👆 Maria👆
**Maria's Pov.**Atvykusios sustojome prie prekybos centro. Nusiėmiau šalmą ir nulipau nuo savo motociklo. Pasiėmiau savo kurpinę ir nuėjau prie Victorios kur ji stovėjo.
"Hey, einam?" Paklausiau
"Hey, aha." Su jos atskymu nuėjome i vidų.
Vaikščiojome į viskokias parduotuves. Nusipirkau kelias poras batų, crop topų ir džinsų, na ir dar kelis aksesuarus.
Kasžkur po 2valandu grįžome pas mane. Victoria man padėjo susikrauti reikiamus daiktus kelionei. Baigus, nubėgau iki apačios, paklausiau mamos kelinta mes išvažiuojam ji atsakė jog puse šešių. Tai sužinojus pasitikrinau laikrodį jame rode dar tik 01:32PM.. tai apsisukau nubėgau iki virtuvės, paėmiau keleta užkandžiu ir nubėgau atgal į savo kambarį kuriame laukė Victoria."Tai kelinta išvykstam?"
"Puse šešių, visgi mums ne taip toli tai galėsim neskubėti." Ramiai atskiau.
Mes esam iš Australijos, o jū turas bus šioj šalį ir gana netoli mūsu.. Kažkur kelios valandos.*Po kelių valandų*
Laikas slinko labai lėtai. Atrodo lyg niekada neateis tas laikas kai mums jau reikės išvykti. Kartu laika leidom žiūrėdamos filmus. Kelis kartus užmigau tai esu gana gerai pailsėjusi. Tai kai pabudau, pamačiau jog ir Victorija prisnūdusi. Pasitryniau akis ir pasiėmusi savo telefoną patikrinau kiek valandų, jau buvo po 04:38PM.
Padėjau telefoną į šalį ir pažadinau Victoria.
"Ey Vic, kelkis jau laikas ruoštis"
"Uh.. dar truputėli mam.." su jos žodžias nusijokiau ir išstūmiau ją iš lovos.
"Ei! Ka darai!! Aš miegojau!" Ji suklykė."Žinau.. tai pažadinau. Eik ruoštis. Greit išvykstam!"
"Kiek valandų?"
"04:45PM!!!"
"OH!! Gerai kai susiruošiu atlėksiu!!"
"Gerai! Tik greičiau tu!!"
"Okey, okey. Bye!"
"Bye, bye!!"
Man atsakius greitai nubėgau į vonią. Atsipraususi pasėmiau savo kosmetinę ir pasiryškinau antakius, pasidažiau balkstienas ir pasitepiau kūno spalvos matiniu lūpdažiu.
Baigusi susirišau plaukus į nepilną koduką ir nubėgau į spintą rūbų kuriuos pasirošiau kelionei. Visgi vyksim su savo motociklais tai reikia kažką patogiai apsivilkti. Tai gi pasiėmiau balta bliuskutę, džinsinį švarkelį, juodus džinsus ir savo juodus sportbačius. Pasiėmiau savo kuprinę kurioje buvo visi mano daiktai. Kaip bilėtai, namų raktai, nuo saulės akiniai, keli rūbai, batai.Susiruošusi parašiau Victorijai.
To Gray💜🖤💜- Hey!!
From Gray💜🖤💜- Heyo, jau susiruošiau tuoj atlėksiu!!
To Gray💜🖤💜-Mkey!! Nieko nepamiršk tik😏 atgal negrįšim!!
From Gray💜🖤💜- Okey, okey!! Bye!
To Gray 💜🖤💜 - Bye! X.
Po 5min. Išgirdau kaip Victoria sustoji prie man įvažiavimo. Tai nubėgau į apačią atidaryti durų. Jas atidarius stovėjo Ji su savo populiaria šypsena. Vic mūvėjo juoda megztinį and kurio buvo parašyta 'Just Do It Later', šviesius džinsus, mėtinės spalvos batus ir kuprinę, o jos plaukai buvo surišti į koduką.
"Laba, užeik dar turim šiek tiek laiko"
"Kiek dabar?"
"05:11PM. Tu palauk čia aš einu atsisveikinsiu su mama."
"Okey!"
Jai atsakius nubėgau į viršų pas mama.
"Sveika, mes jau tuoj važiuosim, atėjau atsisveikint"
"Labas, gerai tik vairuok atsargiai! Ir kai nuvyksit į viešbuti butinai parašykit!!"
"Gerai mam.. Atę!"
"Atę, sekmės!!"jai sušukus nubėgau laiptais žemyn pas Victoria.
"Na ką, pasirengus!?"
"Gal juokauji?! Haha... aš gimiau pasirengus!! Varom!"
Aš tik nusijuokiau pasiėmiau savo kuprinę ir išėjome.