bine și îmi răspunde spunându-mi că acum că sunt langa ea e mult mai bine.
-O pe cine avem noi aici ,Matt fiule.spune tata ,dar în același timp îi face semn zăbălosului care o aduse pe Giulia.
-Nu-mi spune așa,știi și tu relația noastră. Spunemi ce vrei? Si tu bufonule de ce o târăști așa după tine.
-Ce vreau fiule păi să mă gândesc. ...o da vreau să vii în armata mea așa cum ar face orice fiu!! Zice acesta extrem de furios.
-Nu ai să vezi așa ceva niciodată.
-Nici tu pe fata. îmi spune acesta in timp ce o privește pe Giulia cu un rânjet pe care tare mult aș vrea să îl iau.
-E vina ta că ai plecat puteai să convetuiesti cu noi.
-Cum să trăiesc alaturi de cei care m-au afundat în întuneric.
-Nimeni nu a făcut nimic....
-Nu mai minți,se răstește el plin de nervi.
-Dar chiar nu e vina lor se aude vocea cristalină a Giuliei care sta nemișcată
-Ce vrei să spui.
-Adică nimeni nu e vinovat de schimbarea asta nici Bqloo nici Sahor sau alcineva ci aici e vorba de aoni.
-Delirezi păpușo,se răstește tatăl meu către Giulia care tremură mai tare ca niciodată .
-Există trei tipuri de aoni în teritoriile aceste,continua aceasta in ciuda protesrelor tatei, aonul lumini , aonul întunericului și aonul transformari. Acesti aoni ca să fie totul normal adică să fie vremea normala ziua să fie zi iar noaptea să fie noapte aceștia trebuir să fie legați între ei prin anador( conwxiune). Dar anadorul nu mai leaga între ei aoni pentru că vrea să vadă cum reacționăm. .....
-Hohotul de râs al tatei o întrerupe pe Giulia.....și ce vrei să spui că anador e o persoana.
-Nu  vreau să spun că anadorul e magie. După ce toți ne vom împăca el își va reveni. Aonul transformări după vum ați sous el nu funcționează, dar acym funcționează nu vă dați seama.
-Măcar putem încerca spune Jay  vazand că tata nu reacționează.
-Bine fie fiule Îmi pare rău o să vin la voi pe tărâmuri si o să opresc razboiul.
-Mulțumesc tata.iar dupa ce rostesc acestea mă trage intr-o îmbrățișare de urs,stăm așa secunde bune până cand gemetele de mirare ale celorlalți ne distrag atenția.
Afară e lumină nu pot să cred Giulia a avut dreptare.
-Mulțumesc copila mea am fost orbit de răutate,  furie,  ura si nu am mai văzut logic nimic,îmi pare rău pentru cum m-am comportat cu tine Haide ti vom pleca in tribul lui Bqloo sa sărbătorind acum.
As fii vrut să merg la Giulia să stau putin cu ea dar tot drumul tata a vorbit într-una povestindu-mi toate aventurile prin care a trecut iar Giulia era copleșită de grija și afectiunea lui Caty. La un momentdat m-am gândit să-i propun să facem schimb dar am renunțat rapid dându-mi seama ca nu am nici o șansă.

În sfârșit ajungem iar Bqloo  ne iese înainte fericit.

-O ați ajuns în sfârșit?! și zicând aceasta il prinde pe tata intr-o îmbrățișare .

-Sigur că am ajuns bătrâne.

-Bătrâne, glumești eu mă simt ca la 20 de ani.

-Auzi moșneagul 20 de ani.....spunând aceste începe a hohoti fără oprire......poate Mălina (sotia lui Bqloo) te face să te simți așa continuă acesta rânjind.

-Haide-ti să intram.

Toți au intrat in sala mare unde totul era aranjat pentru petrecere. In cinstea împăcări presupun. Giulia urca cu Caty să schimbe și asemenea fac și eu cu Jay. Aleg să iau o cămașă albastră care mi-e puțin strâmtă dar îmi place senzația și o pereche de pantaloni albaștri strânși.  Jay a îmbrăcat un costum roșu foarte elegant și coborâm amândoi fericiți de alegerea făcută. Ajunși jos observ că sau cam înmulțit oaspeți,sunt mulți pe care nu-i cunosc ,fete atrăgătoare nu am ce spune vin și mă salută dar nu sunt atras de altcineva doar că aceea persoană nu mai apare,și chiar când mă gandesc la asta apare. Poartă o rochie până deasupra genunchilor roșie cu un decolteu decent in forma de U care totuși atrage privirile celorlalți și asta mă enerveaza cumplit. Nu sa machiat strident iar părul ușor buclat e asezat pe spate. 

-Arăți superb! mă trezesc spunând ce o face să se înroșească.

-Mulțumesc, și tu arati foarte bine,continuă ea cu vocea timidă.

-Ți-a fost frică. o întreb eu trist

-Nu! răspunsul ei mă surprinde. ...și știi de ce?

-De ce?

-Pentru ca știam că vei veni și mă vei salva, să știi că am încredere în tine.
Nu mai aștept nici un cuvânt și o iau în brațe. Aceasta se lipește cu totul de mine mai întâi puțin încordată de senzația care a simțit-o dar apoi se lasă moale modelandu-se după corpul meu. Ma desprind ușor cât să-i văd fața iar buzele noastre sunt doar la câțiva milimetri una de alta. Exact când am vrut să o sărut Caty se preface că tușește iar apoi începe să râdă.

-Lați văzut pe Jay....întreabă aceasta abținându-şi cu greu râsul, între timp Giulia se înroși și arată drăgălaș.

-Cine mă cheamă. ...se aude glasul lui Jay in spatele meu....Matt amice ce faci

-Bine! răspund sec eu luând-o de mână pe Giulia și ducând-o pe ringul de dans.

-Aveți grijă ce faceți .....se aude vocea lui Caty acompaniata de hohotul de râs și rânjetul lui Jay.

-Vom avea și noi...continuă Jay privind-o pe Caty cu un rânjet pervers.

ÎNGERUL DIN ÎNTUNERICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum