5.

59 1 0
                                    

Melavau sakydama jog laukėm valanda kol galėsim daeiti .. bet ne jau praėjo 3 su puse valandos kaip mes visdar stovim ir inkščiam kaip mums skauda kojos ar jog norim į tuoletą..
Iki mūsu ėjimo liko dar kažkur penkios ar šešios merginos ir tuo pačiu metu paskelbė pertrauka.

"OH MY GOD!!! Nebeiškesiuuu!!!!! Aš taip pavargau ir taipppp valgyt noriu bet ką atiduočiau už maista!!!.. o maniau jog bus smagu.. žinai net jaudulys dingo jo vieta užėmė pyktis, nuovargis ir pasidavimas.. jei ta pertrauka greit nepasibaiks aš dinkstu iš čia." Taip pasakius aš atsikvėmiau ir pažvelgiau Victoriai į akis.

"Tu ką rimtai nebeiškęsi kelių minučiu kai tavo šansas juos pamatyti ir net apsikabinti čia pat tu žadi pasiduot!!??? Ar tu gal nuo proto nušokai!!! Kaip gali taip sakyti!?? Taip, aš taip pat esu labai pavargus, nebejaučiu kojų ir belenkaip noriu į tuoletą bet stoviu užčiaupus burna ir kenčiu kol ateis mūsu sušikta eilė taip kad užsičiaupk ir lauk!!!"po jos žodžiū  aš tiesiog išsižiojau.. matau kažkam taip pat nebėra nuotaikos.. hehe..

30min later

Oh..my.. fucking... god!!!!!!!
Norit naujienu.. štai jums ir sušiktos naujienos!! Kai paskelbė pertraukos pabaiga aš atsikvėmiau nes maniau jog mes vėl pradėsim judėti link pradžios.. ha.. bet ne.. kai pasibaigė pertrauka pasakė jog meet and greet'as baigtas..!!!!!!
Kai išėjom iš salės ir ėjom link kavinės a.k.a Starbucks verkėm visa sušikta kelia nervojomės ir rėkavom kaip kokios durnės prisigėrusios... Kai ižengėm į kavinę Victoria nuėjo surasti mums staleli kur atokiau nuo žmonių pabūti jog niekas mūsu liūdnų veidų nematytu, o aš nuėjau ir užsakiau dvi dideles porcijas šokoladinių ledų..

Žinau man dar nėra taip blogai kaip Victoriai nes ji jų nematė aš kitu vertus su vienu iš jų gi kalbėjau bet jis jau greičiausei mane ir pamiršo.. Taip, ir aš visdar nepasakiau jog kalbėjausi su Graysonu tada.. bet žadu jai dabar pasakyti.

"Hey, Vic? Kaip tu?"

"Hey, nieko.. viskas normaliai .. lyg ir. Tau?"

"Same.. žiurėk aš .. am.. tau nepasakiau tokio dalykėlio.."

"Kokio dar dalykėlio??"

"Žodžiu, tą diena kai mes čia atvykom tu nuėjai miegoti, tuo tarpu aš nuvariau iki apačios arbatos ir kažkiek tai užkančiu.. žodžiu .. kai aš ten kaip loneris sedėjau prie mano stalelio prisėdo kažkoks vaikinas aš žinai iš pradžiu jo neatpažinau bet poto..."

"Uh.. pala pala what do you mean 'iš pradžiu'!?????"

"Uhhh... tiesiog klausyk!!! Tas vaikinas kuris buvo prisėdes prie manęs buvo su gauptuvu.. bet poto jis jį nusijemė"

"Ir?? Kas jis?? Pažįsti tu jį?? Ar ką ? Jog taip į šitą reikala reguoji taip stipriai?"

"Omg.. Vic tu visiškai nemoki klausytis.. tas vaikinas nusiėmė savo gauptuva ir po juo pamačiau tas gražias žaliai rudas akis!!!!"

"Ka?? Aš vistiek nepagavau kampo.."

"Omg.. kokia tu durna.. aš buvau susitikusi su Graysonu durne tu!!"

"Kąąąąąąąąą??????? Tu čia meluoki ar ką nes tikrai nejuokinga ir beto ko pridėjai į mano ledus nes katik pro duris iėjo vienas vaikinas o dabar jū ten du ir jie at-t-trodo t-taip-p pat-t..."

"K-ką tu či-?!" Ir aš save tuo metu nutraukiau nes kai atsisukau atgal mano žvilgsnis su tuo vaikinu susirakino ir dabar mes žiūrim tiesiai vienas kitam į akis. Ir taip aš vėl matau tas gražias akis iš arti...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 19, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Birthday Girl🎈Donde viven las historias. Descúbrelo ahora