Sedla si na stůl, a zkousla si ret. Pomalu jsem se přibližoval k ní, ona si trochu nadzvedla sukni. "Musí to být rychlé" zašeptal jsem jí do ucha. Otočil jsem ji, vyhrnul jí sukni, a Vykoukl na mě sexy zadeček. Jemně jsem ho zmáčkl a uslyšel její ston. Roztrhl jsem jí tanga, a otočil si ji k sobě. Vyhoupla se zase na ten učitelský stůl, a já jí roztáhl nohy od sebe.
Začal jsem ji lízat, byla ze mě tak vlhká, že jsem na tom ani nemusel pracovat aby zvlhla. Stoupl jsem si, sundal si kalhoty i boxerky. Roztáhl jsem jí nohy a zajel do ní. Prohla se pod mojí velikostí v zádech. Jemně jsem jí zmáčkl prso, a dál přirážel. Držel jsem její boky v dlanich a tvrdě přirážel. Začala si hladit prsa a to mě ještě víc vzrušovalo. Trochu se nadzvedla, a rozepla si podprsenku. Kterou zahodila, její ruce se pohybovaly po jejich prsou. Pak mi sundala tričko, já pořád přirážel. Začala líbat moji hruď až se dostala k mým rtum, které spojila. Mela omotané nohy kolem mě, tak jsem se s ní zvedl, a šel ke stěně o kterou jsem ji opřel.
Zrychlil jsem přírazy, a cítil že se brzo udělám. "Už budu" zavzdychal jsem, a vytáhl ho z ní. Nějaké zkušenosti už rozhodně má bez toho aniž bych cokoliv řekl. Klekla si a začla mi ho honit. Pak si celou mojí délku strčila do pusy a začala mi ho zrychleně kouřit. Udělal jsem se jí do pusy, a ona to všechno polkla. Ještě mi ho párkrát pohonila a já se jí dodělal na prsa.
Stoupla si a šla ke stolu na který si sedla. Přišel jsem k ní a přisál se jí na rty. Jemně jsem zmáčkl její prso, a ona do dlaně chytla Juggiho (jen kvuli vam holky vy víte😂❤)
Strčil jsem do ní tři prsty najednou, prohla se v zádech, a snažila se to rozdychat. "Udělej mi to" zašeptala a já si klekl k jejímu rozkroku. Začal jsem ji prstit a zároveň jazykem prozkoumávat každý kousek jejího vchodu. Byla hrozně moc vlhká a nadržená. Otocila se tak aby ležela břichem na stole. A já jí to mohl dělat zezadu. Chytl jsem ji za boky a prudce do ní zajel, až zakřičela. Začal jsem tvrdě přirážet až se divím že ji to nebolelo.
Chytl jsem ji za vlasy a zatáhl trochu k sobě. Zavzdychala a já se jen usmál v tom jsme ale slyšeli jak někdo jde ke třídě. Rychle jsme se začali oblékat a já šel rychle ke dveřím. Otevřel jsem je a tam stála Effy. Ještě jsem si zapínal knoflík u kalhot a šel zpátky na párty.
_______________________________________
TaNedulezita 👅