Mika yavaşça dünkü kalan çöreklerden birini ısırdı. Bugün kalabalıklardı. Zil çaldı ve içeriye bir çift girdi. Masalardan bir tanesine oturdular. Kız gülümsedi ve yanındaki çocuğa menüyü işaret etti.
Yoichi kasayla uğraştığı için iş ona kalmıştı. Mika ağzını sildi ve çiftin yanına ilerledi. "Günaydın efendim, ne isterdiniz?" Sorduğu çift onu yanıtladı.
Siparişleri alan Mika gülümsedi ve geri çekildi. Kahve makinesinin yanına geçti, ona siyah görünen kahveyi beyaz süslü bardaklarlara doldurdu. Kahveleri tepsiye bıraktıktan sonra çöreklere uzandı ve tabaklara koydu. Tepsiyi aldı ve çifte doğru ilerledi.
"Geldiğiniz için teşekkürler, işte si-"
Mika tepsiyi bırakırken eli çocuğun eline sürttü.
Renkler.
Sarsıldı ve tepsiyi fırlattı.
Mavi, sarı, yeşil, mor, turuncu, lacivert.
Kahveden dökülen kahverengi (kahverengi mi?) sıvı siyah saçlı çocuğun yeşil (bu da ne?) tişortüne döküldü.
Siyah dağınık saçlı çocuk ayağa fırladı. Sinirle Mika'ya laf söylüyordu ve tişörtünü çekiyordu. Yanında oturan mor saçlı kız çocuğun yanına geldi ve ona yardım etmeye çalıştı.
Mika, çocuğun zümrüt yeşili gözlerini gördüğünde nefesi kesildi.
"H-hey, adın n-ne?" Konuşamıyordu.
Çocuk sinirle ona baktı."Ne?"
Mika derin bir nefes aldı. "Adını soruyorum."
Çocuk yanındaki kızı sakinleştirip yerine oturttuktan sonra Mika'ya döndü.
"Ne yapacaksın ki? Her neyse, adım Yuichiro."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shitsumei | MikaYuu
FanfictionSoulmate Au Mika kendine itiraf edemese de renkleri görmek istiyordur, Yuu ise istese de bunu yapamaz.