Prolog

931 47 8
                                    

Witajcie mam na imię Julia, lecz przyjaciele mówią na mnie „Motylek" a raczej mówili od dwóch lat jestem rodzajem zbuntowanej samotniczki zapytacie, dlaczego cóż to trochę trudna historia, o której próbuje zapomnieć, choć coś takiego pozostawia w tobie ślad na zawsze to właśnie ona sprawiła, że nie raz chciałam umrzeć, lecz nie miałam odwagi by zakończyć swoje życie do czasu, gdy poznałam jego Dawida Kwiatkowskiego idola polskich nastolatek chłopaka, o którym marzy każda dziewczyna w tym moja siostra. To on zmienił moje życie, lecz czy na lepsze sami ocenicie. Dawid wszystkiego mnie nauczył jak żyć, mieć nadzieję, pokonywać przeciwności losu. Właśnie przy nim spotkało mnie szczęście, o jakim na­wet nie marzyłam, gdy znikną z mojego życia wiedziałam, że zawsze będę za nim tęsknić gdyż nasza miłość jest jak wiatr nie widzę jej, lecz ją czuję. Dlatego nie warto rozpaczać, że nasz słodki sen dobiegał końca.

,

Witajcie nazywam się Dawid Kwiatkowski większość z was pewnie mnie zna w końcu jestem gwiazdą idolem wszystkich nastolatek nawet porównują mnie do Biebera, choć tak naprawdę nic o mnie nie wiedzą dziś nastolatkom wydaję się, że jeśli przeczytają kilka artykułów w gazetach i obejrzą kilka wywiadów wiedzą o tobie wszystko, lecz tak naprawdę większość z tego wszystkiego jest kłamstwem. Miałem wszystko, co chciałem a w dziewczynach mogłem przebierać, lecz tak naprawdę nie widziałem, czym jest prawdziwa miłość do czasu, gdy poznałem ją dziewczynę o dwóch twarzach jedna z nich była niczym czysta biel druga zaś jak głęboka czerń. Kto by Przypuszczał, że to właśnie związek z Julią będzie tym, czego potrzebowałem do pełni szczęścia a upewniła mnie w tym nasza rozłąka. Byłem idiotą pozwalając jej odejść, lecz zrozumiałem to dopiero, gdy prawie ją straciłem. Ale teraz mam ją obok siebie i już nigdy nie pozwolę by zniknęła z mojego życia. A teraz poznajcie moją historie. Mogę wam tylko obiecać, że na koniec jedni z was zapłaczą, drudzy zaś się uśmiechną, a jak ty zareagujesz??      

To Save Love D.K.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz