Shinoa.
Mika onu sevmemişti. Sürekli Yuu'nun koluna yapışmıştı. Ne zaman Mika, Yuu ile konuşmaya çalışsa aralarına giriyordu ve Yuu'nun ilgisini kendisine çekiyordu.
Yapışkan ve yılışık biriydi.
Ama Yuu onu seviyordu.
Kızda şeytan tüyü olduğunu düşünüyordu Mika. Bakışları ürperticiydi. Fakat Yuu bunu göremiyor gibiydi.
Sadece Shinoa'nın kıskandığını düşündü. Yuu ona durumu anlatmış olmalıydı. Verdiği tepkiler normaldi.
Yuu'nun babası aradığında- Mika babasının adının Guren olduğunu duymuştu- acaleyle vedalaşıp koşarak uzaklaştı.
Shinoa ile başbaşa kalan Mika gülümseyerek ona döndü. Ağzını açıp konuşacakken Shinoa ondan önce davrandı.
"Uzak dur." Sesi kesindi. Eski sevimli aşk kuşu hali gitmişti. "Onu ele geçirmek için çok uğraştım. Uzak dur."
"Neden bahsediyorsun?" Mika onun gözlerindeki hırsı gördü.
"Yuu'dan uzak dur. Önce ben gördüm." Tek eliyle mor saçlarıyla oynamaya başladı. Yüzünde kendini beğenmiş bir gülüş vardı.
"Neden Yuu-chan'dan eşyaymış gibi bahsediyorsun?" Shinoa'nın gülümsemesi genişledi.
"Masum rolü yapmayı bırak artık. İkimizde Yuu'nun parasının peşindeyiz."
"Ne di-" Shinoa onun konuşmasına izin vermedi.
"Kes artık. Para için değilse başka hangi aptal Yuu ile olmaya çalışır? Kim onu sever ki?" Mika duydukları şeylerin şokunu yaşıyordu. Shinoa'da bir sorun olduğunu anlamıştı ama böylesini beklemiyordu.
"Onu seviyor gibi görünüyordun." Sadece bunu söyleyebildi.
Shinoa arkasını döndü ve saçlarını savurdu.
"İyi rol yaparım."
(Ehh görmek isterseniz profilimde bir resim kitabı var heeheh"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shitsumei | MikaYuu
FanfictionSoulmate Au Mika kendine itiraf edemese de renkleri görmek istiyordur, Yuu ise istese de bunu yapamaz.