Éreztem, hogy a làbaim reszketnek. Honnan szerezhette? Mégis mennyit költhetett? Nem volt sok időm gondolkozni, mivel Max folytatta:
-Talàn nem tetszik? Szeretnéd látni a többit is?
Először fogalmam sem volt, hogy miről beszél, aztán megfogta a kezem és elhurcolt a termünkig. Szó nélkül követtem ( nem mintha megtudtam volna szólalni) és hagytam, hogy lenyomjon a székemre, majd belekezdett:
-Ha nem lenne elég, akkor tessék, ezek is ittvannak.... -elővett egy becsomagolt cuccot, amin apró üzenet volt.
Arany színnel volt felírva rá, hogy: Szeretlek. A mai nap kész sírásból állt.. Újra könnyezni kezdtem, majd elvettem a zöld ( figyel a részletekre) anyagba csomagolt ajàndékot.
-Szerintem azt majd otthon bontsd ki, nem szeretnélek ma többször sírni látni.
Remek... Jól ismer...
- Uh...köszi..mit is mondhatnék? Ezek a jegyek...
-Hivatalos jegyek Got7 koncertre, két hét múlva...Szóval jobb ha megtanulsz egy-két szót, ha nem akarsz beégni életed hercege előtt.
A tàvolba néztem, ahol az órát pillantottam meg. Sejtettem..elkéstünk tesiről. Bár úgy gondolom, hogy ebben a percben ez nem szàmìtott. Nagyon sok gondolat járt a fejemben és ezek néha meg is tàmadtàk egymást, ilyenkor pedig a fejem egyre jobban kezdett fájni.A nap végülis eltelt, volt itt még matek, német, kémia, angol és informatika óra de Max egy szót sem szólt hozzám, sőt, mintha került is volna. Egyedül indultam haza, de előtte bementem még a sulibüfébe egy sós perecért.. Hazaérve anyut nem talàltam otthon ezért automatikusan beronottam a szobàmba és maximum hangerőn kezdtem el bőgetni egy BTS vàlogatàst. Fogalmam sincs mennyi ideig ültem az ágyba és néztem kàbultan magam elé, de annyira el telt az idő, hogy anyu hangjàra lettem figyelmes.
-Megjöttem Kitty, segitenél kipakolni?
-Persze, azonnal.-feleltem, majd nyomtam egy "stop"-ot a lejàtszàsi listàra.
Anyu lassan kiszedegette a vàsàrolt termékeket, én pedig mindent a megfelelő helyre raktam. Amint pakoltunk oda-vissza nekem eszembe jutott, hogy még meg se néztem mit kaptam abban a nagyon szép zöldes csomagolàsú dobozban.
-Azonnal jövök- kiàltottam miközben a szobám felé futottam. Kivettem a tàskàmból az ajàndékot, majd két ràntàssal leszedtem a csomagoló papìrt és elem tàrult egy karton doboz. Kinyitottam a dobozt és......•••••••••Folytatàs következik••••••••
BINABASA MO ANG
Túl kicsi vagy hozzàm!
ActionKitty egy àtlagos làny, aki 17 éves és utolsó éves a suliban. Màr több éve a K-Pop megszàllottja és rajongója. Legnagyobb vàgya, hogy talàlkozzon legalàbb egy idol-al. Talàn valóra vàlhat ez az àlom?