(They are so fucking cutee😍)
**Marios pov.**
Tuo metu.. atrodė lyg viskas aplink mane sustotu. Galėjau vėl matyti tas žaliai rudas akis, tuos purius rudus plaukus, ir tą nuostabią šypsena.. tik viska iš arti.. labai arti...
"G-g-g-raysonai" - sau tyliai pamurmėjau... nenorėjau atrodyti kaip pakvaišus fanė kokia esu.. hehe.. tai bandžiau reguot normaliai lyg nežinočiau kas jis toks.
"Am.. aišku.." - atsakiau.. labai stengiaus neišsiduoti.. bet nelabai manau jog pavyko."Um.. tu žinai kas aš toks?" - nuo jo klausimo vėl sustingau.. uh.. tas jo balsas..
"Um. O turėčiau??"
"Phew.. aš jau galvojau jog žinosi kas aš toks.. ir aš esu labai laimingas jog nežinai.."
"Ir kodėl gi? Jei galima paklausti."
"Nes manau tu esi vienintelė su kuria dabar galiu normaliai pasišnekėti neskaitant mano šeimos..."
"Mm.. aišku. Tai ir ko gi norėjai?"
"Nežinau.. pasišnekėti, gal būt ir susipažinti.
"Okey.. aš niekuo prieš.. vistiek mano drauge kambary miega.. jau, o man nuobodu tai naujas draugas būtu visai neblogai" - tai pasakius nusišypsojau kaip durne.. aš visdar negaliu patykėti jog dabar.. šiuo metu.. aš.. šnekuosi su Graysonu.. OMG!!!
"Taigi ir ką norėtum sužinoti apie mane?""Gal geriau pažaiskim 21 questions?"
"Okey.. kuo tu vardu?" - jau kaip ir nuspėjat aš žinau kas jis toks.. tik norėjau atrodyt lyg matau jį pirma kart.. hehe..
"Aš Graysonas. O tu?"
"Labai malonu, Graysonai, aš vardu Maria"
"Man taip pat malonu Maria" - OMG!!! Just shoot me in my fucking face!! Jo šymsena mane žudo iš vidaus ir iš išorės..
" Okey.. kitas klausimas.. umm.. turi borli ar sese??"
"Um.. šeip turiu abu.. tik vietoj brolio sakyčiau.. dvynį"
"OMG!! Tu turi dvynį?? Ar jis toks pat tobulas kaip ir tu?? - labai nesitikėjau jog šie žodžiai man išeis kadanors GARSIAI iš mano lūpų..
"Jei taip sakai tai jo.. jis tik iš išvaizdos panašus į mane... bet šeip mes du beveik skirtingi žmones."
"Okey... haha.. žinai ką dabar supratau??"
"Nu??"
"Dabar jau buvo mano trečias tau užduotas klausimas..haha!!"
"Haha.. na gerai tada mano eilė. Turi vaikina?" Kai jis tai pasakė.. aš buvau jau ant tos ribos kai mano jausmai būtu puole per visur.. bet kažkaip susivaldžiau.. ir nuleidau akis nuo jo.. paisžiūrėjau kiek jau valandų ir jau buvo beveik 3am..
"Na..šito dar nesakysiu bet tai bus mums priežastis dar kart susitikti.. o dabar man jau metas eiti.. labanakt Graysonai" Tai pasakius atsistojau susirinkau daiktus ir nuėjau tolyn..
"Labanakt ir tau Maria, tikiuosi dar pasimatysim!!!"
"Palaukim ir likimas mums parodys!!" Su šias žodžiais nubėjau visa laiminga ir sušypsena veide iki lifto..OH MY GOD aš visą tą laika šnekėjau su Graysonu Bailey Dolanu.. OMG!!!!!
*Next day*
Aš su Victoria jau ruošiamės... dar iki jū koncerto (nežinai kaip lietuviškai jį pavadint .. hehe.) liko kažkur 2-3 valandos.. bet viska pradėjom tik prieš 1 val.. jog suspėtume. Aš apsivilkau savo džinsinius šortus, laisva megstuga ir balta maikute, ir baltus batukus, plaukus palikau laisvus nes nesugalvojau ką su jais padaryti.. o makiažui nieko daug nenaudojau .. biškutis blakstienu tušo ir dar truputėli pasiryškinau antakius.
O Victoria apsivilgo laisva baltą maikutę, laisva pilka megztinuka juodus suplėšytus džinsus ir baltus batukus. Plaukus susirišo į uodegėlę, o makiažui nenaudojo nieko daug tik balkstienų tušo ir laineri.
Laikas lekė labai nepastebimai.. ir mums jau buvo metas išeiti.
"Uhhh... Maria!! Greičiau paveluosim gi!! O aš noriu užsiimti pačias geriausias vietas!!! Greičiau!!!"
"Gerai gerai einam.. nebezysk!!"
*skip the ride*
Atvykusios pasistatėm savo motociklus ir nuėjome į vidų. Buvo pilna žmoniu.. ir kas svarbiausia nei vieno vaikino.. taip.. TIK merginos.
Haha... wow aš pati apstulbau kiek vienoj salėj gali būti tiek daug merginų.. haha*skip the tour* (srr nežinau ką ten rašyt)
Baigus visam jų pasirodymui visos merginos pradėjo brautis kuri būs pirma prie VIP linijos.. haha kvaila.. žinau. Bet tą pati darėm ir mes.. hehe..
Kai atėjom prie eilės kuri būvo LABAI ilga.. turėjom laukti kažkur apie 1val kol daėjom ir mes..