Ráno jsem se vzbudila, oblékla jsem se atd.. Vyfotila se a šla do školy..
Po škole jsem přišla domů, zapla si notebook a pustila film. Bylo strašný horko tak jsem se vyslekla a zůstala jen ve spodním prádle. Zachvilku mi volala Ari tak jsem ji to vzala. Jo běžně jsme před sebou polonahé. Jsme jako sestry, vždy budem spolu.
Po chvíli mě zavolala máma "Effy!" vypla jsem na videohovor. Vzala jsem si na sebe černý crop top, a šla dolů. Jo je to divný jít dolů seznámit se s novými lidmi jen v tangach a crop topu v kterým mi byla hrozne vidět podprsenka. Ale tak co je prostě horko. Sešla jsem schody a podívala se ke dveřím.
Stál tam mamčin přítel a jeho syn. Celkem se všichni divily co mám na sobě. Máma nás představila "Effy to je Ryan a jeho syn Justin" Šla jsem blíž a Ryan mi podal ruku, potřásla jsem si s ním a zase odstoupila dál. Justin ze mě nemohl zpustit oči. "Hned se jdi obléct" řekla máma. Souhlasila jsem a šla nahoru. Když jsem se ještě otočila, Justin se mi díval na zadek.
Vešla jsem do pokoje a lehla si na postel. Vzala jsem si mobil a zapla zase videohovor s Ari. Bavily jsme se o té zítřejší párty.
Ari: A co si zítra vezmes na sebe?
Effy: Ještě nevím asi nějaké kratasy a crop top a ty?
Ari: Taky uvažuju o kratasich ale nějaké delší tričko
Effy: To mi bylo jasný
Ari: Ale né že se na té párty...Nestihla to ani dorict protože do pokoje vesel Justin.
Justin: Jaká párty?
Effy: Ale žádná, a vypadni!
Justin: Nee taky bych rád na párty
Ari: Kdo je ten pěknej kluk?
Effy: Nikdo!
Justin: Jsem Justin ty?
Ari: Ariana, to je tvůj novej kluk?
Effy: Ne to je můj novej bratr
Ari: Je sladkej vezmem ho sebou
Effy: Sladkej možná je ale...
Justin: Neodolatelnej
Effy: Dobře pan neodolatelnej půjde s náma
Ari: Super
Effy: No skvělí [ironicky]
Effy: A už vypadni z mého pokoje
Justin: Vrrr_______________________________________
TaNedulezita 😍