.7.

20.2K 172 7
                                    

Justin odešel z pokoje, a já za ním zamkla dveře. S Ari jsme byly celý den u mě a asi 2 hodiny před párty jsme se začali upravovat. Osprchovala jsem se, umyla si vlasy, vyfoukala si je, namalovala se 🙈 to stejný i Ari.

Kolem 20:30 jsme vyšli ven. Po cestě jsme si povídaly o klucích. Když jsme tam přišli. Bylo asi 21:12 a vypadalo to tam super. Za chvilku jsme potkaly Justina, daly jsme si s nim nějaké pití ale po chvíli jsme ho zase ztratily. Ale to nevadilo dost sme si to s Ari užívaly. Podle mě by se měla začít takhle víc bavit. 🤣👌

Kolem 23:17 jsme chtěli na chvíli vypadnout a jen si povídat. Tedy aspoň Ariana, a tak jsme sli po chodbě a chtěli jsme jít do nějaké třídy. Vybrali jsme si naši třídu protože je podle mě nejlepší. Ale když jsem chtěla otevřít dveře. Otevřel je Justin z druhé strany a vyšel ven s nějakou polonahou holkou. A ještě si dopínal kalhoty....

Pohled Justina

Když jsem odešel od Effy, tak jsem šel zpět k Benovi řekl jsem mu o párty. Ještě jsme hrály nějaké hry, kecaly. A pak šli ven byly jsme venku az do 21:00 kdy začínala párty. Tak jsme tam pak spolu přišli ale hned se rozdělily. Slíbil jsem Effy že se uvidíme tak jsem jí hledal. Za chvíli jsme se potkaly, přinesl jsem nám nějaké pití bavily jsme se ale pak jsem se vytratil. Hledal jsem Bena ale nikde nebyl, šel jsem na záchod, a uslyšel jak má někdo v kabince sex. Na párty celkem běžný...

Vyšel jsem a chvilku po mě vyšel i Ben. Říkal že si právě skvěle zašukal se starší holkou. Už jsem neměl sex celej den. A to je u mě dost neobvyklý, šel jsem k ostatním, a rozhlížel se po nějaké pěkné holce. Po chvíli mě sama oslovila nějaká holka. Chvilku si semnou povídala, a pak jsem sní šel do jedné ze tříd.

Koukala se na mě jako by mě hrozně moc chtěla.....

_______________________________________
TaNedulezita 👅

❣Sexting❣Kde žijí příběhy. Začni objevovat