3

76 1 1
                                    

👆Victoria👆
**Maria's Pov.**

Kelionė buvo gana ilga ir varginanti. Kai atvykome pasistatėme savo motociklus į aikštelę ir nuėjome į vidų. Įėjusios į vidų nuėjome link ragistratūros, pasiėmėme raktą ir ėjome link lifto.

"Uhh.. kaip pavargau.. ir dar taip šikna skauda.."

"Joo.. greičiau į lovą atsigulti"
Kai musu liftas jau atėjo ir durims vos spėjus atsidaryti įbėgau į vidų ir paspaudžiau migtuką i mūsų aukštą.
Buvau tokia pavargusi, jog net tingėjau mirgsėti. Kai liftas sustojo ir durys atsidarė pradėjau eiti ir dabar gailiuos nes įpuoliau į kažka. Kai atmerkiau akis pamačiau vaikina su gauptuvu ir akiniais nuo saules.

"O dieva atsiprašau!!" Pradėjau atsiprašinėti.. kaip kvaila.

"Viskas gerai, nesijaudink"

"Aš tiesiog tokia pavargus jog tingiu ir mirgsėt.. tikrai atsiprašau.." kai atsiprašiau kaip durne dar kart Victoria priėjo prie manęs ir pradėjo temti man už riešo..

"Ką tu darai Vic!!?"

"Greičiau rakink duris!! Aš miego noriu!!" Jo kai Victoria pavargus.. iš jos veido dinksta visos jos šypsenos.
Atrakinus duris ji tik puole pro jas, o aš pasilikau stovėti tarpduryje ir žiūrėjau lifto pusės link. Nežinau kodėl bet norėjau eiti atgal ir vėl pasišnekėti su tuo vaikinu bet jo jau nebebuvo. Ačiū tau Victoria..

Tai grįžau į kambarį ir nuejau į dušą. Atsipraususi ir persirengusi į savo baltą maikute su trumpais šortukais pasakiau Victorijai jog einu į apačią paimti ko nors užkąsti. Negavusi atsakymo iš jos nuėjau į jos kambarį. Ir taip, ji jau buvo sapnų pasaulyje.

Pasiėmusi savo telefona ir truputi pinigų nubėgau į apačią

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pasiėmusi savo telefona ir truputi pinigų nubėgau į apačią. Kai atejau ten nieko nebuvo išskyrus vaikinukas kuris sedėjo netoliese prie stalelio su telefonu. Kai atsisukau atgal ten stovėjo moteris vidutinio amžiaus kažkur 29-30 metų. Paprašiau keletos užkandžių ir šaltos arbatos. Tada nuėjau atsisėti prie kito stalelio. Po 5min. Atėjo ta pati moteris ir padave man mano užkandžius ir man šaltą arbatą. Padekojau ir ji nuėjo.
"Labas" išgirdau balsą priešais save. Ten stovėjo tas pats vaikinukas su telefonu. Tik turėjo užsidėjes tamsius akinius ir gaubtuva.

"Labas." Paprastai atsakiau.
"Nuo ko taip slapstaisi?" Paklausiau.

"Nuo fanų.." šitų žodžiu nesupratau kol jis nenusijemė akinių ir gaubtuvo.

Birthday Girl🎈Where stories live. Discover now