Kolem 22:00 jsem uslyšela jak někdo odemyká. Přišel Justin, tak jsem vztala a šla po schodech dolů. Kde jsem uviděla Justina u dveří. Tak svůdně se na mě podíval. Šla jsem do kuchyně, a on šel zamnou. Sedla jsem si na linku, a on přišel ke mě. "Chci tě" zašeptal mi do ucha. "Hmm a co ta holka?" odcekla jsem. Řekl mi že to nic nebylo... A nebude se to opakovat že chce mě. "Nejde to" odpověděla jsem a odešla jsem do pokoje.
Zachvilku zamnou přišel, přitáhl si mě k sobě. "Fakt tě moc chci" zašeptal mi na rtech. A už to nešlo zakecat protože já ho taky chtěla.... Tak jsem zašeptala "Taky tě chci" Justin přešel ke dveřím, které zamkl.
Pohled Justina
Zamkl jsem, a šel zpátky k Effy. Měla na sobě jen červený tanga a černý crop top. Byla v tom děsně sexy...
Přitiskl jsem si ji k sobě, a spojil naše rty. Vyhoupl jsem ji na sebe, a začali jsme se vášnivě líbat. Přešel jsem s ní ke stolu, a posadil ji na něj. Jemně jsem chytil její stehno a z vnitřní strany jsem jí ho začal jemně líbat.
Centimetr po centimetru....Jazykem jsem si dělal pěšinku až k jejím červeným tangum. Své rty jsem jí i přes tanga položil na její vchod, a zasypával ho polibky. Uslyšel jsem její vzdych a svou rukou mi zajela do vlasů. Roztrhl jsem jí tanga, za to byla celkem naštvaná. Ale né na dlouho zavzdychala když jsem své rty položil na její intimní místo. Svými rty jsem jemně pohyboval kolem jejího vchodu, a pak jsem přidal jazyk.
_______________________________________
TaNedulezita 🤙😂
S touhle části trochu pomohla kámoška ale nemá wattpad tak jí nemůžu označit. Tak ale díky 💓